Painia Tiinan kanssa

TeppoTe

Olin ollut jo pitkään kiinnostunut ottamaan yksipuolisen painiottelun naisen kanssa, joka alistaisi minua erilaisilla painiotteilla. Etsin löytyisikö sopivaa palveluntarjoajaa maksua vastaan, mutta en löytänyt sopivaa mistään. Kyselinkin asiasta useilta eri internetin keskustelupalstoilta ja hain sopivaa kumppania, jolla olisi vastaava kiinnostuksen kohde. Lopulta tärppäsi ja vaihdoimme useita sähköposteja ja sain selville, että hän on vaalea 26-vuotias nainen samalta paikkakunnalta ja harrastanut paljon liikuntaa. Itse olin myös 26-vuotias ja ruumiinrakenteeltani normaali (176/70). Kumppanini sanoi olevansa minun mittaiseni ja suurin piirtein saman painoinen. Yllätyin, koska totesimme olevamme samalla yliopistolla. Luulin tietäväni kaikki paikan naiset ja pohdin kuumeisesti, kuka hän mahtaa olla. Sovimmekin tapaamisesta koulumme kahvilaan, jotta voisimme sopia oikeasta tapaamisestamme paremmin.

Tuli sovittu tapaamispäivä ja menin kahvilaan sovittuna ajankohtana. Mahassani oli perhosia ja muutenkin jännitti kamalasti. Istuin paikassa, josta hän huomaisi minut. Näin kahvilan laidalla seisovan Tiinan, jota olin ennenkin katsellut. Tuossa naisessa silmä lepäsi. Hänellä oli uskomattoman hyvä takapuoli, erittäin muodokas ja mallikelpoinen. Hänellä oli yllään vaalean siniset farkut ja tiukka t-paita. Saatoin erottaa hieman vatsalihaksiakin suloisten rintojen alapuolelta. Ajattelin, että hän olisi unelmieni täyttymys. Lopulta hän katsahti minuun ja yllättäen käveli luokseni: ”Etsitkö kenties jotain?” Hieman hämilläni totesin, että: ”kyllä.” Tiina istui viereeni ja sanoi, että: ”taisit löytää”. Olin todella häkeltynyt. Juttelimme niitä näitä ja sain tietää että Tiina harrasti voimistelua, lenkkeilyä, kuntosalia ja hän toimi myös cheerleaderina. Hän oli ennenkin höykyttänyt miehiä, painimalla heidän kanssaan. Kaikki näytti olevan kunnossa ja kumpikin oli edelleen kiinnostunut tapaamisesta ja sovimme samaksi illaksi matsistamme.

Illalla tulin Tiinan antamaan osoitteeseen, jossa hän asui. Hän avasi oven ja kehotti minua käymään sisään. Tiina oli pukeutunut kylpytakkiin ja oli muutenkin todella seksikkään näköinen. Itselläni oli verkkarit ja t-paita. Katselin hetken hänen asuntoaan, mikä olikin juuri sen kaltainen kuin olin kuvitellut: parisänky, sohva, pöytä ja sisutettu tyttömäisesti vaaleanpunaisella. Kun olin ottanut kengät jalastani, niin Tiina kysyi, että voisiko hän aloittaa. Nyökkäsin merkiksi ja hän pudotti kylpytakin päältään. Säikähdin hieman huomatessani hänellä olevan jaloissaan puoleen reiteen asti ulottuvat harmaat pyöräilyshortsit ja yläosana tiukka urheilutoppi. Nyt erotin hänen lihaksikkaat jalkansa ja muodokkaan takamuksen entistä paremmin. Hän vaikutti kaikin puolin olevan erinomaisessa kunnossa. Suorastaan pelottavan, mikäli ajattelin, että hän aikaa tehdä minulle jotain.

Tiina asteli hitaasti minua kohti ja peräännyin vaistomaisesti muutamia askelia, kunnes takanani tuli sänky vastaan ja vahingossa kellahdin istumaan sen laidalle. Nopeilla askeleilla Tiina työnsi minut sängylle selälleni ja kiipesi päälleni. Rimpuilin hetken heikolla menestyksellä ja Tiina päätyi istumaan vatsani päälle hajareisin, pitäen käsistäni kiinni. Tunsin hänen painonsa vatsallani ja totesin hänen olevan yllättävän painava. Hän kysyi, että vielä ehdit perääntyä. Heilutin päätäni merkiksi, etten tahdo perääntyä. Hän nousi hieman ja siirtyi eteenpäin rinnalleni. Hänen takamuksensa oli rintakehäni päällä ja käteni hän painoi jaloillaan sivulleni. Tässä asennossa tunsin kuinka hengitykseni vaikeni huomattavasti. Rintakehäni nousi ja laski hieman hengityksen tahdissa ja tämä huvitti Tiinaa. Hän alkoi pompottaa takamustaan rytmikkääsi ylös ja alas. Ala-asennossa rintani painui kasaan, hengitykseni pysähtyi ja ääneni ei kulkenut. Viiden pompotuksen jälkeen, olin valmis lopettamaan ja yritin pinnistellä käsiäni vapaaksi turhaan. Tiina näytti mahdottoman innostuneelta onnistumisestaan. Tunsin kuinka naamani muuttui punaiseksi ja yritin anella armoa. Noin minuutin ja 30 pompotuksen jälkeen Tiina pysähtyi ja siirsi asentoaan jälleen eteenpäin. Nyt hän istui kaulani päällä ja leukani puristui tiukasti hänen jalkoväliinsä. Hän puristi jalkansa tiiviisti päätäni vasten ja saatoin haistaa hänen tuoksunsa nenääni. Aloin tuntemaan asennossa pakokauhua, enkä voinut kuulla mitään, sillä hänen reitensä painoivat tiukasti korviani. Seuraavaksi hän suoristi jalkansa eteenpäin, siten että hänen ruumiinsa paino tuli suoraan kaulani päälle. Hengitykseni pysähtyi välittömästi, enkä saanut sanottua mitään. Silmissäni alkoi sumentua ja sain käteni vapaiksi ja nostettua Tiinaa takapuolen alta, jotta sain käännettyä pääni osittain pois hänen altaan. Samassa hän otti hiuksistani kiinni, nappasi pääni tiukasti jalkojensa väliin ja kellahti kyljelleen.. Tiina otti samalla käsistäni kiinni ja alkoi puristaa jalkojaan yhteen. Tunsin suunnattoman voiman poskissani ja tiesin, että hän yritti puristaa kaulastani, muttei ollut saanut otetta oikeasta kohdasta. Tiina löysäsi kahdesti otetta ja yritti pääni parempaan asentoon, mutta sain estettyä häntä. Samassa hän päästi otteensa irti ja käännyin vatsalleni tasaamaan hengitystäni.

Maatessani vatsallani Tiina nousi ja otti jaloistani kiinni. En tiennyt vielä mistä on kyse. Hän oli kyykyssä takamukseni päällä kasvot jalkoihin päin ja paransi otettaan siten, että sai jalkani nilkoista kainaloihinsa. Tunsin kuinka lujan otteen hän sai jaloistani ja tajusin, etten pääsisi tästä helpolla. Tiina nousi ylöspäin ja taivutti ruumista taaksepäin. Tunsin selässäni kipua, kun Tiina taittoi minua taaksepäin. Koetin siirtää itseäni käsillä eteenpäin, helpottaakseni oloa ja onnistuinkin tässä, kunnes sängyn pääty tuli vastaan. Tiina astui myös hieman taaksepäin ja taivutti itseään uudelleen taaksepäin. Jälleen sama tunne ja tunsin uudelleen pakokauhua. Nyt Tiina paransi asentoaan ja siirsi takamuksena alaselkäni päälle pitäen edelleen otettaan. Suustani tuli väkisin huuto ja anelin häntä lopettamaan. Tiina vastasi tähän, että kohta. Hän heilutti itseään ensin oikealle ja sitten vasemmalle ja lopuksi taaksepäin. Tässä kohtaa luulin jo selkäni antavan periksi, mutta samalla Tiina päästi otteensa ja lysähdin sängylle. Tiina ehdotti taukoa ja tämä sopi minulle.

3

8936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikooooooooooo

      uiuiuiuiu ekkö nauttinu siitä

    • kummastusta

      Fantastinen fantasia, itsellänikin on taipumusta fantasioimaan nuoresta tytöstä/naisesta ja itsestäni wrestle merkeissä sellaiset kuusi roundia tatamilla, jossa sitten mina vahitellen häviän ottelut, ei siinä aivan mitalille pääse. Eikä se nyt niin tärkeä ole, mutta se tässä on tärkeää kun tyttö/nainen istuu ilman textiilejä naamalleni ja saan nuolla, imeä ja ahmia sheivattua pulleahkoa viiva pillua ainakin kuuteen orgasmiin.

    • Anonyymi

      Kuuma kuin saunan ylin hylly, pitää kylpeä kun on kerta saunan lämmittäny, joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Samat fantasiat mullakin, se nainen vain puuttuu.

      - wrestlemania 56v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe