Moi!
Löytyyköhän täältä muita jolla olis viikonloppuna testin tekoa tiedossa? Minä oon nimennyt "tuomiopäiväksi" sunnuntain, ellei sitten ne mensuunit ennen sitä ala...
Ihmeellisiä tuntemuksia on kyl ollut... Mahassa ihmeellistä vihlontaa ja sellanen tunne että siinä alavatsan kohdalla on liian vähän tilaa(??). Ikään kuin siellä sisällä turvottais mutta maha ei kyllä mitenkään pömpötä sillai kun joskus normaalissa turvotuksessa tekee. Ja sit on huimausta ollut ja runsasta valkovuotoa. Näähän voi taas johtua vaikka mistä, mene ja tiedä :) Mutta testi odottelee tuolla laatikon pohjalla ja toivon mukaan pääsen sitä käyttämäänkin. Jännittää ihan hirmusesti! Kahta punaista viivaa odotellessa... :)
Viikonloppuna testailevat?
13
924
Vastaukset
Itselläni testaus menee ensi viikon puolelle, mutta tuntemukset ovat samoja, tiedä sitten onko mielen tuotetta vain :) Hieman huimausta on ollut ja mahaan jomottaa. Testiä en ole vielä edes uskaltanut ostaa, se vain kuumottelisi siellä laatikon pohjalla vaan enemmän :D
Toivottavasti olisi muuta kuin kuvitelmaa, tsemppiä testaukseen!! :)- vauvakuume08
Viikonloppuna testailen minäkin ellei kuukautiset siihen mennessä ala!
Takana keskenmeno maaliskuussa ja kierto vieläkin ihan sekaisin ja epäsäännöllinen.
Viikko oviksesta alkoi jomottelu vatsassa ja turvotus, huimaa, vatsa sekaisin ja päätä särkee. kp30 tein hätäisenä raskaustestin joka näytti negaa, nyt kp35 ja mahdollisesta oviksesta se 2vkoa takana mutta edellinen kiertokin venyi 40 päivään ja aiemmasta raskaudesta (joka meni kesken) plussasin vasta kp37 ja aiemmin näytti negaa. Sekavasti kirjoitettu mutta oireeni viittaisivat niin raskauteen mutten halua taas pettyä jos negaa näyttääkin :(.
- *Kate*
ajattelin tässä vielä vähän aikaa sinnitellä. Testin ostan vasta huomenna/ylihuomenna, jos menkat ei oo alkaneet siihen mennessä. Nyt kp29/28-29. Aina olleet säännölliset, ei ikinä myöhässä...
Jännittää... - pikki-vaimo
Menkkojen piti tulla jo viime lauantaina eikä ole vieläkään alkanut,pitää siis testata viikon loppuna.Mitään menkka oireitakaan ei ole ollut...ei uskalla toivoa mitään...:(
- jännittäjä
Arvasinhan minä että täällä on muitakin, mutta että näin monta! Hurjaa...
Ootpa sä Pikki-vaimo kärsivällinen ku jaksat odotella noin pitkään testausta! Löytyispä multakin tota kärsivällisyyttä, mutta ei :)
Uusin oire tässä osoitteessa on lievä pahoinvointi!!! Toisaalta se saattaa johtua myös siitä että join 1½ kupillista kahvia sen normaalin ½ sijaan... :P Mutta valkovuoto jatkuu edelleen, se on ollu runsaana jo reilun viikon! Kertokaahan hei lisää oireita ja ennen kaikkea sitten niitä testituloksia! Ja lisää testaajia mukaan :)- pikki-vaimo
Odotan suosiolla niin testi ei mene ainakaan hukkaan sitten.Onhan tämä odottelu rasittavaa mutta kahden km jälkeen ei uskalla heti mitään toivoa.Minulla ei ole mitään raskaus oireita ei edes menkkoja enteileviä oireita...odottavan aika on liian pitkä...
- mörköli07
pikki-vaimo kirjoitti:
Odotan suosiolla niin testi ei mene ainakaan hukkaan sitten.Onhan tämä odottelu rasittavaa mutta kahden km jälkeen ei uskalla heti mitään toivoa.Minulla ei ole mitään raskaus oireita ei edes menkkoja enteileviä oireita...odottavan aika on liian pitkä...
täällä testataan ehkä torstaina,nyt kp 29/31...maha aivan sekaisin,tosi pahalla ruikulilla,hyi olkoon!!pieniä nippailuja...eipä oikeestaan muuta semmosta oo..
Moikka, mulla sama tilanne täällä, menkkojen pitäis alkaa kans viikonloppuna. Ja jos ne ei sunnuntaihin mennessä ala ni sit kaivan testin esiin. Mulla "oireina" on ollut todella runsas valkovuoto mitä ei yleensä oo tullu häiritseviä määriä, päätä on särkenyt varmaan joka päivä viimeisen viikon aikana ja nännit on myöskin todella arat. Toivotaan et nyt tärppäis itse kullakin. :D
- Mimmi Muu
Nii-in, mulla pitäis menkkojen alkaa loppuviikosta. Hermot on kireällä, lievää menkkakipuilua tuntuu. Vatsa on ollut hiukan sekaisin. Testasin jo eilen, kun sattui olemaan liuskatesti kaapissa. Negahan siitä tuli. Yritän silti valaa toivoa, kun ei ole menkat vielä alkaneet... Mutta aika realistisesti odottelen loppuviikkoa.
Plussatuulia! ja jännitän teidän tuloksia kun itselläni menee vielä tooosi pitkä aika kun pääsen testailemaan :) Toivottavasti tärppää mahdollisimman monella!!
- *Kate*
ei oo ollut minkäänlaista oiretta, vähän alavatsaa menkkamaisesti jomotellut, yleensä jommalta kummalta puolelta, mut nyt keskeltä vatsaa..
Mulla ei muutenkaan ole juuri muita menkkaoireita ollut. Mut ei vieläkään oo alkaneet... Täytyy varmaan tänään lähtä testin ostoon, niin pääsee huomenaamulla testaamaan...
Plussatuulia kaikille! =)- jännittäjä
Miten kävi Kate? Joko teit testin? Kerro kerro!!
- jännittäjä
Taas ollaan hieman lähempänä testiajankohtaa! :) Eilen illalla tökkäsin itseäni vahingossa rintaan ja se tuntui hieman aralta. Tämähän nyt ei sinäänsä mikään ihme ole, menkkojakin ennen kipeytyy rinnat. Mutta nyt aamulla huomasin että ne onk vaa ne nännit arat (eikä koko rinta niin ku yleensä ennen niitä kuukautisia)! Sääli, että kroppa osaa tehdä niin hassuja temppuja kun toivoo niin paljon... Muuten olisin jo melko varma että on tärpännyt. Odottelun tuskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873825
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713247On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512404Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,502101- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718