oikea noita?

ujo mies..

Tässä vähän huuhaata..

Kerran vuosia sitten 1990-luvun puolessa välin nuorempana sällinä olin kännissä ja satuin tanssimaan hitaita yhden tytön kanssa. Noh, tämä tyttö sattui olemaan samasta koulusta. Ujona en uskaltanut lähestyä tätä tyttöä ja se suuttui siitä jotenkin älyttömästi. Sain jopa ison vihaisen lapun pukuhuoneeni oveen.

Tämä tyttö oli ulkonäöltään vähän kuin joku "Milla magia", hoikka, kalpean vaalea iho, harmaat silmät, pikimustat pitkät suorat hiukset. Kävelytyylikin sillä oli, kuin se olis liitänyt.

Joskus satuin koulussa ollessa vahingossa huomaamaan, kun tämä tyttö tuijotti minua jossain etäällä, kädet sillä oli yhdessä kuin rukousasennossa. Tosiaan säpsähdin ihan sitä tilannetta, niskavillat nousi pystyyn. Se oli oikeesti pelottavan näköinen se tyttö. Jos satuin olemaan samassa huoneessa, mulle tuli ihan pakokauhun oloinen tunne, että oli pakko lähteä pois.

Tosiaan joskus miettinyt, että ihan kuin tuo tyttö olis ollut joku noita, jolle jäi kaunaa, laittoi jonkun kirouksen päälleni?

Esim. en voi unohtaa tuota tyttöä, kirousmaisesti se tulee aika ajoin mieleen vaikka näin sen viimeksi jo 11 vuotta sitten. Joskus myös tulee kauhuleffamaisesti mieleen, jos ajan vaikka autoa pilkkopimeässä tai lumisateessa, että jos näkisin tuon tytön tuijottamassa minua tien pientareella ajaisin varmaan metsään. Tai joskus vanhana patuna saan sitten sydärin kun se yht'äkkiä seisoo edessäni se tuijotus päällä, vuiik! vuiik! vuiik! Aaaaarrrggh!!!

18

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe.

      Hei pliis...älä kato enää enempää PSYKOA ja jätä tyttöparka ajatuksissasi rauhaan!

      VUIIIK! VUIIIK! VUIIIK!!!!!!!!!;)

      LOL!

    • Noita-Nainen.

      Totanoinniin...periaatteessa pelkka ulkonako EI kylla tee kenestakaan "oikeaa noitaa", mutta saattoihan han tietysti jollain lailla "erilainen" ollakin...ja se sitten heijastui jopa ulkonakoon.

      Myonnettakoon, etta en itsekaan ihan "taviksen" nakoinen ole...;). ENKA nyt tarkoita, etta olisin jonkin "gootin" tms. nakoinen.

      Siis en meikkaa mustalla kajalilla, pukeudu taysin mustiin kuteisiin, jne...

      Mutta silmani ovat kuulemma "noitamaiset".;) (Etta kaipa niitakin joku sitten voisi pelastya, jos rupean oikein kunnolla tuijottamaan.);)

      • Varjolapsi

        Olen samaa mieltä ettei tarvitsee näyttää noidalta vaikkakin olisi noidallakin jotain erityis piirteitä kuten jotkut sanoo mua "sudeks" puoliks mun luonteen takia mutta puoliks esim kasvojen


    • N. Oita

      ...syö pieniä ipanoita, eikä huudalla pihalla vuik vuik. Olet saanut väärää informaatiota jostakin.

      • ujo mies..

        Kuten sanoinkin, juttu oli huuhaata!

        Mutta sanon silti, jotain karmivaa tuossa tytössä oli? Hän ei koskaan edes hymyillyt!


      • hui
        ujo mies.. kirjoitti:

        Kuten sanoinkin, juttu oli huuhaata!

        Mutta sanon silti, jotain karmivaa tuossa tytössä oli? Hän ei koskaan edes hymyillyt!

        Meitin pikkukaupunki on pullollansa kuvaukseen sopivia goottipissiksiä. Ei kyllä "noin pelottavan oloisia" (vaikka huuhaata sanoitkin olevan). Ennemminkin naurattaa suurin osa. Tiedä vaikka oliskin ollut liitossa pimeitten voimien kanssa tuo sinun tapauksesi neiti, hehheh.


      • Juu!
        hui kirjoitti:

        Meitin pikkukaupunki on pullollansa kuvaukseen sopivia goottipissiksiä. Ei kyllä "noin pelottavan oloisia" (vaikka huuhaata sanoitkin olevan). Ennemminkin naurattaa suurin osa. Tiedä vaikka oliskin ollut liitossa pimeitten voimien kanssa tuo sinun tapauksesi neiti, hehheh.

        ...kaivosta pompannut olminvaalea neito varmaan. ;)


      • Bitchwitch
        ujo mies.. kirjoitti:

        Kuten sanoinkin, juttu oli huuhaata!

        Mutta sanon silti, jotain karmivaa tuossa tytössä oli? Hän ei koskaan edes hymyillyt!

        että ei hymyile, kun että hymyilee silleen ilkeesti.....?


      • hui
        Bitchwitch kirjoitti:

        että ei hymyile, kun että hymyilee silleen ilkeesti.....?

        Tuossa olet kyllä oikeassa! Minua ainakin enemmän häiritsee ilkeät hymyt kuin tietynlainen ilmeettömyys.


    • RUKOILIJA

      Raamattuun uskova täällä moi.Itse rukoilen paljon monenlaisten vaikeuksien kanssa kamppailevien puolesta.Niinku Sanassa kehotetaan, tulee SIUNATA ,ei kirota.
      Se miten olen kokenut esirukouksen olevan
      konkreettista asioihin vaikuttamista,on vakuuttanut minut siitä ettei se ole turhaa.
      Näillä perusteilla uskon että tämä tyttö
      todellakin kirosi sinut.Kiroukset aiheuttaa ennenkaikkea PELKOTILOJA.
      Ainoa vastalääke kiroukseen on siunaus;
      kun näitä pelkotiloja tästä tytöstä
      tulee,lue Herran Siunaus tai Isä Meidän
      rukous.Rukoilen myös puolestasi.
      Huuhaa-tyyppejä on näillä palstoilla jatkuvasti.
      On se kumma että ne on niin ahkeria lukemaan
      näitä "hömppä sivuja".Älkää vaivautuko.
      Jos teillä ei ole muuta annettavaa kuin
      julistaa kaikki huuhaaksi ilman perusteluja
      niin pysykää vaikka yleiskeskustelu sivuilla.

      • Putosin kärryiltä.

        >Jos teillä ei ole muuta annettavaa kuin
        julistaa kaikki huuhaaksi ilman perusteluja
        niin pysykää vaikka yleiskeskustelu sivuilla.

        Siis tämä sivu ei ole huuhaata?

        >On se kumma että ne on niin ahkeria lukemaan
        näitä "hömppä sivuja".Älkää vaivautuko.

        Siis tämä on hömppäsivu?

        Kerrotko nyt miten hömppä eroaa huuhaasta?

        Entä kerrotko miksi pyrit pelottelemaan aloittajaa väittämällä että hänet on ihan oikeasti kirottu? Luuletko että joku tarpeeksi synkältä näyttävä tytönhupakko kiroaa kenet vaan tuosta noin vaan? Haluaisitko kenties vielä olla sytyttämässä noitarovioitakin, jos vain laki sallisi...?


    • Saappana

      Muetin että olisikohan kukaan teistä tietoinen onko noitia oikeasti olemassa? Olisihan aika jännää nähä oikee noita? Jos joku vaikka tuntee rai tietää jonkun kertotaa?

      • kerron_teille

        Kyllä, noitia on olemassa. Harmi, ettet taida enää neljän vuoden jälkeen täällä olla tai edes usko noitiin enää. Mutta jos joku näkee tämän viestin, niin tahdon sanoa, että noidat eivät ole sellaisia, kuin ihmiset uskovat. On olemassa parantajia, suojelijoita, hyviä noitia, mutta on myös noitia, jotka ovat päättäneet käyttää voimiansa pahuuteen. "Pahat" noidat eivät silti ole sisimmältään pahoja, vaan he tahtovat kostaa jonkin takia, mutta heillä on silti kyky käyttää voimia hyvyyteen.

        Minä olen hyvä noita. En silti voi paljastaa henkilöllisyyttäni, sillä en tiedä millainen ihminen olet, ja poltatko minut roviolla, mutta nyt tiedätte totuuden.


      • Anonyymi
        kerron_teille kirjoitti:

        Kyllä, noitia on olemassa. Harmi, ettet taida enää neljän vuoden jälkeen täällä olla tai edes usko noitiin enää. Mutta jos joku näkee tämän viestin, niin tahdon sanoa, että noidat eivät ole sellaisia, kuin ihmiset uskovat. On olemassa parantajia, suojelijoita, hyviä noitia, mutta on myös noitia, jotka ovat päättäneet käyttää voimiansa pahuuteen. "Pahat" noidat eivät silti ole sisimmältään pahoja, vaan he tahtovat kostaa jonkin takia, mutta heillä on silti kyky käyttää voimia hyvyyteen.

        Minä olen hyvä noita. En silti voi paljastaa henkilöllisyyttäni, sillä en tiedä millainen ihminen olet, ja poltatko minut roviolla, mutta nyt tiedätte totuuden.

        Voitko kertoa noidista? Itse kyllä kutsun maageiksi mutta ihs.
        Osaan taikoa jollain tavalla (heikkoja pikku loitsuja jne)
        Olisi kivaa kuulla lisää maageista.


    • LueTyhmiäSKuvia2

      "Astral TV:ssä on aitoja 'noitia', jotka 'ennustavat' 'oikeanoloisesti', eikö vain?"
      Joten kyllä niitä on bagel olla.

    • Anonyymi

      Jos se noita. On olemassa varo sitä se on vaarallista. Jos se rukoiluasennosssa
      Silloin se kiroaaa pysy kaukana siitä

    • Anonyymi

      Luultavasti se tyttö oli shamaani luonnon uskonto ?

    • Anonyymi

      Voih hyvät ihmiset, haluan noidaksi!! Kertoisko joku mulle?,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe