Kawasaki

isompaanko

oliskos kellä kokemusta Kawan 1100zzr:stä ,kun sitä on taas saatavilla Suomeen.Kiitos jo etukäteen

18

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään XX

... 46tkm ja venttiiliremppa.
      Tosin sitä ennen mylly laukesi kaksi kertaa. Pärrä oli vuosimallia -90

Muuten mukava peli ajaa, mutta liikaa vikoja. Uudemmista en osaa sanoa kun vaihdoin Hondaan.

• suitsuki

Ensimmäisissä ZZR 1100:ssa oli venttiili ja vaihteisto(2.vaihde) vikoja, mutta nykyisin nuo ongelmat on voitettu.
        Jos kunnon sporttia havittelet, on ZZR 1100 varteenotettava vaihto ehto.

• no
        suitsuki kirjoitti:

Ensimmäisissä ZZR 1100:ssa oli venttiili ja vaihteisto(2.vaihde) vikoja, mutta nykyisin nuo ongelmat on voitettu.

ompelukone mikä ompelukone

• kunnon konepyörän omistava
        no kirjoitti:

ompelukone mikä ompelukone

mahtavat japskit teettää fillarinsa
        pian niin kun kaiken muunkin halpatuonti kamat meinaan kiinassa
        tai taiwanissa.

• Ekku
        kunnon konepyörän omistava kirjoitti:

mahtavat japskit teettää fillarinsa
        pian niin kun kaiken muunkin halpatuonti kamat meinaan kiinassa
        tai taiwanissa.

Taidat olla Jaava-mies? Vai miten on.

• isompaanko
        Ekku kirjoitti:

Taidat olla Jaava-mies? Vai miten on.

mulla on tällä hetkellä zx6r-00 ja mieli tekis vaihtaa isompaan,eli siks kyselen vinkkeja. on ollu jo tupla X:kin mut siitä puuttu se jokin.Kiitos tähän astisista viesteistä, vaikka en kaikkia ymmärtänytkään.

• Nykyään XX
        suitsuki kirjoitti:

Käsittääkseni uusimmissa ei enää ole näitä ongelmia. Kukaan lähipiiristä ei ainakaan ole valitellut vikoja. Omasta laukesi aikoinaan LOOTA JA VENTTIILIT...

Nyt taitaa Kawalla olla uusi murheenkryyni(uusi 12satanen)?

Kyllä tuplaäxään saa luonnetta, jos jaksaa värkäillä putkien ja muiden romppeiden kanssa...

• Ekku
        isompaanko kirjoitti:

mulla on tällä hetkellä zx6r-00 ja mieli tekis vaihtaa isompaan,eli siks kyselen vinkkeja. on ollu jo tupla X:kin mut siitä puuttu se jokin.Kiitos tähän astisista viesteistä, vaikka en kaikkia ymmärtänytkään.

Tuo Jawa-juttu ei kyllä itseasiassa ollut tarkoitettu sulle vaan sille muka "oikealla moottoripyörällä" ajavalle.Tuli tossa hankittua 91-mallinen 1100zzr Italiasta Tammikuussa.Ajokokemuksia ei ole kuin koeajon verran. Tuntuu se vaan aika perhanan tehokkaalta kun kahvaa vääntää... Voi kyllä olla että pyörä menee vielä tässä myyntiin.Kun ammatti sattuu olemaan autonkuljettaja, niin tekee tommosella ajelu aika pahaa kuukausiansioille.Täytyy varmaan jatkaa Guzzilla ajelua niin ei joudu kiusaukseen...

• nykyään XX
        Ekku kirjoitti:

Tuo Jawa-juttu ei kyllä itseasiassa ollut tarkoitettu sulle vaan sille muka "oikealla moottoripyörällä" ajavalle.Tuli tossa hankittua 91-mallinen 1100zzr Italiasta Tammikuussa.Ajokokemuksia ei ole kuin koeajon verran. Tuntuu se vaan aika perhanan tehokkaalta kun kahvaa vääntää... Voi kyllä olla että pyörä menee vielä tässä myyntiin.Kun ammatti sattuu olemaan autonkuljettaja, niin tekee tommosella ajelu aika pahaa kuukausiansioille.Täytyy varmaan jatkaa Guzzilla ajelua niin ei joudu kiusaukseen...

Paljonko kilsoja takana?
        Kannattaa seurailla miten venttiilit toimii, ja palojen paksuutta...
        Muuten tulee kallista puuhasteltavaa.

Oletko kurkistanut täkapyörän keskiön sisälle... Siellä on sellainen kumityyny hässäkkä. Jos se on riekaleina, voi olla varma, että pyörää on sinkitetty rajusti.

Kyllähä ZZR:n tehot pistää laittamaan välillä kaasuvaijereita kireälle :)

• Ekku
        nykyään XX kirjoitti:

Paljonko kilsoja takana?
        Kannattaa seurailla miten venttiilit toimii, ja palojen paksuutta...
        Muuten tulee kallista puuhasteltavaa.

Oletko kurkistanut täkapyörän keskiön sisälle... Siellä on sellainen kumityyny hässäkkä. Jos se on riekaleina, voi olla varma, että pyörää on sinkitetty rajusti.

Kyllähä ZZR:n tehot pistää laittamaan välillä kaasuvaijereita kireälle :)

On siinä jo 58 tuhatta. Kuten sanottu,en ole ajanut sillä kuin vasta koeajon verran. En minä kyllä jaksa oikein uskoa noihin kuuluisiin "Kawan venttiilivikoihin". Laittaisin ne lähinnä samaan kategoriaan "Hondan huonojen nokkaketjujen kiristäjien kanssa". Kyllä se jo noilla kilometreillä varmaan olis ilmennyt.Aikasemmista Kawoista olen tehnyt venttiilirempan yhteen , Gpz500R:ään. Siinä kyllä oli nähdäkseni kysymys lähinnä luonnollisesta kulumisesta. Sillä oli sentään ajettu jo 75 tuhatta. En kyllä rupea ottamaan takapyörää irti vaan uteliaisuuden vuoksi. Joutuu sen renkaan kumminkin vaihtamaan ,kattoo sitten samalla. Tiedä siitä revityksestä... On se kuitenkin ilmeisesti rakentelematon ja siisti.

• CBR
        Nykyään XX kirjoitti:

Käsittääkseni uusimmissa ei enää ole näitä ongelmia. Kukaan lähipiiristä ei ainakaan ole valitellut vikoja. Omasta laukesi aikoinaan LOOTA JA VENTTIILIT...

Nyt taitaa Kawalla olla uusi murheenkryyni(uusi 12satanen)?

Kyllä tuplaäxään saa luonnetta, jos jaksaa värkäillä putkien ja muiden romppeiden kanssa...

zx-10:n ja zzr1100:n jälkeen voin sanoa, että laadukkaita ja kestäviä pyöriä. ZX-10:llä 95tkm ja zzr:llä 65tkm. Yksi ainoa venttiili meni kympissä 82tkm:n jälkeen. Täytyy tarkistaa venttiilien välykset tarpeeksi usein,helppo tehdä itse, säätökin on helppo tehdä itse. Lisäksi kannattaa kylmällä koneella ajaa iisisti. Kummassakaan ei nokkaketjun kiristin toiminut automaattisesti, vaan täytyi tehdä manuaalisäätö. ZZR on hyvä pyörä kahdestaan matkatessa, tupla x parempi yksin ajettaessa sekä mutkaisella tiellä. Maalipinnat paremmin maalatut kuin äksässä. Lyhyelle Kawa on parempi.

• nykyään XX
        Ekku kirjoitti:

On siinä jo 58 tuhatta. Kuten sanottu,en ole ajanut sillä kuin vasta koeajon verran. En minä kyllä jaksa oikein uskoa noihin kuuluisiin "Kawan venttiilivikoihin". Laittaisin ne lähinnä samaan kategoriaan "Hondan huonojen nokkaketjujen kiristäjien kanssa". Kyllä se jo noilla kilometreillä varmaan olis ilmennyt.Aikasemmista Kawoista olen tehnyt venttiilirempan yhteen , Gpz500R:ään. Siinä kyllä oli nähdäkseni kysymys lähinnä luonnollisesta kulumisesta. Sillä oli sentään ajettu jo 75 tuhatta. En kyllä rupea ottamaan takapyörää irti vaan uteliaisuuden vuoksi. Joutuu sen renkaan kumminkin vaihtamaan ,kattoo sitten samalla. Tiedä siitä revityksestä... On se kuitenkin ilmeisesti rakentelematon ja siisti.

Itse kyllä pidin pyörästä ja ajo-ominaisuuksiata (oon suhteellisen lyhyt kuski). Mutta asiaan...

Kaikki ei ole maanantaipäivän tuotteita mutta meikäläiselle sattui vaan turhan kalliita kilometrejä ZZR:llä. Syyt tulikin mainittua tuolla aikaisemmin. Oli muuten aikoinaan "vena" ongelmia GPZ:lla.

Eikä niitä osia tarvitse purkailla, jos pärrä tuntuu hyvältä. Mulla vaan kävi toteen nämä kawasakin kauhukertomukset.

Että näin.

PS. Huolettomia kilometrejä tulevalle kesälle..

• cbr 1000
        Ekku kirjoitti:

..vertaat Kawan venttiiliongelmia Hondan ketju- ja¨kiristinongelmiin, niin ota venttiiliongelmat sitten vakavasti, koska Hondalla ongelmat ovat tosia, jos niitä nyt ihan ongelmiksi voi sanoa.

• Ekku
        cbr 1000 kirjoitti:

..vertaat Kawan venttiiliongelmia Hondan ketju- ja¨kiristinongelmiin, niin ota venttiiliongelmat sitten vakavasti, koska Hondalla ongelmat ovat tosia, jos niitä nyt ihan ongelmiksi voi sanoa.

Nimittäin yhteen Cb-ysisataseen. Se kiristinsysteemi kyllä näytti aika onnettomalta. Kyllä minä otan todelliset ongelmat vakavasti, mutta en kyllä sorru liioittelemaan niitä. Ne "ongelmat" on vaan asetettava oikeaan mittakaavaan ja harkittava pyörät tapauskohtaisesti. En minä ainakaan uskalla mennä tuomitsemaan mitään pyörämerkki muutaman yksilön perusteella, niin kuin usein nähdään tehtävän.

• aivan turhaa

on valittaa ja

• aivan turhaa

on valittaa ja

Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.

• Jussi22240

Nekrofilia taas kukoistaa..

• elä osta

ei kannata kawaa,itsellä oli kawa pari kesää ja ne meni odotellessa,kun pyörä oli pajalla.osta honda!!!!!!!!toimii eikä ole huollossa koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      218
      9302
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6118
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4986
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4878
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2721
    Aihe