Olen tässä ensi kesäksi katsellut Suzukin SV650:a, Yamaha Fazeria, Honda Hornetia (tai Suzukin Banditia, jos siinä hinta tippuisi reilusti). Onkos täällä porukoilla kokemuksia näistä pyöristä tai ASIALLISIA mielipiteitä (huonoja tai hyviä), jotka voisivat auttaa valintaa. Tai mahdollisesti parempia samantyylisiä( ja hintaisia) vaihtoehtoja.
600 luokan budjettipyörät?
5
1192
Vastaukset
- motoristi
Jos itse saisin valita niin ostaisin jomman kumman Yamahan tai Suzukin. Fazerin ulkonäkö on hieno tuollainen streetfighter tyylinen ja moottori on hyvä. Suzukim bonus on tuo V-2 moottori joka on kiva vaihtelu noille neloskoneille.Oletko ajatellut ostaa puolikatetun vai naku mallin, kun Hondaa ja Suzukia saa myös nakuna.
- Honda Miäs
no mulla on ollut tommonen perus naku Hornetti, ja oon tykänny aivan julmetusti... semmonen mukavan nopee ohjauksinen, olematta silti levoton...
reissuja on tullu muutama heitettyä ja ensimmäisillä kerroilla yllätyn totaalisesti pyörän matka-ominaisuuksista, vaikka eivät ne ny aivan Gold-Wing luokkaa ole niin mukava se silti on... itselläni on lisänä peräboxi ja pehmeet sivulaukut. etuplexiä en ole hommannut enkä ole ajatellutkaan... - ER-5
Honda Miäs kirjoitti:
no mulla on ollut tommonen perus naku Hornetti, ja oon tykänny aivan julmetusti... semmonen mukavan nopee ohjauksinen, olematta silti levoton...
reissuja on tullu muutama heitettyä ja ensimmäisillä kerroilla yllätyn totaalisesti pyörän matka-ominaisuuksista, vaikka eivät ne ny aivan Gold-Wing luokkaa ole niin mukava se silti on... itselläni on lisänä peräboxi ja pehmeet sivulaukut. etuplexiä en ole hommannut enkä ole ajatellutkaan...Mutta Hornetia( ja SV650 etujousituksesta) on haukuttu lähes kaikissa lehdissä(Perfomance Bikes, Bike, Motoradd ja motorcycle online news) pehmeän jousituksen vuoksi ja huonoista jarruista, miltäs nämä tuntuivat. Itselläni iso osa ajoa olisi myös radalla, jonne ei halua huonoilla jarruilla ja jousituksella varustettua pyörää.
- motoristi
ER-5 kirjoitti:
Mutta Hornetia( ja SV650 etujousituksesta) on haukuttu lähes kaikissa lehdissä(Perfomance Bikes, Bike, Motoradd ja motorcycle online news) pehmeän jousituksen vuoksi ja huonoista jarruista, miltäs nämä tuntuivat. Itselläni iso osa ajoa olisi myös radalla, jonne ei halua huonoilla jarruilla ja jousituksella varustettua pyörää.
Lueskelin että lähi aikoina pitäisi tulla Kawasaki ZXR 600 jonka moottori olisi peräisin ZX-6R:stä tietysti hieman kesympänä. Sitä saa nakuna ja puolikatettuna. Juttu taisi olla uudessa Bikessä 2/2001.
- suizamies
motoristi kirjoitti:
Lueskelin että lähi aikoina pitäisi tulla Kawasaki ZXR 600 jonka moottori olisi peräisin ZX-6R:stä tietysti hieman kesympänä. Sitä saa nakuna ja puolikatettuna. Juttu taisi olla uudessa Bikessä 2/2001.
Mulla on tommonen sv 650 katteella,ja olen erittäin tyytyväinen ollu.Kyllä sv:n jarrut on ihan ratakelpoiset,ainakin paremmat kun vanhassa pyörässäni(gsxr 750).jousitukseen voi tehdä helpolla
muutoksia jos ei miellytä(itse en pidä kovasta jousituksesta).Vaihdoin
avaramman pakoputken ja äänikin on parempi kuin ducatissa.Kyllä pyörä jossa on vääntöä on ilo ajaa,mutta
makuasioista ei voi kiistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153