Miten saan Vistaan Internet hertan? XP:ssä se tuli pelien mukana, mutta vistassa ei ole mitään nettipelejä.
Miten siis saan sen sinne? En löydä sitä netistä mistään =( Haluan siis pelata maailmanlaajuista peliä, jossa pelikaverit tulevat ympäri maailmaa...:)
Kiitos etukäteen vastauksestasi!
Miten Vistaan Internet hertta?
14
3023
Vastaukset
- XP___|
Internet Games on näköjään vain XP:hen kuuluva osa.
http://support.microsoft.com/kb/929466
Mutta tuolla ilmeisesti onnistuisi Heartsin peluu:
http://zone.msn.com/en/hearts/default.htm- hjlhjljl
keke1 kirjoitti:
ei vaan tuolta linkistä löydy inter net herttaaa
- elane
Saitko selvyyttä miten sitä vanhaa kunnon nettiherttaa pelataan. yritin ja yritin, mutta ei.....
- yeuio
hfhg
- Ässäli
Onkos peliä vielä löytynyt vistaan? Täytyy muuten jo harkita siirtymistä takaisin xp:n pariin.
mulla on samat ajatukset varmaan luovun tästä vistasta ja siirryn takaisin xp:n käyttöjärjestelmään
- system32
mee xpeessä C:/windows/system32 tuolta kansiosta etit mshearts.exe ja cards.dll tiedostot. kopioit ne vistaan. kokeilin toimii.
- Mertsi123
hjklhll kirjoitti:
http://shup.com/Shup/262829/cards.dll
Tuossa ylempänä oli jo mshearts.exe.Jos olemme Tarkkoja Hertat voivat kehittyä Miinus asteikolla. 1-5 joten se on negatiivinen opastus Ronikoiralta jos hilla aika tuntuu pettyvän nännit pursuaa sipulimajonese
- jehovien kurko
Mertsi123 kirjoitti:
Jos olemme Tarkkoja Hertat voivat kehittyä Miinus asteikolla. 1-5 joten se on negatiivinen opastus Ronikoiralta jos hilla aika tuntuu pettyvän nännit pursuaa sipulimajonese
herranen aika mikä hullu!
- System 32
Ei onnistunu toi. Tuli vaan se normaali (ei internet) versio tähän Vistaan. Miten sait toimiin sen Internet Herttana?
Pistä vastausta vaikka mun s-postiin: [email protected]
Kiitos, kiitos ! System 32 kirjoitti:
Ei onnistunu toi. Tuli vaan se normaali (ei internet) versio tähän Vistaan. Miten sait toimiin sen Internet Herttana?
Pistä vastausta vaikka mun s-postiin: [email protected]
Kiitos, kiitos !PlayOK sieltä löytyy nettihertta. Tervetuloa pelaamaan nim. eliaz
- vihreää vai punaista
sauli.niemipelto kirjoitti:
PlayOK sieltä löytyy nettihertta. Tervetuloa pelaamaan nim. eliaz
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2885234Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102726Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761033