Saako rauhoitetussa lammessa
käydä pulahtamassa :D
http://www.ymparisto.fi/default.asp?node=17487&lan=fi
HäränSilmä
10
2544
Vastaukset
- kai kai
Ainakin kerran kun menin sitä ohi niin joku siellä pulikoi.
- niina1
ainakin nähnyt siellä pulahtelioita mutta varokaa pohjaa kun sehän on suo
- p3rs3 r3ikä
kuka urpo siellä ui saatana huuhhhhuuu
saa olla helvetin tyhmä - .
...
- jalkarannantie 31
-60 luvulla käytiin koko jalkarannan/pallaksen mukulat häränsilmässä uimassa päivittän ja hyvä on paikka eikä siellä kukaan käsipohjaa uinut ja vesi oli ihan ok!Komeita ahveniakin sieltä sai ongittua.
- verkkari mies
Mä käyn siel harva se päivä... sitten samal ku uin siellä niin väännän paskat ja kusasen sinne
ei tarvi uskoa mutta voin vakuuttaa että näin oon tehnyt pitkin kesää
kieh kieh kieh
ettekä ikinä arvaa ku mut näette että sellasta tekisin - Vanha lahtelainen 86
En mene sinne uimaan, koska kerrotaan että sinne on moni hukkunut ja että kaikkia ruumita ei ole löytynyt. Älkää ainakaan juoko sitä vettä. On vaara. Ja siellä sanotaan olevan vesiliskoja, ne ja kalat paskantavat ja kusevat veteen. Ja on bakteereja.
- Anonyymi
Eikö ne Kalat esimerkiksi Vesijärvessä sitten paskanna ja kuse sinne veteen. Ja Vesijärvessä sitä ihmispaskaa vasta onkin🤭 itse myös uistelureissuilla harvase kerta joutuu kusee tai paskantaa veneestä järveen🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne Kalat esimerkiksi Vesijärvessä sitten paskanna ja kuse sinne veteen. Ja Vesijärvessä sitä ihmispaskaa vasta onkin🤭 itse myös uistelureissuilla harvase kerta joutuu kusee tai paskantaa veneestä järveen🤭🤭
Tämä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Häränsilmä on Lahden nudisti ranta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743