the sims2 läppäriini

brob

moikka!
mulla on ongelma, kun en saa sims2 ladattua läppäriini. muisti riittää (1008Mt RAM), tila riittää (vähintään 3,5Gt vapaata tilaa kovalevyllä jolle lataan - mulla on yli 10Gt), näytönohjain riittää (NVIDIA, Geforce Go 6100), käyttöjärjestelmä on WinXP, direktx9 (vai mikä) on olemassa. suoritin (MobileAMD Sempron(tm),Processor 3400 ,MMX,3DNow,~1,8GHz) on ainut joka on 1,8GHz kun sims vaatisi 2,0GZ. joku viisas kuitenkin sanoi, ettei ton pitäisi mun koneessa haitata. mutta onko se ongelma? kaikki muu kuitenkin on paljon yli tarvittavan - selasin infolehtistä kun yritin ladata the simsiä koneeseeni. en itse ymmärrä noista paljoa, mutta voisiko ongelma olla sellasessa, ettei mun videokortti riitä. siis toi NVIDIA juttu. luin vaan simsin sivuilta sellasen tiedon, että videokortti pitäis olla joku T&L kykyinen. en ymmärtänyt ihan mitä se tarkottaa???

lataus onnistui ihan hyvin, mutta sitten kun pitäisi alkaa pelaamaan ja laitan oikean cd:n sisään, kone lataa hetken ja sitten tulee sininen ruutu jossa tekstiä. tämän jälkeen kone käynnistää itsensä uudelleen. joka kerta sama homma ja olen jo yrittänyt installoida pelin pariin kertaan uudelleenkin. ja latasin netistä päivitysohjelmankin, mutta tämäkään ei auttanut.

osaisiko joku neuvoa? missä vika? onko kellään samanlaisia ongelmia ollut.

8

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkakeppiska

      MUTTA entä äänikortti? The SIms 2-peli ei pakosti tue kannettavaasi. Näin lukee ohjeissakin.

      • brob

        mikä äänikortti se sitten pitäisi olla?
        mulla on tämmöset tiedot kuin, RtkHDAud.sys.. sanotaan että WHQL-logo:kyllä, palvelu: realtek semiconductor corp., laji: WDM, Product ID-tunnus: 100--

        ei mitään hajua mitä noi tarkottaa.
        kiitos jo etukäteen avusta!!!


    • talofani

      Koitin ladata Simsiä aika vanhaan läppäriini (laitteistovaatimukset oli kuitenkin kunnossa), ja se sammui (kuvailusi mukaan) kaiken aikaa. Kuumeniko sun läppäri silleen ihan hullun lailla? Mulla se kuumeni, ja lataus sujui paremmin, kun vein se ulos ja asensin siellä. Kannattaa kokeilla jossain viileässä paikassa. Tiedän, kuulostaa hullulta, mutta mulla se toimi..

      • brob

        enpä ainakaan huomannut sellasta, mutta voi olla että kuumenikin. en vaan kiinnittänyt huomiota.

        läppärini on melko uus, ostettu puoli vuotta sitten. MSI merkkinen.
        saitko simssisi sitten toimimaan? teitkö muuta?


      • jenrale
        brob kirjoitti:

        enpä ainakaan huomannut sellasta, mutta voi olla että kuumenikin. en vaan kiinnittänyt huomiota.

        läppärini on melko uus, ostettu puoli vuotta sitten. MSI merkkinen.
        saitko simssisi sitten toimimaan? teitkö muuta?

        mun mielestä luin jostain et jos näyttis ei oo T&L juttu niin pitäis olla vähintään 2 Ghz suoritin


      • jenrale kirjoitti:

        mun mielestä luin jostain et jos näyttis ei oo T&L juttu niin pitäis olla vähintään 2 Ghz suoritin

        The Sims 2 ei suositella läppäreihin, sillä näytönohjaimen ajurit eivät välttämättä tue kyseistä peliä.

        Toinen asia, suosittelisin pöytäkonetta, sillä ne ovat tehokkaampia kun kannettavat, ja niihin pystyy itse lisäämään tarvittaessa, muistia,uusi näytönohjain jne.


      • Latailia.
        viveca87 kirjoitti:

        The Sims 2 ei suositella läppäreihin, sillä näytönohjaimen ajurit eivät välttämättä tue kyseistä peliä.

        Toinen asia, suosittelisin pöytäkonetta, sillä ne ovat tehokkaampia kun kannettavat, ja niihin pystyy itse lisäämään tarvittaessa, muistia,uusi näytönohjain jne.

        Itse pelaan kannettavalla. Omista peruspelin & 3 lisäosaa. Hyvin pyörittää. Olen ajatellut ostaa lisääkin. Mutta kun on pelannut jonkun tunnin peli alkaa hidastella. Pöytäkoneelle en simssiä asenna sillä seinät vilkkuvat punaisena & grafiikka on huono. Kannattaa pelata jossain viileässä paikassa,vaikka tuulettimen edessä. 8D


    • brob

      niin siis omistan jo läppärin, en nyt simsi takia lähde vaihtamaan pöytäkoneeseen sori vaan =)

      mutta mun koneesta vähän enemmän tietoa:
      MSI megabook M670
      Prosessori AMD® Mobile Processor 3400 , 1.8GHz
      Piirisarja NVIDIA GeForce 6100 C51MV(C61) MCP51M
      Keskusmuisti (asennettu) 1024 MB, DDR2-667
      Keskusmuisti (MAX) 2 GB
      Muistipaikkojen määrä(vapaat) 2(1)
      Kiintolevy 80GB, SATA, 5400rpm
      Näytönohjain NVIDIA GeForce 6100 (mulla uusimmat ajurit)
      Näytönohjaimen muisti(MAX) 128 MB (jaettu keskusmuistista)
      Näyttö 15.4", 1280x800 TFT WXGA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe