moikka!
mulla on ongelma, kun en saa sims2 ladattua läppäriini. muisti riittää (1008Mt RAM), tila riittää (vähintään 3,5Gt vapaata tilaa kovalevyllä jolle lataan - mulla on yli 10Gt), näytönohjain riittää (NVIDIA, Geforce Go 6100), käyttöjärjestelmä on WinXP, direktx9 (vai mikä) on olemassa. suoritin (MobileAMD Sempron(tm),Processor 3400 ,MMX,3DNow,~1,8GHz) on ainut joka on 1,8GHz kun sims vaatisi 2,0GZ. joku viisas kuitenkin sanoi, ettei ton pitäisi mun koneessa haitata. mutta onko se ongelma? kaikki muu kuitenkin on paljon yli tarvittavan - selasin infolehtistä kun yritin ladata the simsiä koneeseeni. en itse ymmärrä noista paljoa, mutta voisiko ongelma olla sellasessa, ettei mun videokortti riitä. siis toi NVIDIA juttu. luin vaan simsin sivuilta sellasen tiedon, että videokortti pitäis olla joku T&L kykyinen. en ymmärtänyt ihan mitä se tarkottaa???
lataus onnistui ihan hyvin, mutta sitten kun pitäisi alkaa pelaamaan ja laitan oikean cd:n sisään, kone lataa hetken ja sitten tulee sininen ruutu jossa tekstiä. tämän jälkeen kone käynnistää itsensä uudelleen. joka kerta sama homma ja olen jo yrittänyt installoida pelin pariin kertaan uudelleenkin. ja latasin netistä päivitysohjelmankin, mutta tämäkään ei auttanut.
osaisiko joku neuvoa? missä vika? onko kellään samanlaisia ongelmia ollut.
the sims2 läppäriini
8
333
Vastaukset
- kukkakeppiska
MUTTA entä äänikortti? The SIms 2-peli ei pakosti tue kannettavaasi. Näin lukee ohjeissakin.
- brob
mikä äänikortti se sitten pitäisi olla?
mulla on tämmöset tiedot kuin, RtkHDAud.sys.. sanotaan että WHQL-logo:kyllä, palvelu: realtek semiconductor corp., laji: WDM, Product ID-tunnus: 100--
ei mitään hajua mitä noi tarkottaa.
kiitos jo etukäteen avusta!!!
- talofani
Koitin ladata Simsiä aika vanhaan läppäriini (laitteistovaatimukset oli kuitenkin kunnossa), ja se sammui (kuvailusi mukaan) kaiken aikaa. Kuumeniko sun läppäri silleen ihan hullun lailla? Mulla se kuumeni, ja lataus sujui paremmin, kun vein se ulos ja asensin siellä. Kannattaa kokeilla jossain viileässä paikassa. Tiedän, kuulostaa hullulta, mutta mulla se toimi..
- brob
enpä ainakaan huomannut sellasta, mutta voi olla että kuumenikin. en vaan kiinnittänyt huomiota.
läppärini on melko uus, ostettu puoli vuotta sitten. MSI merkkinen.
saitko simssisi sitten toimimaan? teitkö muuta? - jenrale
brob kirjoitti:
enpä ainakaan huomannut sellasta, mutta voi olla että kuumenikin. en vaan kiinnittänyt huomiota.
läppärini on melko uus, ostettu puoli vuotta sitten. MSI merkkinen.
saitko simssisi sitten toimimaan? teitkö muuta?mun mielestä luin jostain et jos näyttis ei oo T&L juttu niin pitäis olla vähintään 2 Ghz suoritin
jenrale kirjoitti:
mun mielestä luin jostain et jos näyttis ei oo T&L juttu niin pitäis olla vähintään 2 Ghz suoritin
The Sims 2 ei suositella läppäreihin, sillä näytönohjaimen ajurit eivät välttämättä tue kyseistä peliä.
Toinen asia, suosittelisin pöytäkonetta, sillä ne ovat tehokkaampia kun kannettavat, ja niihin pystyy itse lisäämään tarvittaessa, muistia,uusi näytönohjain jne.- Latailia.
viveca87 kirjoitti:
The Sims 2 ei suositella läppäreihin, sillä näytönohjaimen ajurit eivät välttämättä tue kyseistä peliä.
Toinen asia, suosittelisin pöytäkonetta, sillä ne ovat tehokkaampia kun kannettavat, ja niihin pystyy itse lisäämään tarvittaessa, muistia,uusi näytönohjain jne.Itse pelaan kannettavalla. Omista peruspelin & 3 lisäosaa. Hyvin pyörittää. Olen ajatellut ostaa lisääkin. Mutta kun on pelannut jonkun tunnin peli alkaa hidastella. Pöytäkoneelle en simssiä asenna sillä seinät vilkkuvat punaisena & grafiikka on huono. Kannattaa pelata jossain viileässä paikassa,vaikka tuulettimen edessä. 8D
- brob
niin siis omistan jo läppärin, en nyt simsi takia lähde vaihtamaan pöytäkoneeseen sori vaan =)
mutta mun koneesta vähän enemmän tietoa:
MSI megabook M670
Prosessori AMD® Mobile Processor 3400 , 1.8GHz
Piirisarja NVIDIA GeForce 6100 C51MV(C61) MCP51M
Keskusmuisti (asennettu) 1024 MB, DDR2-667
Keskusmuisti (MAX) 2 GB
Muistipaikkojen määrä(vapaat) 2(1)
Kiintolevy 80GB, SATA, 5400rpm
Näytönohjain NVIDIA GeForce 6100 (mulla uusimmat ajurit)
Näytönohjaimen muisti(MAX) 128 MB (jaettu keskusmuistista)
Näyttö 15.4", 1280x800 TFT WXGA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796202Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651989- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141205Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181611111Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41991RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49961Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952