Miten Fred kuoli?
Miten Fred kuoli?
9
3544
Vastaukset
- Rekkamimmi
Siinä viimeisessä taistelussa oli räjähdys.
- .-.
eihän se fred oo mihinkään kuollu!
- tietämätön2
Missä kirjassa fred on kuollut olen lukenut kaikki muut paitsi tätä uusinta. Kuoleeko Fred siis uusimmassa kirjassa? Olkaan niin kilttejä ja kertokaa!!!
- Nappulax
Tietty Fred kuolee uusimmassa ja viimeisessä kirjassa! Oletko vähän pöljä? Saattaa tulla Georgelle huonot ajat... :P
- Anonyymi
Kuoleman varjeluksissa 2 osa
- Anonyymi
Joo näin elokuvasta
- welhowitsi-fani
Kuolee de grande finalessa, kuolonsyöjien kirousten yhteislaukauksessa. Ja George-parka menettää korvansa (by Snape) kirjan alkupuolilla. Oikeesti, George-parka... Taisi olla Weasleyn Welhowitsien lyhyen historian loppu... :`( Lempparihahmoni koko sarjassa. Yhtä kuohuttavaa mutta epäreilua kuin Dobbyn ja Hedwiginkin kuolemiset.
- Anonyymi
Toikkaroi humalassa, astui siivousämpäriinja taittoi niskansa.
- Anonyymi
Miksi Fredin kuolemaa ei näytetty kuoleman varjelukset osa kakkosessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja303222Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963185Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2531879
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81818Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2361429- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133