Renkaiden vaihdon ihanuutta

Konsultti

Täällä taas pitkästä aikaa! Näin kevään kunniaksi yksi
kertomus konsultin elämästä!
Taasen kevät oli selättänyt talven ja aurinko sulatteli lumia tien penkoilta. Oli aika vaihtaa talvirenkaat kesäkumeihin.
Mielestäni se on yksi vähiten miestä motivoiva homma, niin varmaan naistakin. Tietenkin voisin viedä autoni liikkeeseen ja odottaa kun ”pojat” hoitaa homman, mutta pidin itseäni käytännön miehenä. Lisäksi eilinen kaljoittelu oli jättänyt suuhuni pahan jälkimaun sekä hieman jomottavan päänsäryn.
Renkaan vaihto sujui ihmeen nopeasti ja sitten alkoi se kurjin osuus, talvirenkaiden pesu sekä varastointi! Selkä jäykkänä, mutta iloisena kipaisin kotona pesemässä mustuneet käteni.
Starttasin autoni ja suunnistin lähimmälle huoltoasemalle ilmanpaineiden tarkastukseen.
Oli Sunnuntai aamu ja huoltoasemalla ei tungosta ollut ilmanpaineiden tarkistukseen .Vain yksi iloisen vihreä 205 pösö oli pysähtynyt kaapin eteen.Ajoin auton 205 viereen ja hain kaapista irrallisen mittarin.Vilkaisin ohimennen pösön takapyörän kimpussa ahertavaa nuorta neitosta. Pyöreä farkkujen verhoama pylly oli pystyssä
ja suhina kuului vaaleiden hiusten luota. Katseeni kyllä piipahti hieman pitempään kiinteän pyllyn jaloissa muodoissa.
Renkaani olivat kyllä säilyneet hyvin talven jälkeen, vain yksi rengas tarvitsi 1 bar:in lisäilmaa. ”Hei, voit sä vähän jeesata mua?” kuului takaani.” Kun sulta toi kävi noin näppärästi!” Äänenlähteeksi osoittautui tuon pyöreä pepun omistaja. Tarkastelin kysyjään vielä kyykkyasennosta ja pidin näkemistäni. Hän oli keskipituinen,vaaleat puolipitkät hiukset roikkuivat muodikkaasti kasvojen kehyksenä. Silmillä oli kauniit silmälasit.
Nousin ylös ja sanoin:” totta kai, mikä on ongelma?” Tyttö siristeli silmiään ja vähän taisi yllättyä pituudestani. ” Heh,heh, tuota en oikein saa ilmaa noihin renkaisiin” hän sanoi ujosti maahan pälyillen. ”Katsotaan” vastasin ja riensin hänen autossa luokse.
Autossa oli hienot pinnamalliset alumiinivanteet ja muutenkin auto oli hienossa kunnossa. Kyykistyin mittarini kanssa takarenkaan ääreen ja tyttö teki samoin. Haistoin hänen hienon haju-veden tuoksun ja rekisteröin avonaisen Farkku-takin alla kiristyvän topin. Tyttö oli täysin keskittynyt siihen miten ongelman ratkaisisin, eikä huomannut vilkaisuani. Takarengas oli hieman vajaa ja lisäsin 1,5 bar:ia ilmaa siihen.Sitten siirryin eturenkaan luo ja niin teki myös tyttö. Sama rituaali toistui, hajuvesi ja tytön läheisyys teki minuun vaikutuksen. Eturenkaassa oli taasen ilmaa ihan liika, joten poistin sieltä 2 bar:ia. ” Muuten olen Sari” tyttö sanoi noustessa ylös. ”Hauska tutustua, olen Toni” vastasin seisten aivan hänen edessä. Tyttö oli minua lyhyempi, ehkä n. 15 senttiä. Tyttö mittasi minua katseellaan ja minä samoin häntä. Kasvot olivat kauniit ja nuoret. Silmät silmälasien takaa loistivat harmaan vihreinä ja huulet kiilsivät vaaleaan punaisena. Farkkutakki oli vaalean värinen ja sen alla vaalean sininen toppi. Toppi verhosi kahta pyöreää kohoumaa. Farkut jalassa olivat kireät ja loistavasti istuvat pienen masun sekä hieman leveän pyöreän pepun kanssa.
Itselläni oli päällä todella naisten etsästykseen ajateltu asu: Vanhat edustusverkkareitten housut, harmaa t-paita ja HJK tweed-takki. Eli auton renkaiden vaihtoasuni jo vuosia! Mutta
se ei tainnut Saria häiritsevän, sillä hänen silmänsä kiilsivät hyväksyvästi. Siirryimme
auton toiselle puolelle ja takarenkaan luokse. Kyykistyessämme renkaan ääreen Sarin tasapaino horjahti ja hän hetkeksi painautui minun kylkeeni. Olin pyörtyä pienessä kankkusessa
siitä ihanasta tuoksusta ja pehmeydestä mikä minua kohtasi. Sillä harvoin tällainen jo yli kolmekympinen ukonköriläs saa tukea kaksi-kymppistä neitosta.
Takarengas oli kunnossa ja siirryimme jo hieman haikeana viimeisen renkaan kimppuun. Se olikin lähes tyhjä ja mittarini ilmasäiliön täytös ei riittänyt sen täyttämiseen. Jouduimme nousemaan ylös ja taapersimme kaapin luo sitä lataamaan.
Siinä odottaessa yritin kuumeisesti keksiä jotain keskustelun aihetta! Mutta niin vaan konsulttikin hiljenee nuoren tytön edessä. ” On tää vaan aika homma tää rengasruletti” Sari urheasti pelasti tilanteen. ”Joo, sama kaksi kertaa joka vuosi!”
minä siihen viisastelemaan. ”Onks sulla muuten kiire? Mun mutsin autoon pitäis renkaat vaihtaa ja se eikä mä jaksasis viedä sitä mihinkään liikkeeseen!” Sari kysyi vilpittömästi
silmiini katsoen ja rintaansa ryhdistäen. No niin, siinä sitä sitten ollaan. Mitäs tuohon nyt vastais, toisaalta tekis mieli katsoa mihin tämä johtaa mutta että siitä pitäisi maksaa vielä
yhden auton renkaiden vaihtona!? ”Tuota noin, vai vielä yksi auto. En mä oikeen tiedä, ei ole mun lempi hommaa” vastasin empien ja kankkunen jomotti taas otsalohkossa. Sari korjasi asentoaan ja rinnat tulivat enemmän esiin takin sisältä. Katseeni valu niihin ja hän yllätti minut niitä tuijottelemasta. ”Öö, no missäs se auto olis?” kysyin hieman nolona. Sari vastasi hymyillen koko purukalustollaa:” ihan tässä lähellä meidän himassa”.
Samalla ajoi toinen auto taaksemme ja sieltä hätäinen vanhempi mies huusi: ” Oletteko valmiita,
että muutkin pääsee??” Nappasin mittarin ja riensi viimeisen renkaan luokse. Nyt täyttäminen onnistui Sarin seistessä omistavasti vieressäni.
”Aja mun perässä?!” Sari huikkas mulle ja istah-din autooni.
Kiroten omaa typeryyttäni lähdin ajamaan perässä. Ajoimme hetken päätietä ja sen jälkeen käännyimme pienemmälle tielle. Tien varressa oli hienoja ja arvokkaan näköisiä omakotitaloja. Sarin auto jatkoi mutkikasta tietä hetken eteenpäin, kunnes
lähes 90 asteen kurvin jälkeen kääntyi suureen pihaan. Minä ajoin autoni Sarin perässä pihaan. Pihalla oli musta uuden näköinen BMW 530i ja arvasin että tässä olisi seuraava projektini.
Nousin autosta ja katselin ympärilleni, talo oli rakennettu rinteeseen ja tämän johdosta se oli kolmikerroksinen vaalea tiilitalo. Piha oli varmasti kesällä vihreä ja täynnä kukkia. Muutenkin kaikesta oli aistittavissa tyyli ja se että raha ei ollut ongelma!?
” Jaaha, päivää! Sinäkö olet se Sarin hankkima renkaan vaihtaja?” Kysyi keski-ikäinen tyylikäs rouva autotallin ovelta. Päässäni pyöri ajatus että minua oli jotenkin kusetettu ja huijattu. Katsoin kummissani ja hieman vihaisesti Sariin päin. Sari ei ollut minua huomaavinani vaan riensi hymyillen antamaan poskisuudelman äidilleen. ” Kyllä, tässä on Toni ja hän lupasi vaihtaa myös sinunkin renkaat” Sari kujersi äidilleen. ” No joo, missäs ne kesärenkaat ovat niin päästään hommiin!” sanoin hieman närkäs-tyneenä. Minulle opastettiin autotallista mistä löytyvät renkaat, tunkki ja työkalut. Auto oli parkkeerattu autotallin eteen olevalle asfaltti alueelle. Ja siinä aloin auton ympärillä puuhail-la.
Kiroillen mielessäni renkaat vaihtuivat vauh-dilla. Myös aurinko oli tullut esiin alkaen lämmittää pihamaata. Heitin takkini autooni ja kävin viimeisin renkaan kimppuun. ” Sehän käy kätevästi noin riskiltä mieheltä!”: sanoi talon emäntä pelästyttäen minut perusteellisesti. ” Anteeksi, ei ollut tarkoitus pelästyttää.” hän sanoi ja kosketti olkapäätäni. Käänsi katseeni häneen kyykkyasennossa ja katsoin suoraan v-aukkoisen ohuen t-paidan sisään. Näkymä oli runsas, pitsiset rintaliivin puristivat kookkaat rinnat yhteen ja laakso niiden välissä oli iso. Yritin vastentahtoisesti nostaa katsettani ylöspäin kasvoihin jotka minua puhutteli. Kasvot kuuluivat noin viisikymppiselle hyvin säilyneelle ja kauniille naiselle.
Kiristin viimeisen ruuvin ja nousin ylös. Äiti oli tytärtään pitempi, mutta minun mittoihini hän ei yltänyt. ”Oho, sinähän olet pitkä mies!” hän sanoi katsoen minua varpaista ylöspäin. ”Kiitos vastasin, tämä homma olisi nyt selvä” sanoin hämmästellen rouvan kiinteätä vartaloa. Hänellä oli jalassa vaalean siniset tiukat housut ja kireä t-paita pullisteli rintojen päällä. Kauniit rintaliivit hohtivat selvästi läpi auringon paistaessa hänen sivultaan.
” Hieno homma, varmaan tuollaisen homman jälkeen maistuisi kylmä olut?” sanoi rouva säteilevästi hymyillen, hän oli varmasti nähnyt ahneen katseeni. ”Tuota, kyllähän se tekisi hyvää. Tulihan tuossa aika lämmin!” Vastasi jo vähän pirteämmin. Mitään vastaamatta hän vinkkasi minua seuraamaan etuovelle. Seurasin sinisten tiukkojen housujen verhoaman lantion liikkeitä sisälle etuovesta. Sisällä tulimme pieneen halliin ja sieltä matka jatkui keittiöön.
Sari nojaili keittiössä tiskipöytään ja joi siideriä, kun minä ja hänen äitinsä saavuimme. ” Minä olen Anne ja tyttärenihän sinä jo tunnetkin” Anne tokaisi ja kaivoi ison Karhu pullo jää-kaapista. Sari oli riisunut farkkutakin pois ja päällä oli farkut ja lyhyt toppi. Pieni pyöreä vatsa oli paljaana. Anne kaatoi itselleen ison lasin valkoviiniä ja kävi istumaan keittiön pöydän ääreen. Itse sijoittauduin jääkaapin viereen, olin siinä molempien naisten näkö-piirissä ja myös itse pystyin tarkkailemaan molempia viehättäviä naisia.
Alkuun tilanne oli vähän kiusallinen ja minulle tuli tunne että syy siihen olin minä. Mutta samalla astin naisten välillä jonkinlaista kilpaa minun huomiostani. Anne istui tarkoituksella minua alempana jalat sirosti ristissä päällekkäin.
Minulla oli kohtalainen näkymä paidan alla ko-hoileviin rintoihin. Sari taasen nojaili tiski-pöytään yhä rohkeammin kuin poseeraten kameralle. Yritin taas keksiä jotain sanottava ja eikä
se ollut helppoa kahden tyylikkään naisen keskipisteessä. ” On se vaan hikistä homma toi renkaiden vaihto.” tokaisin jo pienessä paniikissa. ” Niin taitaa olla.” vastasi Anne minuun uneliaasti katsellen. ” Äiti, eikö Toni voisi käydä meillä suihkussa? Kun hän näki niin vaivaa niitten renkaiden kanssa!” Sari sanoi minua silmiin katsoen. ”Ei, kyllä mä voin kotona käydä suihkussa ja sillee!” änkytin vastaan tuohon yllättävään tarjoukseen. ”EI, missään tapauksessa! Anne haukahti ja jatkoi:” kyllä täällä voit hyvin käydä, ei tarvii likaisena ja hikisenä lähteä kotiin ajamaan. Sehän vähin mitä voimme sinulle tarjota!” ”Toni, tule näytän sinulle missä kylpyhuone on” Sari sanoin ja käveli ohitseni. Hänen kätensä kosketti minua
vatsani seutuville minua ohittaessa. Katsoin kysyvästi Annea ja hän nyökytti minulle hyväksyttävästi.
Seurasin Sari toiseen kerrokseen ja yläta-santeella oli kolme suljettua ovea. ” Täällä on kylpyhuone ja tämä on minun huoneeni ja laitimmainen on vanhempieni makuuhuone.” Sari
opasti. Sari avasi kylpyhuoneen oven ja sieltä avautui iso huone jossa oli erillinen pieni wc-huone, iso suihku koppi ja kahden rappusen korkeuteen oli upotettu pyöreä poreamme.
”Vau !” pääsi suustani kun katsoin tilavaa ja valoisaa kylpyhuonetta. Kattoikkuna sekä vaaleat kaakeliseinät valaisivat huoneen hienosti.
”Pidätkö?” kysyi Sari ja painautui minua vasten oviaukossa.
En tiedä kumpaa hän tarkoitti itseään painau-tuneena kiinni minuun vai mahtavaa kylpyhuonetta! En ehtinyt vastata, sillä Sari painoi vaalean-punaiset huulet vasten omiani ja sain hellän sekä kiihkeän suudelman. Hänen lantionsa painautui halukkaasti nivusiini ja sai aikaan veren purkautumisen kulliini. Jo aikaisemmin kullini oli reagoinut keittiön eroottiseen lataukseen. Yhtä nopeasti hän irtautui kuin oli painautunut minua vasten. Hän sulki oven ja istahti pore-altaan reunalle katsellen minuun kysyvästi.
” No, käytkö siellä suihkussa?” Sari kysyi vir-nuille. Ymmärsin että hän piti itsestään selvänä, että hän saa seurata ko. tapahtumaa! No naut-tikoot sitten koko shown, ajattelin kiskais-tessani t-paidan päältäni. Hitaasti aloin hivuttaa
verkkarin housuja alaspäin. Tilanne ja Sarin intohimoinen kiinnostus kiihotti minua. Kulli alkoi kovettua sitä mukaa kun housut valuivat alemmaksi. Kun verkkarit olivat polvissa kullini pullisteli tiukoissa alushousuissani lähes koko mitassaan. Repäisin sukat jalastani ja seisoin haara-asennossa vielä pienentuntuiset alushousut jalassa. Katsoin Saria, hän oli ottanut tuke-vamman asennon ammeen reunalla ja katse oli nauliintunut nivusiini. Huulet olivat hieman raollaan ja kieli vilahteli niitä kostuttamassa. Hän pahuksen seksikkään näköinen. Otin kolme askelta häntä kohti ja seisoin aivan Sarin edessä. Hitaasti vedin tiukat alushousut alas ja vapautin puristuksissa olevan kullini. Se pon-nahti iloisesti esiin ja jäi 90° kulmaan sei-somaan. Siinä seisoin Sarin edessä kulli tanas-
sa kädet lonkilla, Sari katsoi kullia hieman säikähtäneenä ja himoissaan.
” Ai niin, sinne suihkuunhan mun pitikin mennä”, sanoin virnistäen. Käännyin ympäri ja lähdin tallustamaan kohti suihkua. ” Odota!” kuului käheä rääkäisy Sarin suusta. Käännyin ympäri
ja näin kuinka Sari riisui farkut ja topin päältään. Nuoret suipot rinnat heilahtivat vapauteen. Nännit olivat kovana suippojen
päissä. Silmiini katsoen hän riisui pienet pikkuhousut pois ja asteli suihkukaappiin.
Meni hieman ujona perässä. Sari käänsi veden tulolle suihkusta ja sääti sen lämpimälle. Seisoimme yllättävän tilassa suihkukopissa vastakkain. Kullini tökki uteliaana Sarin navan ylä-osaa. Veden kastellessa meitä Sari tuli lähelleni ja suuteli kiihkeästi. Kätemme vaeltelivat vaativasti ympäri vartaloitamme. Tunnustelin Sarin mukavan pyöreää ja kiinteää
takapuolta. Laskin kättäni alemmaksi ja sormilla sain kutiteltua peräreiän maastoa. Sari levitti jalkojaan ja sormeni koskettivat turvonneita häpyhuulia. Huulien välistä valui vettä ja nuoren
naisen kiimaa.
Irrottauduin Sarista ja laskeuduin polvilleni. Matkalla suutelin ja purin kovia nännejä sekä annoin pusun söpölle navalle. Sari häpykarvoitus oli ajettu pieneksi kolmioksi pillun yläosaan. Kutittelin sitä partakarvoillani mennessäni alemmaksi. Klitoris oli sievästi kohollaan ja selvästi esillä. Kielellä lipaisin häpyhuulien kaarta klitoriksen ympäriltä, varoen kosket-tamasta itse klitorista. Kieleni seikkaili alemmaksi turvoksissa oleville häpyhuulille. Huulten välisestä laaksosta tulvi pisteliästä nestettä. Työnsi kieleni vastavirtaan hitaasti mutta päättäväisesti. Vaihdoin kieleni kohdetta, otin klitoriksen käsittelyyn. Pyörin kielelläni klitoriksen päätä ja välillä imaisin sen huulieni väliin. Sari huohotukset ja kiljahdukset kaikui-vat kylpyhuoneen seinillä.
Naamani oli aivan märkä Sari kiimanesteistä.
Sari vapisi ja huusi suoraa huutoa. Hän sai ensimmäisen huippunsa. Korvistani vetäen hän oikaisi minut. Tarttui vaativasti hieman lör-pähtäneeseen kulliini. Oli Sarin vuoro laskeutua alaspäin. Hän suuteli nännejäni, nuoli vesi-pisaroita vatsaltani ja suuteli napaani. Kullini sai kokoajan ihanaa hierontaa hänen kädestään. Ikuisuudelta tuntuneen ajan kultua himokkaat huulet tavoittivat kullini jo sinertävän pään. Hänen kieli lipaisi kiimatipan kullin päästä. Sormet hipelöivät lähes karvattomia pussejani. Hitaasti kulli lipui kuumaan suuhun lähes koko pituudelta. Kieli lipoi samalla kullin alapintaa. Nuoresta iästä huolimatta Sari oli uskomattoman kokenut suihinottaja! Välillä kulli pullahti ulos suusta ja kieli lipoi pusseja. Sarin ammat-timainen käsittely alkoi olla liian ihana ja
oli minun vuoroni keskeyttää hänet tai laukea hänen kasvoille.
Yhteisestä sopimuksesta perutimme ulos kopista
ja nostin Sarin lavuaarin viereiselle hoito-pöydälle. Sari levitti jalkoja ja märkä pillu avautui kulliani varten. Oikaisin kädellä muutaman kerran kulliani ja hitaasti työsi sen Sarin lemmenpesään. Sari laskeutui lähes ma-kaamaan pöydälle ja minä työnnyin syvemmälle.
Vihdoin kulli tavoitti tiukan ja kuuman pillun pohjan. Hitaasti vedin sen takaisin lähes kokonaan pois. Vain terskan tatti oli enää häpyhuulten välissä. Kulli varsi oli märkä ja suonikas.
Tahtia hitaasti kiristäen aloin naida Saria. Välillä voimakkaasti loppuun asti työnnellen ja välillä lyhyitä vetoja nopeasti. Sari
voihki ja kiljahteli eri tahtien mukaan. Myös minun suustani karkaili hyvänolon murahduksia. Siinä naidessa mieleeni tuli kuinka äänieristetyt kylpyhuoneen seinät ovat ja mitähän Anne mahtaa ajatella siitä mitä tapahtuu?
Pusseissa alkoi tuntua tuttua kipristelyä, lasti oli lähtökuopissa. Laskin kädet Sarin takapuolen alle ja nosti häntä samalla kun nain raivok-kaasti. Käsin puristelin ja kannatin kiinteää taka
puolta. Sari ripustautui kaulaani ja rintojen suipot kovat kärjet hipelöivät rintaani. Räjähdin, silmissä sumeni ja lihakset jän-nittäytyivät kuin sähköiskusta. Kuin raivoissani painoin viimeiset survaisut Sarin pillun peru-koille ja kuin pillun seinämien puristuksiin kullini purkautui. Huusimme molemmat yhtäaikaa kuin suuressa hädässä.
Vain suihkun kohinaa kuului kun avasin silmäni. Koko huone oli höyryn peitossa. Sari makaa retkotti hoitopöydällä minua tarkkaillen. ”Kävikö se maksusta renkaiden vaihdosta ja siitä
että huijasin sinua hieman?” Sari kysyi viattoman näköisenä samalla kun löystynyt kullini valui pöytätasolle.

[email protected]

5

5696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

KAKS BARIA YLIPAINETTA?!? Se kyllä jo valitti tuollaisesta paineesta!!! Ei taida tuollainen ylipaine edes huoltamoiden välineillä onnistua!

• Lukija

Ihan kohtalainen tarina mutta joitain ihmeellisesti kirjoitettuja kohtia löytyi. Ja kirjoitusasu muutenkin oli kehnohkoa.

• sevaan

Hyvä tarina, mutta kirjota jatkoa jossa konsultti ottaa Annen käsittelyyn.

• Mister

Ihan hyvä sitten kun jaarittelu loppui ja päästiin asiaan ! Ilmanpaineista sinulla ei kyllä ole mitään käsitystä :)

• Tosimies

Tosimies ois vaan nusassut molempia ja jättänyt renkaanvaihdot ammattilaisille. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe