Ne, jotka on tehneet näitä töitä pidempään, siis että on kokemusta ja referenssejä, paljonko palkkaa pyydätte / saatte? Aiemmin olen tehnyt muun työn sivussa silloin tällöin hyvin vaihtelevilla palkkioilla, mutta nyt tarvitsisin tietää, millainen sopimus tehdä. Teen hommia Photoshopilla, Dreamweaverillä, suoraan html:llä ja osaan Flashin kohtalaisesti. Vuosien kokemus osa-aikaisesti. Mutta työn pääosa ei olisi tekninen, vaan paikassa on koodarit erikseen.
www-graafikko
4
1090
Vastaukset
- tunnissa on aika paljon??
eli katso esim freet.fi tai grafia.fi hintoja.
ÄLÄ MYY HALVALLA. On kyse erikoisosaamisesta!- ...
Empä nyt lähtisi puhumaan erikoisosaamisesta kun kyseessä oli vain html ja Flashin taidotkin heikkoja... Siinä vaiheessa kun sivut pystyy tekemään esimerkiksi päivitettäviksi ja Php:llä niin voi ruveta pyytämään hiukan enemmän...
- totuus palkasta
... kirjoitti:
Empä nyt lähtisi puhumaan erikoisosaamisesta kun kyseessä oli vain html ja Flashin taidotkin heikkoja... Siinä vaiheessa kun sivut pystyy tekemään esimerkiksi päivitettäviksi ja Php:llä niin voi ruveta pyytämään hiukan enemmän...
max. 1700 euroa/kk on palkka websuunnittelijalla.
Tiedän kokemuksesta. Eli vaihda alaa vielä kun voit.
- on karu ja ruma
Tällä alalla palkat ovat oikeasti niin paskat, että tuo 1700 e/kk on ihan vakioliksa. Nämähän on taitoja, jotka tätä nykyä on jokaisen firman mainospäällikkön assarillakin, joten kysyntää ei niin paljon ole ja hinnat mitä työstä maksetaan ei ole häävejä. tee omana firmana, niin teen itse. Töitä etsin / otan vastaan about 10-15 kpl / kk ja laskutus kappaleelta on noin 1100 alv. Mutta sivuilla on kyllä yleensä muuta kuin antiikin html:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521764019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813179Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242316Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472175Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?832039TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851361- 401280
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli611091Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10778