Tulipa käytyä

Niettulan noviisi

...ämmässä lomailemassa parisen viikkoa. oli mukavata tavata aitoja kainuulaisia, rehellisiä ihmisiä ja "joutilaita". Vaakunan terassilla huvitti kun samat autot ravaa vartin sisällä 5-kertaa ohitse. Neuvosta ei näkynyt missään. Oisin sanonut pari sanaa...
Ei se paikka ole niin huono kun täällä palstalla valitetaan. Essollakin tosi hyvä palvelu joka kerta.

7

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemaan, pitää jo kovalla tohinalla, olla järjestelemässä kaksia sukujuhliamme ja kolmas tapahtuma on tämä ensiviikon Maanantaina, nimimerkillä tänne kirjoittajat.
      Niettusaaressa kävin minäkin kesäisin kun Uolevi ja Viola Kianto ottivat minut vastaan ja heidän jo edes menneen poikansa, Karin kanssa me saunottiin Niettussaaren saunassa.
      Kiitos kun muistit vielä Neuvoksen ja hyvää kesän jatkoa edelleen, toivoopi itse Suomussalmen vara Kianto, kirjailija, Rantaneuvos Eero Seppänen.
      www.rantaneuvos.com

• Niettulan noviisi

Hieman ihmetyttää että miksi neuvos sitten on ollut tekemisissä sellaisen ""arvottoman roskakirjailijan"" sukulaisten kanssa kun kerran seppäsillä on vihaa erään tietyn romaanin takia???

T: Karin vanhempi poika

• Niettulan noviisi kirjoitti:

Hieman ihmetyttää että miksi neuvos sitten on ollut tekemisissä sellaisen ""arvottoman roskakirjailijan"" sukulaisten kanssa kun kerran seppäsillä on vihaa erään tietyn romaanin takia???

T: Karin vanhempi poika

oli niin paljon yhteistä olin jopa Kari Kiannon haudallakin, kiitokseksi yhteisistä ja erilaisista mielipiteistämme.
        Vaikka oletkin Karin poika ja tapasimme kait viimeksi kun asuitte Karhulassa Nyyrikintiellä.
        Keskustelu käytiin vain Kirjailija Kiannosta ei Kiannon suvusta ja kun ollan Suomussalmella niin on luonnollista että keskustelemme Kiannosta.
        Sopii lukea sullakin, neljännen polven Kianto, Ryysyrannan Jooseppi romaani, minä luvin kolme kertaa vähelle aikaa ja nyt minä olenkin sitten Suomussalmen vara Kianto.

• Ilmeisesti silla ollut

Ei se paikka ole niin huono kun täällä palstalla valitetaan.

Rahalla saa ja hevosella pääsee!

• RAHAA...

• RAHAA... kirjoitti:

ollut pääsymaksua, silloin kun kävin.
        Kävimme toisissamme vielä silloin, mutta vanhat, Kiannon jälkeläisten elivät.
        Kiannon sukukunta ja minun sukuni olivat Kiannon lähimmät naapurit vuodesta 1915 alkaen j,ne ja loput saattekin lukea Ryysyranta Jooseppi romaanista, johon minä olen antanut oman vastineen, omassa kirjallisessa tuotannossani.

• Niettulan noviisi

täällä kukaan rahassa kylve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2106
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2012
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1419
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      996
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe