Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naisten isoja vaatteita

Budapestista

Hei !

Olen lähdössä Budapestiin muutamaksi päiväksi ja haluaisin löytää itselleni naisten vaatteita. Kokoni on 58/60.

Tiedän ainoastaan Ulla Popkenin myymälän Westend City Centerissä, mutta onko muita ? Osoitteet ja kulkuohjeetkin kelpaavat.

Kiitokset etukäteen.

9

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamia

      Hei,
      juuri tulleena: Ulla Popkenin myymälässä oli alennusmyynnit, sieltä löytyi hyvin vaatteita. Lisäksi CA-tavarataloissa on oma plus-mallistonsa, ja ainakin Westendissa oli sellainen iso liike. Tosin hinnat on alennusten jälkeen suunnilleen suomen tasoa, alennusmyynneissä (tavallinen t-paita 1o-20 euroa, housut noin 20 eur jakku 40 eur, paitapusero 15-25 eur), mutta jos haet hienompaa vaatetta, esim jopa iltapukua, Poppenilta niitä löytyi noin 50 euron alennushintaan, ja kokoja varmasti löytyy.

    • vinkkivinkki

      On ollut tällä foorumilla aiemminkin, mutta: Mene kassi tyhjänä. Ekana päivänä kiinan torille, kokoja löytyy ja hinnat uskomattoman halpoja, ei mitään tyrkyttämistä, vaan rauhassa saa katsella. Laatu hyvää; keskustan kauppiaat hakevat tavaransa täältä. Vähän voi tingata, jos kehtaa. Tietämättömille: Etsi ratikka 28, viides-kuudes pysäkki, kumpi vaan. Aaltopeltinen teltta hässäkkä, noin 1 km pitkä, useita käytäviä lisänä aivan mahtavaa kinkkisapuskaa ja halvalla.

      • Älä mene!

        Ja suurin osa kiinalaisporukasta on maassa laittomasti, tekee töitä ilman työlupaa, ei maksa veroja ja loisii Unkarin palveluja. Kierrä koko paikka kaukaa.


      • Ei löydy ei
        Älä mene! kirjoitti:

        Ja suurin osa kiinalaisporukasta on maassa laittomasti, tekee töitä ilman työlupaa, ei maksa veroja ja loisii Unkarin palveluja. Kierrä koko paikka kaukaa.

        Jos haluaa muuta kuin tuulipukuja tai mammatelttoja niin niitä ei sieltä kiinalaiselta torilta löydy. Et taida olla oikeasti isokokoinen. Itse käytän koko 46 ja torilta ei löydy minulle yhtään mitään.


    • Suosikkini

      Itse olen tykästynyt unkarilaisten omaan merkkiin / tuotantoon: www.caremo.hu - heiltä löytyy myymälä mm. West End-keskuksesta myös :)
      En nyt muista mihin kokoon asti (5xl?) heillä vaatteet on, mutta käy kurkkaamassa mallistoa valmiiksi tuolta nettisivulta!

      • vaatteet

        Kivan näköinen mallisto näytti olevan Caremolla. Millainen hintataso ko. vaatteissa?


      • suosittelija
        vaatteet kirjoitti:

        Kivan näköinen mallisto näytti olevan Caremolla. Millainen hintataso ko. vaatteissa?

        Jaah, nyt on viime vierailusta aikaa kohta vuosi, joten en tarkkoja hintaesimerkkejä osaa antaa, mutta mielestäni kohtuuhintainen - varsinkin, jos osut aleen; silloin jopa hyvinkin edullinen :)
        Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen, kolmeen eri otteeseen liikkeessä shoppailtuani. Aina tulee ostettua useampi pusero ja housujakin... Olen myös innolla ostanut parikin paitaa, joiden printissä mainitaan "Caremo" ja näin mainostanut suosikkiani täällä kotimaassa - vaikkei monikaan taida tietää mihin esim. "Caremo girls" viittaa ;D


      • tuotteet
        suosittelija kirjoitti:

        Jaah, nyt on viime vierailusta aikaa kohta vuosi, joten en tarkkoja hintaesimerkkejä osaa antaa, mutta mielestäni kohtuuhintainen - varsinkin, jos osut aleen; silloin jopa hyvinkin edullinen :)
        Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen, kolmeen eri otteeseen liikkeessä shoppailtuani. Aina tulee ostettua useampi pusero ja housujakin... Olen myös innolla ostanut parikin paitaa, joiden printissä mainitaan "Caremo" ja näin mainostanut suosikkiani täällä kotimaassa - vaikkei monikaan taida tietää mihin esim. "Caremo girls" viittaa ;D

        Kiitos tiedoista! Täytyy käydä tutkailemassa tarjontaa, kun pääsen paikan päälle. Odotan jo kovasti matkaa, lähtö 12.8. =)


    • opijh

      Löytyykös Budapestistä muita ketjuja joissa isoja kokoja esim. brittien Debenhamn, Evans, Marks & Spencer? Löytyykö Westend ostarin muista pikkuliikkeistä isoja kokoja?
      Edullisista lastenvaateliikkeistä kiinnostaisi myös tietää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe