Mitäpä kikkoja?

haaveilija

tässä oon miettiny että millaisia "luontaisia" kikkoja ootte käyttäny jotta tuutte raskaaksi. Ite oon kuullu mm. greippimehun juomisesta mutta onko jotain muita kikkoja...? :D

8

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinto

siis mitä tekemistä greippimehulla on raskaaksitulemisen kanssa?! Onko siinä oikeasti jotain perää? Mä en ole moisesta kuullutkaan..mutta jos se siis on totta niin olen itsekin halukas kokeilemaan :)

• auttaa sinua

huomaamaan tarkemmin milloin ovuloit. EI siis mitään muuta hyötyä raskautumisen kanssa.

• sitruz

Happamuudesta siinä ilmeisesti on kyse.. Mutta liekkö sitten totta? :) Kertokaa te, jotka tiedätte paremmin asiasta. Toinen juttu on mehu myös, karpalomehu. Ja hapanta sekin.

• pikkumyy 42

Karpalomehu auttaa ehkäisemään virtsatietulehduksia ja greippimehussa ilmeisesti foolihappoa , mikä tärkeää solujen muodostumisessa ja kehittymisessä, näin uskoisin asian olevan;=).

• raskaaksi tuloon

on harrastaa seksiä, ja ehdottomasti miehen kanssa!!!!!! (jos olet nainen)

nainen -85

• Minäkin olen joskus kuullut tästä kikasta ;D Taitaa olla se parhain tapa tulla raskaaksi?!

• olipas juu

Hyvä vitsailla tuollaisella asialla...Ei kaikki tule silläkään raskaaksi....

• ei tulla ainakaan
        olipas juu kirjoitti:

Hyvä vitsailla tuollaisella asialla...Ei kaikki tule silläkään raskaaksi....

ressaamalla.

Tuttavapiiriäni seuratessa olen todennut, että kyllä se tärppää jos on tärpätäkseen eli jos kumpikin on hedelmällisessä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe