Olen tässä ensi kesäksi katsellut Suzukin SV650:a, Yamaha Fazeria, Honda Hornetia (tai Suzukin Banditia, jos siinä hinta tippuisi reilusti). Onkos täällä porukoilla kokemuksia näistä pyöristä tai ASIALLISIA mielipiteitä (huonoja tai hyviä), jotka voisivat auttaa valintaa. Tai mahdollisesti parempia samantyylisiä( ja hintaisia) vaihtoehtoja.
600 luokan budjettipyörät?
5
1172
Vastaukset
- motoristi
Jos itse saisin valita niin ostaisin jomman kumman Yamahan tai Suzukin. Fazerin ulkonäkö on hieno tuollainen streetfighter tyylinen ja moottori on hyvä. Suzukim bonus on tuo V-2 moottori joka on kiva vaihtelu noille neloskoneille.Oletko ajatellut ostaa puolikatetun vai naku mallin, kun Hondaa ja Suzukia saa myös nakuna.
- Honda Miäs
no mulla on ollut tommonen perus naku Hornetti, ja oon tykänny aivan julmetusti... semmonen mukavan nopee ohjauksinen, olematta silti levoton...
reissuja on tullu muutama heitettyä ja ensimmäisillä kerroilla yllätyn totaalisesti pyörän matka-ominaisuuksista, vaikka eivät ne ny aivan Gold-Wing luokkaa ole niin mukava se silti on... itselläni on lisänä peräboxi ja pehmeet sivulaukut. etuplexiä en ole hommannut enkä ole ajatellutkaan... - ER-5
Honda Miäs kirjoitti:
no mulla on ollut tommonen perus naku Hornetti, ja oon tykänny aivan julmetusti... semmonen mukavan nopee ohjauksinen, olematta silti levoton...
reissuja on tullu muutama heitettyä ja ensimmäisillä kerroilla yllätyn totaalisesti pyörän matka-ominaisuuksista, vaikka eivät ne ny aivan Gold-Wing luokkaa ole niin mukava se silti on... itselläni on lisänä peräboxi ja pehmeet sivulaukut. etuplexiä en ole hommannut enkä ole ajatellutkaan...Mutta Hornetia( ja SV650 etujousituksesta) on haukuttu lähes kaikissa lehdissä(Perfomance Bikes, Bike, Motoradd ja motorcycle online news) pehmeän jousituksen vuoksi ja huonoista jarruista, miltäs nämä tuntuivat. Itselläni iso osa ajoa olisi myös radalla, jonne ei halua huonoilla jarruilla ja jousituksella varustettua pyörää.
- motoristi
ER-5 kirjoitti:
Mutta Hornetia( ja SV650 etujousituksesta) on haukuttu lähes kaikissa lehdissä(Perfomance Bikes, Bike, Motoradd ja motorcycle online news) pehmeän jousituksen vuoksi ja huonoista jarruista, miltäs nämä tuntuivat. Itselläni iso osa ajoa olisi myös radalla, jonne ei halua huonoilla jarruilla ja jousituksella varustettua pyörää.
Lueskelin että lähi aikoina pitäisi tulla Kawasaki ZXR 600 jonka moottori olisi peräisin ZX-6R:stä tietysti hieman kesympänä. Sitä saa nakuna ja puolikatettuna. Juttu taisi olla uudessa Bikessä 2/2001.
- suizamies
motoristi kirjoitti:
Lueskelin että lähi aikoina pitäisi tulla Kawasaki ZXR 600 jonka moottori olisi peräisin ZX-6R:stä tietysti hieman kesympänä. Sitä saa nakuna ja puolikatettuna. Juttu taisi olla uudessa Bikessä 2/2001.
Mulla on tommonen sv 650 katteella,ja olen erittäin tyytyväinen ollu.Kyllä sv:n jarrut on ihan ratakelpoiset,ainakin paremmat kun vanhassa pyörässäni(gsxr 750).jousitukseen voi tehdä helpolla
muutoksia jos ei miellytä(itse en pidä kovasta jousituksesta).Vaihdoin
avaramman pakoputken ja äänikin on parempi kuin ducatissa.Kyllä pyörä jossa on vääntöä on ilo ajaa,mutta
makuasioista ei voi kiistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956