Mistähän voisi tilata -05 Pannarin ohjaustangon merkkikohtaiset korotuspalat? Entisenä BMW miehenä olen tottunut pystyyn ajoasentoon.
Pan European korotuspalat
3
831
Vastaukset
- Palamies
Ei kai noi niin merkkikohtaisia ole.
Kysy vaikka Stormilta.
Pekka- AKKLOH
Kiitos vastauksesta.
Ne korotuspalat ovat nimenomaan merkkikohtaiset. Suomesta en löytänyt, mutta englannista ja USA:sta kyllä. Se korotuspala tässä vehkeessä on alumiiniseoksesta CNC-jyrsimellä yhdestä palasta jyrsitty mötikkä, joka tulee kummankin ohjaustankopuoliskon alle liittäen ne alapäästään yhteen. Osa on tärkeä, ellikkä jos se esim. murtuu niin sarven toinen puolikas voi olla metrin korkeudessa toisessa kädessä, ja toinen puolisko paikoillaan. Mopon suuntana on silloin varmaan pusikko. Tilasin palan, jolla tanko nousee 25 mm, ja tulee 40 mm kuskiin päin. Ajoasento muuttuu paljon pystymmäksi. Samalla tilasin etulokarin takapäähän merkkikohtaisen lokasuojan jatkeen, jotta syyläri olisi paremmin suojassa kiviltä ja roiskeilta. AKKLOH kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ne korotuspalat ovat nimenomaan merkkikohtaiset. Suomesta en löytänyt, mutta englannista ja USA:sta kyllä. Se korotuspala tässä vehkeessä on alumiiniseoksesta CNC-jyrsimellä yhdestä palasta jyrsitty mötikkä, joka tulee kummankin ohjaustankopuoliskon alle liittäen ne alapäästään yhteen. Osa on tärkeä, ellikkä jos se esim. murtuu niin sarven toinen puolikas voi olla metrin korkeudessa toisessa kädessä, ja toinen puolisko paikoillaan. Mopon suuntana on silloin varmaan pusikko. Tilasin palan, jolla tanko nousee 25 mm, ja tulee 40 mm kuskiin päin. Ajoasento muuttuu paljon pystymmäksi. Samalla tilasin etulokarin takapäähän merkkikohtaisen lokasuojan jatkeen, jotta syyläri olisi paremmin suojassa kiviltä ja roiskeilta.Mistäs löysit palat?(osoite).Pitikö vaihtaa jarruletkut? Vois vaikka talven aikana vähän tuunailla.
terv. kakeroinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944