Hotellihuoneiden varaaminen

isolle porukalle

Meitä on lähdössä kaksi aikuista ja neljä lasta Riikaan, mutta kuinka onnistuu huonevaraus lisäpedeillä ym. Netin kautta en onnistunut sellaisia toiveita esittämään.

8

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene....

      Ottakaa oma huoneisto,saatte halvemmalla ja hyvältä paikalta,Saatte tehdä aamupalat itse omassa keittiössä, tilaa löytyy enemmän jne.
      Otettiin tuon kautta,kaikki toimi ok. http://www.accommodationriga.lv/
      Löytyy muitakin huoneiston vuokraajia.

    • mummmoapina

      kavereiden kanssa varattiin kyseisen sivuston kautta, jossa käytäntönä oli, että lisä sänky muut erikoistoiveet hoidetaan vasta paikan päällä. Laitoimme kyllä lisähuomautuksiin toiven jo valmiiksi lisäsängystä

    • Toimi07

      Katso muutaman hotellin oma sähköpostiosoite ja lähetä tarjouspyyntö suoraan niihin. Itse olen näin varannut myös pienelle ryhmälle huoneita. Hinnat ja lisävuoteet on ollut aina niin kuin on sovittu.

    • suomestakaan

      voin isolle porukalle yhtä huonetta kovinkaan monesta hotellista saada. Huoneet muutenkin pieniä ja max 2 extrapetiä. Tietty jos hotellissa tarkoitukseen varattuja perhehuoneita joissa enemmän tilaa. Ainakin siellä booking.comilla mainitaan hotellin tietojen yhteydessä montako extrapetiä yhteen huoneeseen tai apartmentiin saa. Itsekin suosittelisin sellaista monihuoneista apartmentia.

      • onnistuin

        hyvin varaamaan huoneet. Meillä oli reissussa kaksi perhettä, ja saimme Guesthouse Lenzistä oikein hyvää palvelua sähköpostitse ja myöskin perillä. Siellä oli perhehuoneita ja mm. huoneisto, jossa olohuone ja kaksi makuuhuonetta, vieressä keittiö omiin kokkauksiin. Edullinen, siisti, ei luksusta, mutta sitä emme hakeneetkaan.


      • punkki77
        onnistuin kirjoitti:

        hyvin varaamaan huoneet. Meillä oli reissussa kaksi perhettä, ja saimme Guesthouse Lenzistä oikein hyvää palvelua sähköpostitse ja myöskin perillä. Siellä oli perhehuoneita ja mm. huoneisto, jossa olohuone ja kaksi makuuhuonetta, vieressä keittiö omiin kokkauksiin. Edullinen, siisti, ei luksusta, mutta sitä emme hakeneetkaan.

        multiluxista voi löytyä


    • Pariskunta Riga

      Onnistunee oikein hyvin kun kirjoitat suoraan hotelliin suoraan ilman näitä ''välikäsiä''.
      Monestikin saatte huoneenkin jopa halvemmalla hinnalla.

      Me teimme lasten kanssa 2 4 reissun ja heti ensimmäinen hotelli tarjosi loistavaa huoneistoa meille. Hotel Mara esim. keskiväliltä Riga- Jurmala.
      Bussi mee 200 metrin päästä ja hyvä palvelu.
      Keskustassa taas hotelli Laine oli ok, kun emme halunneet lapsia viedä vanhaan kaupunkiin.

      • Toisinaan täällä

        Varasin viikko sitten huoneen kahdelle kahdeksi yöksi hotellista ja mainitsin hinnan, jonka olin nähnyt jossain varaustoimistossa oliko booking.com(219 €) Vastaus hotellista oli että perushinta on 240 €. Ajattelin vaihtaa hotellia, mutta se onhyvällä paikalla. Eilen hinta tuolta paketilta oli bookingissa 198€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe