Mooi"
Tiedän että yliopisto lisäris pystyy menee suihkuu sensuroimatta, mut sit yöelämää ei. onko mitääään kodei mil pääsis sensuroimatta suihkuu YE! teen elokuvaa simssist niin tarvis olla ''alasti'' kunnolla. :)
kiitos!
suihkuun sensuroimatta?
6
582
Vastaukset
Googleta "censor hack" tai jollain vastaavalla hakusanalla, niin saat pikselimössön pois suihkussa. Pitää siis purkaa ja asentaa Downloads-kansioon.
Lötyy kyseiseltä sivulta vasemmalta yläkulmasta
-Klikkaa linkkiä here ja sieltä valkkaat lisäosan mukaan
http://www.pandorasims.net/sim2nm.html
- kwaak
Kun yliopisto ilmesty, joku tyhmä valitti siitä EA, että sen sai koodilla pois (siis sensuroinnin). Se tyhmä vaati et sen takii nostettais ikärajaa 15 mut sitte EA jotain selitti et se on jokaisen henk-koht mitä koodeja käyttää niimpä se koodi poistettii käytöstä muiden lisäosien tullessa. Eikö ole tyhmää!!!! En ole 100% nyt mitä kirjoitun mutta olen lukenut jnt tuollaista!
- dvbgfbv
Siin ei pysty valitsee kun sims2 - ekan pelin :S auttakaa!! haluaisin sen PiXXXXX mössön pois.!
- salama
autta kaaam mua en oiken tajunnut noita juttuja siis neuoja auttakaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps:pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
- salama
salama kirjoitti:
autta kaaam mua en oiken tajunnut noita juttuja siis neuoja auttakaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps:pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
kertokaaaaa haluun sen eikä ooo rahaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152