Eli paljonko jätetään rakoa laudelautojen väliin, kun laudat ovat pitkittäin eli noin kaksimetriset?
Onko sama rako alatasolla vai saako olla isompi?
Laudelautojen rako milleinä?
18
16203
Vastaukset
- kuule olla
ihan semmonen ku ite haluat. Pieni munaisille 5mm ja isommat vehkeen omaaville vaikka 50mm.
Ihan teet oman mieltymyksen mukaan... - ghjhg
timppurikynä
- peseta
Colttisytkän vahvuus
- Ostanko lisää puuta?
peseta kirjoitti:
Colttisytkän vahvuus
...avusta.
"Pieni munaisille 5mm ja isommat vehkeen omaaville vaikka 50mm."
Siis tarviiko vehjes saada sinne rakoon...? Täytyy sitte tehä niin, että ladon laudat kiinni toisiinsa, naulaan kiinni vain joka toisen ja poistan irralleen jääneet! ;-)
- marko-28
Itse tein juuri saunaremontin ja laitoin raoksi n.8mm minulle ainakin sopiva ja vesi valuu raoista pois
- Ostanko lisää puuta?
..olen tässä kattellu yksiä lauteita, joissa yläpritsillä lautojen välillä tuuma ja jalkatasolla vähintään neljä senttiä...
Tuntuu että olis vähän liian harvassa...
- Anonyymi
Timpurin kynä.
- Anonyymi
Uusi vai jo lyhentynyt ?
- Anonyymi
Ei tietenkään kynän pituus vaan paksuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kynän pituus vaan paksuus.
Timpurin kynä on soikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timpurin kynä on soikea.
Nykyinen kynä on kolmion muotoinen.
- Anonyymi
Lauteiden rakentajan täytyy mitoittaa laudelautojen väli siten, etteivät hänen omat vitjamunansa pääse solahtamaa lautojen raosta alas ja mahdollisesti jäävän jumiin, jolloin joudutaan kutsumaan palokunta apuun sahaamaan lauteita!
- Anonyymi
Aiheeseen liittyen:
Rakensin tässä pihasaunaan vapaasti lattialla seisovat lauteet, periaatteella ettei puu kosketa puuta, eikä rungossa ole vaakapintoja joista vesi ei valu pois.
Ovat nyt olleet jo muutaman vuoden kestotestissä.- Anonyymi
Meillä kestotesti on ollut yli 35 vuotta, jatkuu vielä.
- Anonyymi
Senverran iso että pussit mahtuvat sopivasti väliin.
- Anonyymi
Juuri näin, mutta kuitenkin on otettava huomioon se, että mahdollisesti löylytyksen aikana turvonneet pussit saadaan myös kivuttomasti laudelautojen välistä pois.
T. Saunatimpuri. - Anonyymi
Ei mistään!
ratrap
09.06.2023 18:36
Mistähän löytyisi suomi24 palsta missä sinä therotta et keskustelisi itsesi kanssa poistaen vastaukset provoihisi jotka häiritsevät sinun yksinpuheluja omien sivupersooniesi kanssa?
Anonyymi
2023-06-10 12:20:26
On huomattu ja tuollainen henkisesti häiriintynyt terrorisoi kaikkia s24 palstoja luotsinpestin suojista. Kun sinun häiriköinnistä pään aukomisineen jne. keskusteluihin osallistuville tekee ilmoituksen ylläpidolle siitä seuraa yleensä bannit ilmoituksen tehneelle sinun jatkaessa suomi24 palstojen häiriköintiä luotsinpestin suojista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229