Ollaan menossa Kultahietikolle. Kannattaako siellä käydä värjäyttämässä hiukset vai lähteekö hiukset päästä???
kampaajalle?
4
881
Vastaukset
- kokemuksen
mukaan väri kestää hyvin eikä hiukset lähde päästä.Värivaihtoehtoja on niukemmin kuin Suomessa ja aineet on suunnilleen sen värisiä kuin miksi hiuksensa haluaa.. tämän panin merkille.
- mä ainakin
värjäsin ja leikkasin hiukset sunny beachilla, hyvin pysy pääs :D
- hyvin pysyi
mä ainakin kirjoitti:
värjäsin ja leikkasin hiukset sunny beachilla, hyvin pysy pääs :D
päässä väri viisi pesua, mutta otin vain kevytvärin.
Kestovärien vetyperoksiidi oli 40 %:sta, kun niillä on tukka vahvaa kuin hevosen häntäjouhet, Suomessa käytetään
max 12 %.
Olin paikalliskampaajalla, loma-alueen ulkopuolella 500m, pesu, leikkaus, väri ja föönaus maksoi 4 euroa, eli 8 levaa. - ekakertalainen
hyvin pysyi kirjoitti:
päässä väri viisi pesua, mutta otin vain kevytvärin.
Kestovärien vetyperoksiidi oli 40 %:sta, kun niillä on tukka vahvaa kuin hevosen häntäjouhet, Suomessa käytetään
max 12 %.
Olin paikalliskampaajalla, loma-alueen ulkopuolella 500m, pesu, leikkaus, väri ja föönaus maksoi 4 euroa, eli 8 levaa.Moro!
Kerrankin hyödyllistä tietoa hintoineen ja osoitteineen!Kiitos siitä!
Kuka tietäisi neuvoa hyvän kosmetologin ja muistaisi hintoja?Entä mitä ostaa apteekista (paikallisia luontaistuotteita 5-kymppiselle daamille)
Lähtö jo 23.8,kiitti pikaisista tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086