polttari vinkkejä tännekkin kaivataan

kaasona310807

eli vinkkejä äitini polttareihin ikää 46v..mihet kun menee ajelee mönkiöillä niin mitä tommosta saman kaltasta me naiset voitas tehä ratsastus olis yks mutta muita ideoita jos on niin tänne päiin vaan tulemaan =) kiitoksia

6

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaso vm.-77

      Me hankimme siskoni polttareihin ennustajan.
      Teki sellaisen yhteisen rakkauskartan parille, ja sen jälkeen vielä ennusti korteista morsiamelle.
      Minä ja pari muutakin otettiin ennustus häneltä.
      Morsian tykkäsi kovasti, kun ei koskaan aiemmin ollut uskaltautunut ennustajalle.
      Ja se rakkauskartta oli mieluinen ja piti hyvin paikkansa pariskunnan mielestä.

      • Kaaso

        Mistä löysitte ennustajan? ja oliko niin "hyvä"/viihdyttävä, että voit suositella?
        Oon yrittäny katella vähän netistä, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sellasia joille voi soittaa..


      • Kaaso vm.77
        Kaaso kirjoitti:

        Mistä löysitte ennustajan? ja oliko niin "hyvä"/viihdyttävä, että voit suositella?
        Oon yrittäny katella vähän netistä, mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sellasia joille voi soittaa..

        tässä ne koti sivut.
        www.mandalatarot.net

        Pitää kyllä varata ajoissa, ei ensin meinannut ehtiä enää, mutta sitten kuitenkin onnistui.
        Oli viihdyttävä, ja kepeästi jutusteli, oli jotenkin tunne että kuului porukkaan, ei tullut kellekään yhtään outo olo.
        Osasi kyllä asiansa, tiesi asiat meille muillekin hyvin.


    • ovat hauskoja

      Googleta kotiesittelyt, niin saat useiden firmojen nimiä, jotka tekevät moisia. Kivaa..!

    • celaya

      Tälläinenvoisi olla vähän aikuisempaan makuun. Olimme Helsingissä Chjoko-suklaa kaupassa suklaa tastingissa. Maistelimme muutamaa suklaata ja saimme viedä omat kuohuviinit mukanamme. Morsian suurema suklaan yhstävänä oli todella mielissään.

    • vaimo jo

      itselläni oli polttarit heinäkuun alussa ja ne olivat ihanat polttarit!! Kävimme piknikillä rannassa, sitten lensin pienkoneella, grillattiin ja keikalle ja vielä baariin.. suosittelen kunnioittamaan morsiammen tahtoa, jotta itse polttari sankarilla olisi hauskaa! Toivoin ettei typerää nolaamista ja kamalia vaatteita! ja olin alkuun omissa vaatteissa ja keikalle mentäessä sain paidan johon oli painettu kiva teksti polttareihin liittyen ja tukkaan koristeita. Paitakin oli yköistuva ei mikään ruma teltta! minä ainakin nautin iki ihanista polttareista jossa olin ehdoton sankari!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe