Mitäpä kikkoja?

haaveilija

tässä oon miettiny että millaisia "luontaisia" kikkoja ootte käyttäny jotta tuutte raskaaksi. Ite oon kuullu mm. greippimehun juomisesta mutta onko jotain muita kikkoja...? :D

8

1299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinto

siis mitä tekemistä greippimehulla on raskaaksitulemisen kanssa?! Onko siinä oikeasti jotain perää? Mä en ole moisesta kuullutkaan..mutta jos se siis on totta niin olen itsekin halukas kokeilemaan :)

• auttaa sinua

huomaamaan tarkemmin milloin ovuloit. EI siis mitään muuta hyötyä raskautumisen kanssa.

• sitruz

Happamuudesta siinä ilmeisesti on kyse.. Mutta liekkö sitten totta? :) Kertokaa te, jotka tiedätte paremmin asiasta. Toinen juttu on mehu myös, karpalomehu. Ja hapanta sekin.

• pikkumyy 42

Karpalomehu auttaa ehkäisemään virtsatietulehduksia ja greippimehussa ilmeisesti foolihappoa , mikä tärkeää solujen muodostumisessa ja kehittymisessä, näin uskoisin asian olevan;=).

• raskaaksi tuloon

on harrastaa seksiä, ja ehdottomasti miehen kanssa!!!!!! (jos olet nainen)

nainen -85

• Minäkin olen joskus kuullut tästä kikasta ;D Taitaa olla se parhain tapa tulla raskaaksi?!

• olipas juu

Hyvä vitsailla tuollaisella asialla...Ei kaikki tule silläkään raskaaksi....

• ei tulla ainakaan
        olipas juu kirjoitti:

Hyvä vitsailla tuollaisella asialla...Ei kaikki tule silläkään raskaaksi....

ressaamalla.

Tuttavapiiriäni seuratessa olen todennut, että kyllä se tärppää jos on tärpätäkseen eli jos kumpikin on hedelmällisessä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3229
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2142
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59