teitä rekkakuskit. Minkä ihmeen takia te likaiset ja hirveälle haisevat kuskit aina maleksitte liikenneasemien ravintoloissa? Ihmiset siellä haluaisivat ruokailla rauhassa ja sivistyneesti ilman rekkamiesten öykkäröintiä ja suunnatonta lemua. Ettekö voisi pitää taukojanne ja syödä eväänne siellä rekan kopissa? Niinhän ne muutkin työläiset syö taukoparakeissa eivätkä tule likaisina ihmisten ilmoille. Minulla ainakin menee ruokahalutkin kun teitä katselen.
Minä ihmettelen
14
5007
Vastaukset
- reppanaa
Kyllä on sinulla elämä hukassa... Kannattaa hankkia se itsellesi takaisin eikä jauhaa pas*** täällä...
kävisit nyt edes joskus ulkona, niin huomaisit kuinka maailma onkin erilainen kuin täällä suoli24:llä antavat ymmärtää
- liikenneasema
niin voit ihan vapaasti valita maksavan asiakkaan.Niin ja sitten voit ruokailun jälkeen käydä pikapanolla sen haisevan,iljettävän,öykkäröivän jne.kuljettajan kanssa sillä munan puutteessa sinä olet.
- stycke
Sen verran tunnen akateemisia naisihmisiä, että todellinen pullossa kasvatettu pitäisi olla tällaista kirjoittaakseen. Sensijaan nuo sanat sopivat jonkun 16-vuotiaan amiksestakin tipahtaneen luuserikollin suuhun, joka olisi halunnut käydä ammattikoulun kuljettajalinjan loppuun mutta henkisen heikkouden ja kavereiden paineen takia on juonut mahdollisuutensa siihen.
Kumma kun en itse ole kovinkaan usein nähnyt oikein likaisina kulkevia kolleegoja, vaikka "työ tekijänsä tahriikin". Nykyajan työvaatteet kun ovat siitä mukavia, että kun ne töistä tullessa heittää pesukoneeseen ja illalla ripustaa kuivumaan, saa aamulla pukea kuivat ja puhtaat vaatteet päälleen. Helppohoitoisia.- ekonominainen
Karkeasti ottaen aloitus sisältää totuutta suuren määrän. Et vain malkasilmäisenä itse näe itseäsi ja kavereisi asustetta kriittisesti.
On paras huoltiksella ennen istumista katsoa tuoli. Onko siinä pikiklimppi, ruostetta haalarin perseestä vai jokin öljymäinen kosteus. Tavallisen konttorirotan hameesta ne eivät ole!
Epäpuhtauteen lisätään vielä se ainainen rekkamien huutamalla puhuminen ja naurunräkätys. Niissä ei ole ajatusta vähääkään. Vielä sen lapsellisen aikuisten miesten rehvastelun voisi sietää, mutta ne äänekkäät mälinät paikalla olevista naisista ällöttävät. Luulen, että kun teitä istuu kymmenen, niin kahdeksan teistä ei tiedä ja osaa olla naista kiihottava ja tyydyttävä! ekonominainen kirjoitti:
Karkeasti ottaen aloitus sisältää totuutta suuren määrän. Et vain malkasilmäisenä itse näe itseäsi ja kavereisi asustetta kriittisesti.
On paras huoltiksella ennen istumista katsoa tuoli. Onko siinä pikiklimppi, ruostetta haalarin perseestä vai jokin öljymäinen kosteus. Tavallisen konttorirotan hameesta ne eivät ole!
Epäpuhtauteen lisätään vielä se ainainen rekkamien huutamalla puhuminen ja naurunräkätys. Niissä ei ole ajatusta vähääkään. Vielä sen lapsellisen aikuisten miesten rehvastelun voisi sietää, mutta ne äänekkäät mälinät paikalla olevista naisista ällöttävät. Luulen, että kun teitä istuu kymmenen, niin kahdeksan teistä ei tiedä ja osaa olla naista kiihottava ja tyydyttävä!taidat katsella..
"On paras huoltiksella ennen istumista katsoa tuoli. Onko siinä pikiklimppi, ruostetta haalarin perseestä vai jokin öljymäinen kosteus. Tavallisen konttorirotan hameesta ne eivät ole! "
Harvemmin sitä laitetaan sivukotelosta haalareita päälle ennenkuin lähtee huoltikselle istumaan.. Kyl mulla ainakin on puhtaat vaatteet päällä ku ajan autoa, sillä en viitti rallimalli-scanian nahkapenkkiä pilata... Pikiklimpit sopis paremmin asfalttimiesten jättämiksi... Taidat sinäkin olla vaan tyhjäpäinen pojankloppi, joka haaveilee rekkakuskin urasta mutta päätyykin konttoriin koska äiti haluaa niin... Etkä uskalla laittaa äidille hanttiinkaan- nooooo
ekonominainen kirjoitti:
Epäpuhtauteen lisätään vielä se ainainen rekkamien huutamalla puhuminen ja naurunräkätys. Niissä ei ole ajatusta vähääkään. Vielä sen lapsellisen aikuisten miesten rehvastelun voisi sietää, mutta ne äänekkäät mälinät paikalla olevista naisista ällöttävät. Luulen, että kun teitä istuu kymmenen, niin kahdeksan teistä ei tiedä ja osaa olla naista kiihottava ja tyydyttävä!jos kerran olet "akateemisesti" koulutettu ekonomi(hahhah) niin mikset sitten osaa edes oikeinkirjoitusta?
- akateeminen nainen tekee
tienvarsikuppilassa? Eikös sitä kuuluisi asioida vain ykkösluokan ravintoloissa? Pitäisi varmaankin määritellä joku tietty "konttorihaalarimalli", jotta me autokuskit tietäisimme, milloin paikalle on asettautunut herra/rouva/neiti eau de toilet. Nykyään on kuljettajillakin sen verran siistejä asukokonaisuuksia, ettet varmalta kädeltä voi mennä sanomaan, kuka on rekkakuski.
Lapioi vain sitä ruokaa huiviin, sillä samaan tapaan se pukkaa itsestäsi ulosteena pihalle, kuten kaikilla muillakin. Et ole mitenkään muita parempi siellä syöttölässä. Epäilyttää koko "akateemisuutesi", sillä henkisesti kypsä ja sivistynyt ihminen ei muita arvostele. - lienee pieni palkka
Michelin julkaisee kirjan ravintoloista joihin voi poiketa jos ovat matka reitillä siis yksi tähti ja ravintoloista joihin kannattaa koukata reitiltään siis kaksi tähteä.
Jos varasi ja vaikutus valtasi ei niihin riitä älä valita seurasta.
Ei pidä poiketa halpoihin paikkoihin jos ei hyväksy duunari tai nousukas seuraa. - no niin sitten
Kovin supistuu hyvätkin keskustelut, kun stycke sensuroi ja vie mukanaan toistenkin kirjoitukset. Mitä järkeä tässä?
Minä sen viestiketjun poistin siitä kohtaa jossa se vielä on asiallinen.
Miksi?
Hyvä keskustelu ei ole sama asia kuin alkuperäisaiheesta sivuraiteille johtanut keskustelu, lisäksi kun nämä kirjoitukset sisälsi pääsääntöisesti epäasiallisia ja syyttäviä huomautuksia toisista kirjoittajista.
- nönnönnöö
alkaa oleen semmonen viesti ettei kenenkään kannattas tämmösiin edes vastailla. ja jos joku nyt noin aattelee ni sais kyl pysyä pois ihmisten ilmoilta!
ensinnäki en oo ikinä kuullu kenenkään rekkakuskin huoltamoilla möykkäävän ja harvemmin sitä paskasissa ryysyissä ajellaan saati sitten mennä syömään.
ja toiseks pakkohan meidän rahtareidenki on jossakin syödä. ja se huoltoasema siinä ison tien varressa on ainut sopiva paikka minkä pihaan mahtuu ajamaan (aina ei sinnekkään ku jonku ekonomin v70 on pysäköity väärin). et kyl ois parempi et "parempipalkkaset" h-autoilijat kävis muualla syömässä.
mut tähähän tää menee ku kaikki legendaariset rahtareiden taukopaikat puretaan ja tilalle tulee CBA missä sit lomalaiset ja muut talliaiset saavat elvstellä ja huudattaa pentujaan.
mut tästä ei sen enempää. harvemmin tämmösiin paskaviesteihin vastailen ja töissäkin kaikki h-autoilijoiden tumpeloinnit nielen. tähän oli kuiteski pakko jotain jo sanoo ku alko tuntuun et joku on tosissaan. muutenki oli niin luokaton heitto. ihan jo provoksikin. - olla
"akateemisella naisella" köyhä elämä kun kirjoittelee tällekin keskustelupalstalle aamulla klo. 04.28,niinkuin otsikosta näkyy.Ko. henkilö,ilmeisesti joku itseensä kyllästynyt työtön wannabe rahtari jolla on vain tuulen huuhtoma perse, yrittää vain saada näillä provoilla jotain tapahtumaan,kun omassa elämässä ja päässä EI TAPAHDU MITÄÄN. Suosittelen teille kolleegat ettette ota mitään kantaa ko. kirjoituksiin.
- sä ookki
se sama "akateeminen" joka valitti raksamiesten safkatauoista.... kun ne tulee ja pilaa likasilla kledjuillaan sivistyneitten pukutyyppien lounaat....kirjotus on ainakin ihan samanlainen,ruokahalun pilaajat on vaan vaihtunu raksamiehistä rekkakuskeiks...syö kuule himassas, ni ei mee kenenkää takii ruokahalut..
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962