Naisten isoja vaatteita

Budapestista

Hei !

Olen lähdössä Budapestiin muutamaksi päiväksi ja haluaisin löytää itselleni naisten vaatteita. Kokoni on 58/60.

Tiedän ainoastaan Ulla Popkenin myymälän Westend City Centerissä, mutta onko muita ? Osoitteet ja kulkuohjeetkin kelpaavat.

Kiitokset etukäteen.

9

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamia

Hei,
      juuri tulleena: Ulla Popkenin myymälässä oli alennusmyynnit, sieltä löytyi hyvin vaatteita. Lisäksi CA-tavarataloissa on oma plus-mallistonsa, ja ainakin Westendissa oli sellainen iso liike. Tosin hinnat on alennusten jälkeen suunnilleen suomen tasoa, alennusmyynneissä (tavallinen t-paita 1o-20 euroa, housut noin 20 eur jakku 40 eur, paitapusero 15-25 eur), mutta jos haet hienompaa vaatetta, esim jopa iltapukua, Poppenilta niitä löytyi noin 50 euron alennushintaan, ja kokoja varmasti löytyy.

• vinkkivinkki

On ollut tällä foorumilla aiemminkin, mutta: Mene kassi tyhjänä. Ekana päivänä kiinan torille, kokoja löytyy ja hinnat uskomattoman halpoja, ei mitään tyrkyttämistä, vaan rauhassa saa katsella. Laatu hyvää; keskustan kauppiaat hakevat tavaransa täältä. Vähän voi tingata, jos kehtaa. Tietämättömille: Etsi ratikka 28, viides-kuudes pysäkki, kumpi vaan. Aaltopeltinen teltta hässäkkä, noin 1 km pitkä, useita käytäviä lisänä aivan mahtavaa kinkkisapuskaa ja halvalla.

• Älä mene!

Ja suurin osa kiinalaisporukasta on maassa laittomasti, tekee töitä ilman työlupaa, ei maksa veroja ja loisii Unkarin palveluja. Kierrä koko paikka kaukaa.

• Ei löydy ei
        Älä mene! kirjoitti:

Ja suurin osa kiinalaisporukasta on maassa laittomasti, tekee töitä ilman työlupaa, ei maksa veroja ja loisii Unkarin palveluja. Kierrä koko paikka kaukaa.

Jos haluaa muuta kuin tuulipukuja tai mammatelttoja niin niitä ei sieltä kiinalaiselta torilta löydy. Et taida olla oikeasti isokokoinen. Itse käytän koko 46 ja torilta ei löydy minulle yhtään mitään.

• Suosikkini

Itse olen tykästynyt unkarilaisten omaan merkkiin / tuotantoon: www.caremo.hu - heiltä löytyy myymälä mm. West End-keskuksesta myös :)
      En nyt muista mihin kokoon asti (5xl?) heillä vaatteet on, mutta käy kurkkaamassa mallistoa valmiiksi tuolta nettisivulta!

• vaatteet

Kivan näköinen mallisto näytti olevan Caremolla. Millainen hintataso ko. vaatteissa?

• suosittelija
        vaatteet kirjoitti:

Kivan näköinen mallisto näytti olevan Caremolla. Millainen hintataso ko. vaatteissa?

Jaah, nyt on viime vierailusta aikaa kohta vuosi, joten en tarkkoja hintaesimerkkejä osaa antaa, mutta mielestäni kohtuuhintainen - varsinkin, jos osut aleen; silloin jopa hyvinkin edullinen :)
        Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen, kolmeen eri otteeseen liikkeessä shoppailtuani. Aina tulee ostettua useampi pusero ja housujakin... Olen myös innolla ostanut parikin paitaa, joiden printissä mainitaan "Caremo" ja näin mainostanut suosikkiani täällä kotimaassa - vaikkei monikaan taida tietää mihin esim. "Caremo girls" viittaa ;D

• tuotteet
        suosittelija kirjoitti:

Jaah, nyt on viime vierailusta aikaa kohta vuosi, joten en tarkkoja hintaesimerkkejä osaa antaa, mutta mielestäni kohtuuhintainen - varsinkin, jos osut aleen; silloin jopa hyvinkin edullinen :)
        Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen, kolmeen eri otteeseen liikkeessä shoppailtuani. Aina tulee ostettua useampi pusero ja housujakin... Olen myös innolla ostanut parikin paitaa, joiden printissä mainitaan "Caremo" ja näin mainostanut suosikkiani täällä kotimaassa - vaikkei monikaan taida tietää mihin esim. "Caremo girls" viittaa ;D

Kiitos tiedoista! Täytyy käydä tutkailemassa tarjontaa, kun pääsen paikan päälle. Odotan jo kovasti matkaa, lähtö 12.8. =)

• opijh

Löytyykös Budapestistä muita ketjuja joissa isoja kokoja esim. brittien Debenhamn, Evans, Marks & Spencer? Löytyykö Westend ostarin muista pikkuliikkeistä isoja kokoja?
      Edullisista lastenvaateliikkeistä kiinnostaisi myös tietää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4510
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      8
      1299
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      947
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe