Hotelli Elena

Kesän lapsi

Hellou!
Onko kukaan oleillu Kultahietikolla hotelli Elenassa? Olis mukava tietää millainen paikka on/oli? Rauhallisuus, huoneet, palvelu jne. Viime kesänä oltiin Perlassa ja tosi hyvät fiilikset jäi kaiken kaikkiaan...Ihana lähteä taas...kohta.. =)

4

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri1935

      Kerroit olleesi viimekesänä Perlassa, me olemme viikon päästä lähdössä siihen hotelliin. Voisitko antaa vinkkejä tai muuta hyödyllistä tietoa perlasta ja GS:stä. Lapset 10v.ja 14v.Ekaa kertaa Bulgariaan.

      • Kesän lapsi

        ...etten vastannut viestiisi...Oltiin juuri silloin itse reissussa. Mutta toivottavasti teillä oli mukava matka =)


    • pettynyt

      Tultiin juuri parin viikon matkalta Kultahietikolta, ja oltiin eka viikko Elenassa.Hotelli oli todella pettymys,kaukana 4 tähdestä. Huoneet oli ok, mutta esim. allas-alue todella likainen, puolet aurinkotuoleista rikki, ja likaisia. Ruokaa ei saatu ostettua hotellin ravitolasta, vaan respasta käskettiin supermarkettiin!!! Olisi pitänyt olla all inclusive, niin oisi saanut syömistä.... Hotelli oli täynnä romanialaisia, jotka käyttäyty todella huonosti ,ja henkilökunta palveli ainoastaan niitä, suomalaiset ei ollut mitään, ei edes viittiny tervehtiä.
      Valitettiin asiasta matkanjärjestäjälle, ja meidät siirrettin toiseen hotelli Heliokseen toiseksi viikoksi, ja se oli todella siisiti ja hieno hotelli.Siihen hotelliin olimme todella tyytyväisiä.
      Jos on vielä mahdollista, niin yritä vaihtaa hotellia.
      Jos maksaa neljästä tähdestä, niin hotellin pitäisi olla sen tasoinen. Jos oisin halunnut rupu hotelliin, niin olisinhan semmoisen varannut!!!!!
      Mutta hyvää matkaa kuitenkin, paikka oli mukava ja kaupungilla ihmiset ystävällisiä!!!

      • Kesän lapsi

        ...Kerittiin jo lähteä reissuun ja hotelli TODELLAKIN oli pettymys. Kaukana neljästä tähdestä. Viime kesän Perla oli kolme tähteä ja huomattavasti siistimpi ja kaikin puolin miellyttävämpi kokemus. Samoin mekin oltiin tosi pettyneitä hotellin uima-allas alueeseen; likainen ja törkyinen. Eipä kauhiasti huvittanut makoilla siellä. Tähtiä vois riipaista pari pos.. Eipä tarvii siihen hotelliin enää mennä. Enkä sitä muillekkaan suosittele!!! Järkkyä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe