♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
Kun suljen silmäni
näen varjosi vierelläni
Vain särkynyt unelma
kuun valossa
Piilossa lehmusten varjossa
suru pudottaa
kuoleman helmiä polulle
kun minä kannan
rakkauden kalmistoon
Tämä käytävä on pitkä
ja askeleiden alla rahisee -
Vieläkö joku kysyy
miksi varjot pitenee
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
YKSINÄINEN MATKA
22
2951
Vastaukset
- C C
olipa synkkää, mut...
karavaani kulkekoon ja koirat haukkukoon...
Peace- *MURUKULTA*
*Muru kompuroi mustan huppuviitan kans*
Joos..välillä on hyvä mörköillä,,
kuinkahan mustaa saisikaan taas aikaan,,?..mmm..*kops*
Mustelmia kyllä,,*ai*..tämä ei ole tervettä!..
Mutta, terve taas, C ! :)) L&L !
- j,uni
varjot pitenee
askel lyhenee
aurinko nousee
aurinko laskee
yksin tullaan
yksin lähdetään
jos aika loppuu kesken
muistot kultaa eletyn hetken- *MURUKULTA*
Muisti - armelias ystävä
Saa sanomaan: päivääkään en vaihtaisi..
Jos kaiken muistaisi - vaihtaisiko..
Jos olisi rehellinen ja kaikki olisi mahdollista..
Olet eletyn elämän summa, eli
kaiketi ensin pitäisi kysyä; 'pidänkö itsestäni'?..
Joillekin tie on pitempi.. *huoh*..mutta.. mielenkiintoinen! ;) Ja ehkä jonakin pvänä...
- pian ja suuntaat
mato-ongelle,,,
niin onki
mato-onki
parempi kuin
heitto-onki :D- *MURUKULTA*
Juu juu... *muka kiltisti* *päästää kaikki madot pakoon..juoskaa!!*
Ongitaan ongitaan.. Kenkä?..mmm..hyödyllinen!
Säilykepurkki!?.. Pidä Suomi siistinä!
Naapurin katiska...tuota..sanotaan että ei siellä mitään ollut!
Kylläpäs aurinko paistaa.. Onko se jotain tälläistä,
nimittäin se heitto onki?.. LOISKIS!...
Mitä me nyt tehdään?.. - kun korkki uppoaa
*MURUKULTA* kirjoitti:
Juu juu... *muka kiltisti* *päästää kaikki madot pakoon..juoskaa!!*
Ongitaan ongitaan.. Kenkä?..mmm..hyödyllinen!
Säilykepurkki!?.. Pidä Suomi siistinä!
Naapurin katiska...tuota..sanotaan että ei siellä mitään ollut!
Kylläpäs aurinko paistaa.. Onko se jotain tälläistä,
nimittäin se heitto onki?.. LOISKIS!...
Mitä me nyt tehdään?..voidaan ripoitella suola vesirenkaisiin.
Mutta maun mukaan, varo innostumasta liikaa. - *MURUKULTA*
kun korkki uppoaa kirjoitti:
voidaan ripoitella suola vesirenkaisiin.
Mutta maun mukaan, varo innostumasta liikaa.Mulle saa antaa vaikka kuinka monta neuvoa..
Tuota,,, mitä silloin nousee?
Merenneitoja?.. Salaisuuksien saaria?.. Atlantiksen aarteita?..
Maltan tuskin odottaa! *Muru paikkaa keltasita kumikanoottia innolla* ;þ
- TöllinLiisa
Sinne kalmistoon askeleet johtaa.
Kaikki kuin ois vaiti, kukkasetki.
Pitkiä noita pois nukkuneita,
kuolema ei katso ees ikää.
Vuosia kuljin kalmiston sisäpuolella.
Huomasin suru pitää ja kun aika on.
Siirtää yli tuon kiviaidan.
Näin itse kokenu elämässäni.
Yksin nuo tiet kuljetaan
ei sielä tungosta näy.
Valo voittaa varjot,
ajatukseni, runos haudalle vei.
Elämän yks osa, meillä jokaisella
Elettään nyt elämä on vain tässä..Liisa- *MURUKULTA*
Rakkauden haudalla
punaisia ja mustia ruusuja
Ei tuoksua
Kylmä tuuli
kädestä pitää
Mitään ei tunne -
Niin vain on
Aurinko kyllä pilkistää, 22' varjossa! :) Ei valiteta!
- tomppa2006
...kun tulen tälle palstalle, minulla on tavallisesti runoni valmiina kirjoitettuna pienelle paperilappuselle.
Kirjoitan sen ja sen jälkeen alan lukemaan muita runoja. Pääsin sinun runoosi...ja tulin surulliseksi!
Oli niin koskettava runo, todella liikuttava.- *MURUKULTA*
*IIISSSO HALI* (luulen..) ;)
Älä ole surullinen! Tiedät,
on turha taistella tuulimyllyjä vastaan,,
nyt vain on tälläinen aika..
Kyllä tuuli muuttaa suuntaa joku päivä!
*Muru nuoleskeleen sormea*
Kohta viiri kääntyy varmaan!.. Tunnetko?...:D - tomppa2006
*MURUKULTA* kirjoitti:
*IIISSSO HALI* (luulen..) ;)
Älä ole surullinen! Tiedät,
on turha taistella tuulimyllyjä vastaan,,
nyt vain on tälläinen aika..
Kyllä tuuli muuttaa suuntaa joku päivä!
*Muru nuoleskeleen sormea*
Kohta viiri kääntyy varmaan!.. Tunnetko?...:D...tuuli on kääntynyt, on melkein tyyni. Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella.
En ole enää yhtään surullinen. Tästä on tulossa hieno päivä. Toivottavasti tänään sataa hieman vähemmän kuin eilen... - *MURUKULTA*
tomppa2006 kirjoitti:
...tuuli on kääntynyt, on melkein tyyni. Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella.
En ole enää yhtään surullinen. Tästä on tulossa hieno päivä. Toivottavasti tänään sataa hieman vähemmän kuin eilen...Eilen tuntu olevan monenlaista ilmaa
pienelläkin alueella..
satoi, mutta ei ukkostanut.. ukkosti, mutta ei satanut.. aurinko paistoi, mutta oli pilvistä,,
lähes mitä vaan..ja minun päätäni särki...
Tänään olen pyytänyt jotain yksinkertaisempaa.. ;)
*Muru virittelee hymyä* Aurinkoista, vähemmän sateista pvää sinne, Tomppa ! ;D
Hymyn soman saat ja liputetaan.
Tiistaita vaan.- *MURUKULTA*
Kovastihan tuo tuntuu porukka etuilevan sinne..
Niin kuin Patekin..vaan eipä kelpuutettu vielä.. Onneksi!
Miksei kukaan ole (vai onko) joku perustanut Kalmistoa kuoleille rakkauksille!
Vois olla mielenkiintoinen nähtävyys.. :]
Aurinko pehmentää tään harmaan massan...huoh..
Mustia kermavaahtopilviä taivaalla,
voisi melkein kämmenellä huiskauttaa ja huh,,kuuma!
Mutta loma...:)))) kopkop...! 4.. *Muru vilkuttaa*
- _kristalli
Hola!
Vinkkiä*
Yössä varjot häviää
tummaan sineen
päivisin
jos katsoisit vain aurinkoon
et varjoasi näkisi- *MURUKULTA*
Minä kävin katsomassa aurinkoon päin,
salaa myös taakse näin
Varjo siinä hiljaa paikallaa,
seuraskin kulki matkassain
Juoksuksi pistin - ravistelin jalkojan,
sama peli sillä jatkuin vain
Ovela yritin olla hyppäsin varjoon talon,
siellä se oli kuin kotonaan ja aloin
Miettiä - mitä jos tänne jäätäisiin,
ei tarvis mun vaivata päätäin
Mutta eihän se tietysti sopinut niin,
pakko oli mun tullaa taas maisemiin
Nyt sitten kuljen suosiolla taas -
auringossa - ja on rauha maas :D - Joonas Juovikas
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minä kävin katsomassa aurinkoon päin,
salaa myös taakse näin
Varjo siinä hiljaa paikallaa,
seuraskin kulki matkassain
Juoksuksi pistin - ravistelin jalkojan,
sama peli sillä jatkuin vain
Ovela yritin olla hyppäsin varjoon talon,
siellä se oli kuin kotonaan ja aloin
Miettiä - mitä jos tänne jäätäisiin,
ei tarvis mun vaivata päätäin
Mutta eihän se tietysti sopinut niin,
pakko oli mun tullaa taas maisemiin
Nyt sitten kuljen suosiolla taas -
auringossa - ja on rauha maas :DVoi Muru miksi noin surumielinen runo?...Kun on lämmintä ja linnutkin laulaa..
Sivumennen sanoen olen täällä Erikin kartanossa iltaa viettämässä...kesäloma näes...Kiva auto tuo Beatley..Tuollainen kun olisi partioautona....Tarkoitus olisi harrastaa hyötyliikuntaa eli marjastamista.Jospa löytäisin metsästä muutakin..Vihje kertoo että pojilla on taas joitain luvattomia puuhia....Mutta nyt kiitos runosta vielä kerran..."Joonas" - *MURUKULTA*
Joonas Juovikas kirjoitti:
Voi Muru miksi noin surumielinen runo?...Kun on lämmintä ja linnutkin laulaa..
Sivumennen sanoen olen täällä Erikin kartanossa iltaa viettämässä...kesäloma näes...Kiva auto tuo Beatley..Tuollainen kun olisi partioautona....Tarkoitus olisi harrastaa hyötyliikuntaa eli marjastamista.Jospa löytäisin metsästä muutakin..Vihje kertoo että pojilla on taas joitain luvattomia puuhia....Mutta nyt kiitos runosta vielä kerran..."Joonas"Jo minä ajattelinkin että 'missä on JJ'.. ;D
Erik von varmaan kantaa lähteestä vettä saunaan,
luonnollisesti..
Metsästä löytyy vaikka mitä...
Minäkin viihtyisin siellä, jos löytys vaikka soffa.. noin niin kuin ens'alkuun..
Itseasiassa minua parempaa eksyjää ei olekkaan! :]
Harmittaa oikein oikeesti, kun muutoin pidän metsässä kävelystä,,
Mutta tämähän voitaisiin järjestää, kun sinä osaat liikkua siellä ja poimit ne marjat
niin minä voin tulla seuraksi halaileen puita, enkä eksys...vissiin..;D
Eikä ne hulivilit ehtis mitään keit..koiruuksia harrastaan,
kun ne tulisi mukaan kuunteleen, mitä me jutellaan.. ;)
- Yölintu**
Voi murukulta mussukka
et saa näin surullisen koskettavia runoja kirjoittaa, nyt se on sit kiellettyä,,hhmmm,,,
mä otan kädestäs kii ja lämpimäti halin**
,,, mennään vaik rantsulle piknikille,,, :))
Rakkauden siivin yölintu.- *MURUKULTA*
Tännekin kun se on ehtinyt lentää ! :D
Kävin rantsussa..kin, Onkohan ihmisiä,
jotka ei pidä merestä ja sen rannoista,
tuulista ja linnuista ja aalloista..
Varmaan... kaikenlaisia ihmisiä niitä on..
Niin kuin tuo joka leikkii runoni käviäluvuilla!
Maailmaan mahtuu..Pitääköhän siivota kaikki pois
niin ei jää kiusausta enään sitten!
Kiitos sinulle kun lennähdit tänne oksalle hetkeksi!
Lempeitä yötuulia sinne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
