siniger

onko tietoa??

Porukat ilmoitti mulle tänään et me lähdetään 2.8 kultahietikolle ja majotutaan sinigeriin. Lueskelin juttuja hotellista ja kattelin kuvia niin ei kauheesti houkuttele. Onko kellään kokemusta hotellin henkilökunnasta ja ihan mistä vaan?? Onko kellään siitä mitään positiivista sanottavaa?? ihanaa kyllä lähtee bulgariaan mut toi hotelli

6

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha R

Oltiin kyseisessä hotellissa viime syksynä ja mennään taas 16.8 samaan hotelliin.Hotellihan on vain 2 tähden hotelli.Mutta henkilökunta ja kaikki muukin toimi tosi hyvin.Me emme ainakaan hotellia hauku,koska eihän siellä kuitenkaan tehdä muuta kuin nukuta yöt.Me olimme ainakin ihan tyytyväisiä siihen.

• pekoti

tulin itse sieltä 12.7 takaisin suomeen. siniger on vaatimaton hotelli mutta henkilökunta erittäin ystävällistä, aamupala menettelee, tallelokerot turvallisia, lyhyt matka rannalle, huoneissa oma jääkaappi, rahanvaihtopiste löytyy kurssi 100e saat 185 levaa, pieni kauppa josta löytyy tarvittavat tarvikkeet. uima-allas kohtalainen.
      huoneet lämpimiä respasta saat vuokrata tuulettimen 15 levaa/viikko. jos asut katutasossa älä pidä parvekkeen ovea auki (itse heräsin klo 4.30 toka aamuna ja varas oli peuhaamassa huoneessamme, en valitettavasti saanut kiinni vei matkalaukun kameran puhelimen yms. onneksi passit ja rahat oli tallekelokerossa eli ei suurta menetystä) ja muista varata korvatulppia jos meinaat joku yö vaikka nukkua, tanskalaisten nuorten lauluesitykset ja pullojen hajottelu talkoita ei välttämättä jaksa koko viikkoa. muuten ihan mukava paikka. hotellissa myös mainio ulkoilma ja edulliset hinnat. pankkiautomaatti 100m päässä katua ylös lähellä puomeja (käytin itse pari kertaa ilman mitään propleemia) ja visa elektronilla nostot onnistuu, jos illalla aiot mennä ja pimeys pelottaa niin hotellin vartija lähtee mukaan turvaksi (annat vaikka 5 lev ni jo on kaveri tyytyväinen). kaikesta huolimatta suosittelen sinigeriä. jos jotain kysyttävää niin vastaan mielelläni

• eväillä

suosittele ko. läävää???
        On siellä hyviä ja turvallisiakin hotelleja! Eikä maksa paskaakaan! Kyllä rantalomalla pitää olla ranta lähellä, pitää olla merinäköala ja tilava parveke merelle!
        PS. mitä tarvit lomalla pankkiautomaatteja(riskinsä)? Euroja joka taskuun ja vaihtelee niitä tarpeen tullen.
        Muutamia hotelleja joita muistan, voin suositella. esim. Astera, Atlas, Ipberostar Izgrey ja Obzor, Berlin Golden Beach ja muita **** rannalla, kuten Astera. Valitkaa huoneistot tai huone ylhäältä suoraan merelle. Ei tarvi vuokrailla tuulettimia, kun on ilmastointi, ei varkauksia, ei korvatulppia, parempi kurssi, loistavat buffetaamiaiset ja halutessa vaikka AI.
        Rahallisesti sama hinta huomioitaessa kaikki asiat, mutta mikä viihtyisyys ero, vaikka nukutkin vain yön seudun, silti........

• palannut...

En suosittele...Henkilökunta ei osaa englantia yhtään, saatiin huonoa palvelua, altaat likaiset, pitkä matka rannalle ja sinne pitää mennä vaarallisia portaita pitkin, huoneessa oli todella kuuma, aamiainen loppui aina kesken...

Vladislavissa sentään on ihanat työntekijät ja nuorekas meininki:)

• Bgfin

nimimerkki onko tietoa...Monta viikkoo óotte bulgariassa?

• Cadie|

Me ollaan kanssa menossa mun kaverin ja sen porukoiden kanssa sinne. Ne on ollu aikasemminkin siella mut ma meen vasta ekaa kertaa. Ei oo kuulemma mikaan 5 tahden hotelli mut en ma sellasta tarviikkaan ku nukkumaan sinne vaan mennaan. Tietysti et millasta hotellia sa ite kaipaat. Kylla oon ihan hyvaa vaan saanu luulla siniger:ista. Et kelpaa mulle ainakin :) ite lahdetaan vasta syyskuun alussa sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4034
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe