eli vinkkejä äitini polttareihin ikää 46v..mihet kun menee ajelee mönkiöillä niin mitä tommosta saman kaltasta me naiset voitas tehä ratsastus olis yks mutta muita ideoita jos on niin tänne päiin vaan tulemaan =) kiitoksia
polttari vinkkejä tännekkin kaivataan
6
2233
Vastaukset
- Kaaso vm.-77
Me hankimme siskoni polttareihin ennustajan.
Teki sellaisen yhteisen rakkauskartan parille, ja sen jälkeen vielä ennusti korteista morsiamelle.
Minä ja pari muutakin otettiin ennustus häneltä.
Morsian tykkäsi kovasti, kun ei koskaan aiemmin ollut uskaltautunut ennustajalle.
Ja se rakkauskartta oli mieluinen ja piti hyvin paikkansa pariskunnan mielestä.- Kaaso
Mistä löysitte ennustajan? ja oliko niin "hyvä"/viihdyttävä, että voit suositella?
Oon yrittäny katella vähän netistä, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sellasia joille voi soittaa.. - Kaaso vm.77
Kaaso kirjoitti:
Mistä löysitte ennustajan? ja oliko niin "hyvä"/viihdyttävä, että voit suositella?
Oon yrittäny katella vähän netistä, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sellasia joille voi soittaa..tässä ne koti sivut.
www.mandalatarot.net
Pitää kyllä varata ajoissa, ei ensin meinannut ehtiä enää, mutta sitten kuitenkin onnistui.
Oli viihdyttävä, ja kepeästi jutusteli, oli jotenkin tunne että kuului porukkaan, ei tullut kellekään yhtään outo olo.
Osasi kyllä asiansa, tiesi asiat meille muillekin hyvin.
- ovat hauskoja
Googleta kotiesittelyt, niin saat useiden firmojen nimiä, jotka tekevät moisia. Kivaa..!
- celaya
Tälläinenvoisi olla vähän aikuisempaan makuun. Olimme Helsingissä Chjoko-suklaa kaupassa suklaa tastingissa. Maistelimme muutamaa suklaata ja saimme viedä omat kuohuviinit mukanamme. Morsian suurema suklaan yhstävänä oli todella mielissään.
- vaimo jo
itselläni oli polttarit heinäkuun alussa ja ne olivat ihanat polttarit!! Kävimme piknikillä rannassa, sitten lensin pienkoneella, grillattiin ja keikalle ja vielä baariin.. suosittelen kunnioittamaan morsiammen tahtoa, jotta itse polttari sankarilla olisi hauskaa! Toivoin ettei typerää nolaamista ja kamalia vaatteita! ja olin alkuun omissa vaatteissa ja keikalle mentäessä sain paidan johon oli painettu kiva teksti polttareihin liittyen ja tukkaan koristeita. Paitakin oli yköistuva ei mikään ruma teltta! minä ainakin nautin iki ihanista polttareista jossa olin ehdoton sankari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023