En keksinyt muuta palstaa kysymykselleni kuin tämän ja olisin hyvin kiitollinen jos joku teistä pystyisi selvittämään asian!(siis palkka euroissa)
Mikä on norjalaisen linja-autokuljettajan
2
1023
Vastaukset
- Juuso
Linkistä pääset eteenpäin:
http://www.bt.no/lokalt/bergen/article334664.ece
Pula bussikuskeista on suuri. Annetaan jopa 15000 NOK palkkiota, jos joku tuo kuskin firmaan.
Palkka ei ole kehuttava , noin 270000 NOK per vuosi eli 34000 euroa, ja kun siitä makselee elämiset verojen jälkeen ei juuri mitään jää.
Haluavat korotusta 40000 NOK per vuosi eli 15%.- paljon!
Hyvä, että asia selvisi, niin ei tarvitsekaan muutta norjaan lainkaan työn perässä, ainakaan kuljettajaksi!
Kun laskee elämiskustannukset norjassa, niin bussikuskina suomessa pärjää huomattavasti paremmin kuin norjassa.
Saksassa on myös kuljettajilla huononpi elin taso kuin suomalaisilla kuljettajilla.
Mitenkähän asia mahtaa olla tanskassa ja ruotsissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2342567Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka92138Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501073
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016