Transalp on paras

EskoM

Minulla on vuoden –87 Transalp. Parin vuoden kuluttua taidan vaihtaa pyörän uudempaan. Ostakaa hyvät ihmiset paljon uusia Transalppeja jotta voisin sitten ostaa hyvän käytetyn täältä Suomesta. Muuten joudun hakemaan pyöräni Saksasta ja se on vähän turhan mutkikasta. Uusien hinta on minulle liikaa.
Täsmennys otsikkoon. Transalp on minulle se paras, koska Suomessa riittää mahtavia hiekkateitä.

9

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honda Miäs

juu, mikäs siinä vikana, kunnon hondan nelikko vastaa mukavasti vauhdista ja tehosta, mutta ihminen joka etsii pyörästään enemmän rauhallisuutta ja arvokkuutta valitsee Africa Twinin tai Varaderon...
      mutta hyviä kaikki

• V-2

Oon katsellu ja hirvitelly ku alpeilla ne sakut ja muut vetää transalpeillaan ja muilla matkaenduroilla järkyttävää vauhtia polvi maassa. Meikä puksuttaa Harrikalla menemään tasasen rauhallisesti sitte perässä.

Hauskaa matkaa...

• EskoM

Africa Twinin satulassa istuu 100 km kerrallaan, vaikka tankki riittää 400 km. Kunnon satula ko. pyötään, niin saatan muuttaa mieleni. Varadero on enemmän asfaltti pyörä. En tykkää ajella autojen joukossa mottoripyörällä. Siihen tarkoitukseen minulla on Saappi.

• Tranasalp -90:n omistanut

koskapa honda-miäskin on nähnyt niin kauan sitten, että muistaa pyttyjen määrän väärin ja tehoistakin jäänyt aika optimistinen kuva.
      Varmasti Eskokin joutuu Saksasta hakemaan...

• XL 650V Transalp

Hankin 2000 mallisen Transalpin ,
      mutta ei jouda heti vaihtoon on
      sen verran makea "laitos".
      Kulkee asfalttia siinä kuin kyykky -
      pyörätkin (teho rajoittaa vauhdin) ja
      sorakin maistuu .Mikä parasta
      kantaa kuormansa ajo-ominaisuuksien
      kärsimättä .

•  voihan    

voihan

• Enska-setä

Eihän sillä kirkonkylän kioskilla herätetä kateutta eikä kiihdytykset ole käsivarsia venyttäviä, mutta Transalp tarjoaa mahdollisuuden nautiskella ajosta monenlaisilla teillä. Onhan noita käytettyjä Transalpeja kohtuullisen paljon myynnissä. Luulis sullekin riittävän. Omanikin tullee myyntiin joskus kaukana tulevaisuudessa, jos en sitten museoi sitä mahtavien retkien muistoksi.

• motoristi34v

kävin koeajamassa kaverin -08 transalpia olikohan 600 vai 650 en muista v2 kuitenkin(n.60hv),yllätyin miten mukava pyörä oli ajaa,myös kanttailla.itsellä -09r1.ainoa mitä jäin kaipaamaan transalpissa oli suorituskyky,kun oon tottunut jo omassa pyörässäni suht kovaan kiihtyvyyteen:)kerrassaan mainio pyörä,saispa 180hv versiona,heti ostaisin:)

• taa s  

hoh hoijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe