Eli sellaista kysyisin että miten Firefoxin hakupalkin saisi tuplattua, eli niin että olisi kaksi hakupalkkia selaimessa?
Onko ylipäätänsä mahdollista?
Firefoxin hakupalkki
2
382
Vastaukset
- saldfjn
Minäpä ehdotan että otat koko hakupalkin pois.
Tilalle sellainen, että se osoiterivi toimii suoraan hakupaikkana. Vakiona se jo tekeekin sen, menee googleen ja ottaa ensimmäisen osuman, "I'm feeling lucky".
Helpot ohjeet löydät mozilla.org sivuilta, firefox > tips&tricks.
Sitten kun haluat käyttää eri hakukoneita, teet niille vain keywordin. Oikealla napilla hakukentässä "add keyword for this search"
Sen jälkeen haut esim. "g suomi24" menee googleen, "gn suomi24" menee google newsiin, "y suomi24" menee yahooseen jne. - vaikka muille jakaa
Minulla ainakin Firefoxin selaimessa on hakuruutu, mistä voi itse määrittää nuolen takaa, mistä hakukonetta käyttää: Google, Yahoo,Bookplus.fi,Crative Commons, Huuto.net Wikipedia, ja lisäksi on kohta "muokkaa hakukoneita", mistä voi lisätä ja poistaa.
Kätevä.Siis MINUN mielestäni. Muut voi olla ihan mitä mieltä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876