Mistähän löytyisi kultsupentuja? Kävin katsomassa rotujärjestön pentuvälityksessä, mutta sieltä nartut loppu.
Meillä kriteerinä terveys (vanhemmilla A tai B lonkat ja muutenkin terve), ehkä jotakin näyttelymenestystä ja paikkkunta lähellä pk-seutua.
Kaikki vinkit tervetuloa!!
-MISTÄ PENTUJA?-
16
4218
Vastaukset
- eppulainen
kaikki kasvattajat eivät laita pentuvälitykseen, selaa suosiolla kasvattajalistaa ja nettisivuja.
tässä oman kasvattajani linkki:
http://koti.mbnet.fi/vofcit/vasen.htm- Pinahja
Kannattaa ottaa yhteyttä Suomen Kennelliiton pentuvälitykseen
www.kennelliitto.fi -> Koira -> Pentuvälitys tai
http://www2.kennelliitto.fi/pentuvalitys.htm
p. 09-887 30360 / henkilökohtainen neuvonta
Tuolta löytyy ihan laadukkaita pentueita, varsinkin nyt kun GR on kiristänyt oman pentuvälityksensä ehdot tosi tiukalle.
Rotuja haetaan hakusanalla ja kasvattajalistalta näkyy mm. vanhempien terveystulokset ja näyttelytuloksista valion arvot. - kultsu
Pinahja kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteyttä Suomen Kennelliiton pentuvälitykseen
www.kennelliitto.fi -> Koira -> Pentuvälitys tai
http://www2.kennelliitto.fi/pentuvalitys.htm
p. 09-887 30360 / henkilökohtainen neuvonta
Tuolta löytyy ihan laadukkaita pentueita, varsinkin nyt kun GR on kiristänyt oman pentuvälityksensä ehdot tosi tiukalle.
Rotuja haetaan hakusanalla ja kasvattajalistalta näkyy mm. vanhempien terveystulokset ja näyttelytuloksista valion arvot.Kennelliiton pentuvälitykseen voi kuka tahansa kennelliiton jäsen ilmoittaa pentueensa - oli sitten "laadukas" pentue tai ei...
GR:n oma pentuvälitys ja jalostustoimikunta yrittävät toimia parhaansa mukaan edistääkseen rodun terveyttä käyttötarkoitusta.
- porvoosta
porvoossa on ainakin kasvattaja MAJIK
taisi olla nimi. sieltä pitäs löytyä. - ....
Meillä kultsupentujen luovutus syyskuun puolivälissä. Pk-seudulla. Laita sähköpostiosoitteesi niin kerron lisää!
kipa"ät"wippies.com- kultsu
Miksi pentue ei ole GR:n sivuilla? Terveystuloksetko ei täytä vaatimuksia?
- ...
kultsu kirjoitti:
Miksi pentue ei ole GR:n sivuilla? Terveystuloksetko ei täytä vaatimuksia?
Pentue ei ole vielä ehtinyt GRn sivuille. Terveys ym. tulokset kunnossa.
- ehtinyt?
... kirjoitti:
Pentue ei ole vielä ehtinyt GRn sivuille. Terveys ym. tulokset kunnossa.
Sinnehän saa mahdollisen pentueen jo heti astutuksen jälkeen, jos vanhempien kriteerit ovat kunnossa. Eli aikaa varmaan on ollut aivan riittämiin.
- kultainen_girl
http://www.hot.ee/goldens/
Ton kennelin nimi on Kennel Majik. Ihana paikka. Sieltä meidän kultamussukka haettiin toukokuussa =) Tällähetkellä siellä ei kai ole pentuetta, mutta sivua kannattaa seurata. - paavo6
Ei missään nimessä Kennel Majikista, kasvatuksen päätarkoitus on vain näyttelyt koiran kustannuksella!!! En voi suositella!
- Höh...............
No eiköhän se pentu ole löytynyt jo ajat sitten.
Ärsyttävää kun jotkut nostaa ikivanhoja viestejä joita tulee (tyhmyyttään) sitten luettua ennen kuin tajuaa katsoa alkuperäisen viestin päivämäärää.
- penikka9
missä päin asustat?
- piude5
Onko mahdollista saada kultaisen noutajan pentuja alle 1000€.
Suunnitelmissa olisi kyseinen koira hankkia elokuun puolenvälin jälkeen, kun kesäloma-aika koittaa..- On mahdollista
Vanhemmat vaan eivät ole yhtä lupaavia (ei näyttelytulosta, ei käyttötulosta, ei luonnetestiä eikä perinnöllisiä vikoja tai sairauksia ole välttämättä testattu tai testituloksia ei haluta julkistaa) joten hyvällä tuurilla voit saada hyvänkin koiran, mutta huonommalla.....se ei ehkä tule kovin halvaksi koiraksi kuitenkaan.
Jos sitten haluat lupaavan koiran halvemmalla ja olet valmis harrastamaan sen kanssa, hanki sijoituskoira: takuumaksu on alle puolet koiran hinnasta, ja se palautetaan pennutuksen jälkeen. Nämä ovat aina jalostukseen tarkoitettuja yksilöitä, joten niiden ainakin odotetaan olevan rotunsa erittäin hyviä edustajia.
- mrm3
Täällä yksi jolla myös pentu hakusessa. Apulaa seuraillut, mutta mikään ilmoitus ei ole vielä ''kolahtanut''. Näyttelyitä ei harrasteta eikä myöskään metsästystä, joten myös ''pikkuvikainen'' (lonkat tms.) pentu olisi meidän perheeseen sopiva. Ennestään löytyy yksi kerman värinen uros, joten tumma olisi nyt hakusessa. Vinkatkaa jos on tiedossa, paikkakunnalla ei väliä, koska ihanan yksilönpuolesta ajetaan vaikka toiselle laidalle Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279