tuli 3 vuotinen belgianpaimenkoiran :D
aivan jumalainen otus.kaunis kuin mikä,kiltti,tottelevainen,ei hauku,tulee toimeen kaikkien kanssa ja niin seurallinen kuin olla voi.
yksi asia ihmetyttää..
kuolaa erittyy aivan kohtuuttoman paljon.
olisiko kyse lämmöstä,vaihtuvasta ympäristöstä ja omistajista vai mistä?
eilen meille
3
814
Vastaukset
- belgin kaa
kyllä oma belgi-tyttöni ainakin kuolaa juuri eniten stressaantuessaan. Uusi paikka, paljon outoja ihmisiä ympärillä, jne.. saa kyllä "läähätyskoneen" käyntiin. Muuten ei ole kyllä mikään kuolakone (vrt. jotkut muut rodut).
- !!!!
Kannattaa käyttää lääkärissä, ellet ole jo käyttänyt. Oma narttuni 1,5 vuotta kuolasi mielestäni normaalia enemmän ja syyksi paljastui nielurisatulehdus joka meni lääkkeillä ohi.
- paniikkikuola
Belgianpaimenkoiria minulla on kaksi, kumpikaan ei kuolaa yhtään. Toinen läähättää ainoastaan autossa, koska se pelkää autokyytiä ja toinen läähättää vain hengästyessään paljon ja tippuja putoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625