NOKIA E90 VALMISTUSVIKA

MICHAELBOY

Nokian uuden commun näppäimistö kiinniollessaan hankaan näytön piloille!! Omani ei ole kuulemma ainut. Olin yhteydessä eilen jälleenmyyjään joka sanoi ettei tiedä mitä pitää tehdä?!?

10

7294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E70

Uudessa on näppäimistön reunat muutettu.

• reunattanuer

"Uudessa on näppäimistön reunat muutettu."... jolloin näppäimet ottavat edelleen näyttöön kiinni!

Vika ei ole näppäimissä vaan saranassa! Saranoiden kehitys on jäänyt puolitiehen...

Muutenkin tuo puhelin on ylimainostettu, paljon hyvää tullut vaan vielä enemmän edelliseen malliin verrattuna viety pois!

nim. kaikki kommarimallit omistanut....

• ART
        reunattanuer kirjoitti:

"Uudessa on näppäimistön reunat muutettu."... jolloin näppäimet ottavat edelleen näyttöön kiinni!

Vika ei ole näppäimissä vaan saranassa! Saranoiden kehitys on jäänyt puolitiehen...

Muutenkin tuo puhelin on ylimainostettu, paljon hyvää tullut vaan vielä enemmän edelliseen malliin verrattuna viety pois!

nim. kaikki kommarimallit omistanut....

Hei, sama ongelma minulla. E90 kommunikaatorin näppäimet hankkaavat ruutua. Huoltofirman edustaja pyysi jättämään kommunikaattorin tutkittavaksi. Tutkiminen voi kestää jopa 2-3 viikkoa.

• michaelboy
        ART kirjoitti:

Hei, sama ongelma minulla. E90 kommunikaatorin näppäimet hankkaavat ruutua. Huoltofirman edustaja pyysi jättämään kommunikaattorin tutkittavaksi. Tutkiminen voi kestää jopa 2-3 viikkoa.

puhelimesi kanssa, saitko kuntoon?
        En ole itse vielä ehtinyt käyttää huollossa.

• vikaa
        michaelboy kirjoitti:

puhelimesi kanssa, saitko kuntoon?
        En ole itse vielä ehtinyt käyttää huollossa.

nii ja tiesittekö että kyseisessä mallissa on valmistusvika jonka vuoksi nokia on lopettanut tuotannon toistaiseksi....valmistusvika on mikrofonissa :D että semmosta nokialta taas

• käpy loppui
        vikaa kirjoitti:

nii ja tiesittekö että kyseisessä mallissa on valmistusvika jonka vuoksi nokia on lopettanut tuotannon toistaiseksi....valmistusvika on mikrofonissa :D että semmosta nokialta taas

Sain e90:n ennen juhannusta. Kesti 3vkoa ja kaiutin hajosi.Kone piti niin karmeeta pärinää ettei kuullut mitään. No ei kun huoltoon..3,5vkoa kesti huollossa seikkailu ja kone takaisin käyttöön. Kesti puoli päivää, niin taas sama homma kaiutin paskana. Noh ei kun taas huoltoon... ja taas 2,5 vkoa huollossa.KAIKEN HUIPPU KUN KONE TULI HUOLLOSTA TOISEN KERRAN NIIN KESTI 2 PUHELUA JA TAAS KAIUTIN RIKKI !!!! Juhannuksena kun sain koneen ja nyt syyskuun alku niin kone ollut käytössä 3vkoa ja lopun aikaa huollossa. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ TOUHUA NOKIAN HUOLTO ja jos tiedetään että kaiutin ei kestä niin eikun lyödään samanlaista tilalle. Palautin koneen ja vanha 9300i takaisin käyttöön. Myyjä kertoi että tuotanto lopetettu toistaiseksi ja vikoja ollut tosi PALJON !!! 900 euron kone ja täys pommi !!! Nimimerkki: 3:n kaiuttimen jälkeen loppu käpy.

• Nokia fani
        käpy loppui kirjoitti:

Sain e90:n ennen juhannusta. Kesti 3vkoa ja kaiutin hajosi.Kone piti niin karmeeta pärinää ettei kuullut mitään. No ei kun huoltoon..3,5vkoa kesti huollossa seikkailu ja kone takaisin käyttöön. Kesti puoli päivää, niin taas sama homma kaiutin paskana. Noh ei kun taas huoltoon... ja taas 2,5 vkoa huollossa.KAIKEN HUIPPU KUN KONE TULI HUOLLOSTA TOISEN KERRAN NIIN KESTI 2 PUHELUA JA TAAS KAIUTIN RIKKI !!!! Juhannuksena kun sain koneen ja nyt syyskuun alku niin kone ollut käytössä 3vkoa ja lopun aikaa huollossa. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ TOUHUA NOKIAN HUOLTO ja jos tiedetään että kaiutin ei kestä niin eikun lyödään samanlaista tilalle. Palautin koneen ja vanha 9300i takaisin käyttöön. Myyjä kertoi että tuotanto lopetettu toistaiseksi ja vikoja ollut tosi PALJON !!! 900 euron kone ja täys pommi !!! Nimimerkki: 3:n kaiuttimen jälkeen loppu käpy.

Jees, Ostin 10 kpl Commuuneja (e90) töihin ja kaksi viikkoa on käytetty 80% jouduttu viemään huoltoon ja 1 puhelin vielä avaammatta. Pitkät huoltoajat onneksi vain viikoja ei kuulemma kuukasia ;)

Kyllä on ihmeellistä touhuu- ne jokainen alkaa rätiseeen tai suhiseen ja osa ei lähde käyntiin ja osa tietty katkoo puheluita.

Hyvä valinta yrityksen tärkeisiin kontakteihin! Suosittlen sydämmestä - tästä se konkurssi kierre alkaa kun kukaan ei saa kiinni ketään kommarikäyttäjää

Toivottavasti päitä edes tippus nokialla jotta ei tämmöistä venjän meininkiä päästetä valloilleen.

• pettynyt
        käpy loppui kirjoitti:

kokeilin karttaohjelmaa ja matkalla ajattelin käyttää navigointia uudelleen. Jaaha, se vaatiikin rekisteröinnin. Koitin maksaa ensin Visalla. Ei onnistunut. Koska kyseessä oli työmatka, ja työnantajan liittymä, päätin kokeilla tekstiviestillä maksamista. Se ei onnistunut, koska liittymässä oli maksullisten viestien esto. Kappas kummaa: kun yritin uudelleen maksamista Visalla, puhelin yritti lähettää tekstiviestiä, eikä muita maksutapoja ollut enää tarjolla. Eli, en saa navigointia toimimaan, vaikka haluaisin siitä maksaa.

Minulla on myös työnantajan puolesta palvelu, joka tuo sähköpostin puhelimeen. Ilmeisesti tästä palvelusta johtuen puhelin tilttaa vöhintään kerran päivässä, kun joku yrittää soittaa minulle. Näyttöön jää vain puhelu tulossa, ja ainoa keino on buutata puhelin.

Muutenkin palvelut ovat syvältä. Katsoin, että näyttöön olisi teemoja saatavilla. Klikkasin hae teemoja, ja puhelin avasi Nokian nettisivut. Siellä ei vaan ollut ensimmäistäkään teemaa.

Tämä värkki alkaa ärsyttämään päivä päivältä enemmän. Pikanäppäimen takana on sanelin, SANELIN! Sitä ei saa muutettua miksikään muuksi, olen yrittänyt.

Kun yritän päivittää ohjelmaa, sitä varten pitää päivitys tiputtaa ensin tietokoneelle ja sieltä sitten kommarille. Se ei tietenkään ole mahdollista, että tiputtaisin sen suoraan kommarille.

• bhm

itse ainakin sain takuuseen saman vian takia.

• JabbaKokka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      55
      5978
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1806
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1692
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1650
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1450
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe