Pienenä, kun en enää käyttänyt vaippoja, usein haaveilin jonkun laittavan minulle vaipan tai kokeilin vaippoja. Usein pidin vaippaa vain hetkellisesti housujeni päällä, mutta kerran myös laitoin vaipan housuihini. Juuri tällöin paljastuin vaippa päällä. Minulta kyseltiin, miksi laitoin vaipan, mutta en oikein osannut sitä selittää. Vaippa vain tuntui hyvältä housuissa. Sittemmin asia unohdettiin ja minäkin yritin. Se ei kuitenkaan onnistunut kovin hyvin. Kun menimme kauppaan, kuvittelin, että paperipaketit olivat vaippoja (samannäköisen paketin takia), ja kun kuljimme vaippaosaston ohi, toivoin mielessäni, että ostaisimme vaippoja (emme tietenkään ostaneet). Nähdessäni kuvia lapsista vaipoissa, toivoin että siinä olisin ollut minä. Sittemmin nämä asiat sain mielestäni, mutta en pystynyt niitä kokonaan unohtamaan. Joskus kolmannen neljännen luokan tietämillä, aina yksin kotona ollessani etsin vaippoja, niitä löytämättä. Sitten lähipiiriimme tuli lapsi, ja vaippoja tuotiin myös meille vierailun varalta. Silloin, n. 10 v., viimeisen kerran laitoin vaipan. Nyttemmin olen ymmärtänyt, että vaippa housuissa sain kai jotain tyydytystä. Pienenä en sitä tiennyt enkä ymmärtänyt, vaippa vain tuntui hyvältä. Jos minulta kysyttiin, käynkö ennemmin vessassa vai laitetaanko vaippa, valitsin usein ne pampersit. Nyt, 16-vuotiaana, tunnen olevani tavallinen ihminen. En koe vaipoissa sen ihmeellisempää kuin vaikka ananaksissa.
Vaippoja pöksyyn
.....
5
3534
Vastaukset
- on ollut
Aika samanlaista joskus... olen 13v
- Vaippoilia Maarianhaminasta
Mulla on kanssa pakko mielle vaippoihin mää käytän öisin libero night comfort vaippoja vaipa tuntuu mukavalta ja saa tyydytystä vaipan himoon joskus käytän myös päivällä mutta ylensä vain yöllä
22 v Mariehamn - Sinäoletkyrvänsyylä
No mitäs vittua sä täällä teet
- Palopoika
Mäki käytän Öisin vaippaa olen Helsingistä 23 vuotias
- Anonyymi
eli siis ??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139