Jos joku kaipaa hyvää kesälukemista aikuiseen makuun, tässä on pieni lista hyvistä kirjailijoista:
- George R.R. Martin
- Greg Keyes
- Steven Erikson
- Robin Hobb
- Lynn Flewelling
- Tad Williams
- Raymond E. Feist
- Sarah Ash
- Ursula K. Le Guin
- Terry Brooks
- Robert Jordan
- Terry Goodkind
- J.V. Jones
- Melanie Rawn
- Robert Newcomb
Monet kirjat löytyvät vain englanniksi, joten menkäähän kirjakauppaan ja kerätkää kirjoittajien kaikki sarjat ja nauttikaa laatufantasiasta. :)
Omat suosikkini ovat (eli mun "TOP 6"): George R.R. Martin, Greg Keyes, Robert Newcomb, Steven Erikson, Robin Hobb ja Lynn Flewelling.
LAATUFANTASIAA AIKUISEEN MAKUUN
11
1110
Vastaukset
on myös kirjoittaja, johon jää helposti koukkuun.
- FantasyGuy
Tuohon kirjailijaan täytyykin tutustua. :)
- vinkkejä
Tuttuja nimiä (ja onneksi pari uuttakin, tänks!) mutta paras puuttuu: Guy Gavriel Kay.
Toinen puuttuva on Stephen R. Donaldson. Tosin henkilökohtaisesti en voi sietää hänen "sankariaan", mutta ainakaan kirjat eivät kuulu lastenosastolle, kuten ikävä kyllä suuri osa fantasiasta. Hmm, muita.. C.J. Cherryh, Stephen R. Lawhead (en itse ihan kamalasti hänen setistään välitä, mutta useat tutut vannovat hänen nimeensä). Ja löytyyhän Orson Scott Cardiltakin jotain fantasiaan luettavaa, vaikka paras kama meneekin scifin puolelle.- afgagd
Suurin osa noista vieraita, olen kyllä lukenut Martinia ja Hobbia ja ovat molemmat loistavia.
- FantasyGuy
Nuo ovat hyvät lisäykset.
(Guy Gavriel Kay on loistava kirjoittaja ja pidän hänen teoksistaan todella paljon.)
- Lynn_Flewelling_fani
Kate Elliott on myös hyvä kirjailija, jonka kirjoja kannattaa lukea. A Crown of Stars -saaga on mielenkiintoinen sarja.
Myös uusi Crossroads-sarja vaikuttaa hyvältä. - isohenry
Kannattaa muistaa myös Playboy, jossa on myös fantasiaa aikuiseen makuun!!!
Varokaa kuitenkin jännetupentulehdusta!!! - jorppa35
Nuo sun listassa olevat kirjailijat ovat tosiaan erinomaisia suosituksia. Olen täysin samaa mieltä sun kanssa.
- jorppa35
Jatkoa... Lukaisin jouluna Lynn Flewellingin kirjat ja ne tekivät ns. "lähtemättömän vaikutuksen".
En ollut lukenut pitkään mitään niin raikasta, kiehtovaa ja rankkaa fantasiaa, jossa käsitellään seksuaalisuutta ja muita aikuisten aiheita hienosti, eikä sorruta saarnaamiseen.
- Omen?
Älkää unohtako myöskään tätä uutta tulokasta!
- Anonyymi
"Aikuisviihdettä "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886