Ostetaan kani tai kaksi

Pisara

Haluaisin ostaa kanin. Ei tarvitse olla rotukani; ja ehkä mielellään ihan tavallinen sekarotuinen, mutta kyllä rotukanikin käy, jos olet myymässä. Maksain kanista/kaneista; yhdestä=45€, kahdesta=90€.
Olisi kiva jos asuisit Lahdessa tai Lahden lähellä. En nimittäin pääse liikkumaan paljonkaan ja, eikä sinustakaan ole varmaankaan kiva lähteä viemään pikku kaneja liian kauas.
Ei tarvitse olla ihan poikanen, mutta sellainen että se tottuu minuun nuorena. Eli siinä n. vuoden paikkeilla tai vähän alle.
Jos olet myymässä niin mailaappa minulle, niin jutustellaan vähän asiasta.

24

3540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaniliini

      Mikä on mailiosoitteesi?
      Mulla olisi myytävänä risteytyskanin poikasia.
      oma mailini: [email protected]

    • kani-fani :]

      mä voisin lahjottaa pois toisen sekaroru kanini emä.kääpiöluppa ja isi iha maatiainen.Kanini täyttää pian 1v ja se on ihan kiltti ja väriltään semmonen siniharmaa.Jos olisin tulossa käymään lahdessa päin niin voisin itse kuljettaa sen(asun tampereella)esim.lahden rautatieasemalle,ehkäpä??Joudun luopumaan kanistani,sillä se tappelee veljensä kanssa,välillä jopa aika rajusti.Kani asustaa tällä hetkellä tallissa,shettiksen ja pässin kaverina(eli se on tottunut muihin eläimiin).En ole vielä päättänyt kummasta kanista luovun,koska ne ovat aika samanlaisia :) mutta jos nyt voisit kertoa lisää itsestäsi,niin voisin ehkä tuoda kanini sinne päin maailmaa :]

      kerro esim.minkä ikäinen olet ja onko0 sinulla muita eläimiä tai onko sinulla koskaan ollut kania tai jotain muuta eläintä?!

      t.pupu-tyttö

      • Pisara

        Olen neljätoista ja mulla on kokemusta kanin hoidosta. On ollu kaksi omaa ja olen hoitanut kaverien ja tuttavien kaneja. Olen myös käynnyt hoitamassa eläinhoitoloissa niitä. Sitten mulla on olla marsu, mutta se kuoli n. kolme vuotta sitten. =( Mulla kaksi kissaa, mutta ne ovat tottuneet kaneihin, mutta alku saattaa olla vähän hankalaa ennen kuin tottuu. Onko kani miten tottunut kissoihin?
        Ei ole väliä kumman haluat antaa minulle, kunhan itse olet tyytyväinen =). Haluaisin tietää kunpaa sukupuolta se/ ne on? Entä onko se terve?
        Jos kuulostan hyvältä(tulevalta) emännältä, niin mailaa takaisin =).

        P.s. Lahjoitatko?, vai varaanko rahaa mukaan jos pääsemme sopimukseen?


      • Pisara

        Moi pupu-tyttö. Mä vastaan sulle viim. huomenna.=)

        Ehkä jo tänään.


      • pupu-tyttö
        Pisara kirjoitti:

        Olen neljätoista ja mulla on kokemusta kanin hoidosta. On ollu kaksi omaa ja olen hoitanut kaverien ja tuttavien kaneja. Olen myös käynnyt hoitamassa eläinhoitoloissa niitä. Sitten mulla on olla marsu, mutta se kuoli n. kolme vuotta sitten. =( Mulla kaksi kissaa, mutta ne ovat tottuneet kaneihin, mutta alku saattaa olla vähän hankalaa ennen kuin tottuu. Onko kani miten tottunut kissoihin?
        Ei ole väliä kumman haluat antaa minulle, kunhan itse olet tyytyväinen =). Haluaisin tietää kunpaa sukupuolta se/ ne on? Entä onko se terve?
        Jos kuulostan hyvältä(tulevalta) emännältä, niin mailaa takaisin =).

        P.s. Lahjoitatko?, vai varaanko rahaa mukaan jos pääsemme sopimukseen?

        Kanit on uroksia(siks toisesta luovunkin).Kanit on tavanneet mun tallikissoja,mutta ei oo mitään huonoja kokemuksia kissoistakaan.Lahjoitan,kun ne ei oo mitää rotu tyyppejä kuiteskaan.Rn ole ikinä käyttänyt niitä eläinlääkärillä,mutta ei ne ainakaan sairaalta vaikuta..eikös kaneista kuitenkin aika hyvin huomaa jos ne on sairaana,eli ei pitäs olla.


      • MunNinni

        Onko sun kanisi jo mennyt


    • Sini

      Mulla on myöskin kaneja myytävänä, 2 pikkuista, sukupuolia en tiiä vielä, mut molemmat on myytävänä. Emä on hermeliinin ja hollanninkanin remix, ja isä on ihan samannäköinen ja-rotunen. Poikaset on luovutusiässä kesäkuun alussa. Koiraan ovat vanhemmat ainakin tottuneet, kissoihin tottuvat jos opetetaan. Terveitä ovat ja tosi vilkkaita;) Mutta sä varmaan saatkin jostain jo pupun/puput?

      • Pisara

        ... en ole vielä löytänyt. Vielä haeskelen sitä kania, joka saisi luontani hyvän kodin maailmalle lähtiessään. Ilmoitatko sitten kun tiedät kanijesi sukupuolen.


      • Emma

        paljonko pyydät kaneistasi ja missä päin asut?


      • Sini
        Emma kirjoitti:

        paljonko pyydät kaneistasi ja missä päin asut?

        Asun Turun lähellä. Pupujen hinnan voi sopia myöhemmin, ne ei kuitenkaan ole mitään rotukaneja. Tärkeintä mulle on tietää, että ne saavat hyvän kodin :)


      • Sini
        Pisara kirjoitti:

        ... en ole vielä löytänyt. Vielä haeskelen sitä kania, joka saisi luontani hyvän kodin maailmalle lähtiessään. Ilmoitatko sitten kun tiedät kanijesi sukupuolen.

        Lahti on kyllä aika kaukana, kun itse asun Turun lähellä. Pääsisitkö hakemaan niitä tai tulemaan vastaan? Tai ehkä löydät pupun/puput jostain lähempää.


    • kanikatrii

      mulla ois 2 uros poikasta ne on kääpiöluppakorva sekotuksia

      jos kiinnostaa nii laita mailia?

    • MunNinni

      Juuh eli etsit pupua tai kahta mäkin etsin ja kun ei millää meinaa löytyä ja en oikein tiedä mistä etsie ja onko kasvattajalta parempi koska he voivat myydä sairaana olevia kaneja vain siksi etteivät halua niitä ja taas eläinkaupassa he voivat sekoilla sukupuolen kanssa joten sitä vain tässä metsästän : D.Ja vielä kanin nimeksi on tulossa Jos on Tyttö niin se on Ninni ja jos poika ja täplikäs niin hän on täplä ja jos taas ei ole pilkkuja niin hän on sulo siis jos on poika niin nimi on sulo tai täplä jos on täpliä ja varmaan , Tajusitkin jo kun olen haltijoissani saamme mayby tämän kuun lopussa pupun olen niiiiiin onnellinen oon oottanu sitä pupu suloisuutta jo 1 vuoden kun edellinen kuoli viime vuonna : (:)

      • jenni09

        Heippa, oletko jo löytänyt itsellesi kanin? Jos et meillä olisi kaksi sydämmen valloittajaa joilla mukana häkki ja muut tarvikkeet lelut ym seka kuljetuskoppa jne. häkki on koottava ja sitä voi muakata mieleisekseen meillä se on ollut jopa 2 metrin mitoissa. lähetän kuvia jos kiinnostaa. paperit ym löytyy.


    • randommm
    • Roosakani

      Oletko vielä vailla kania? Minulla olisi yksi risteytys uros vähä reilu puol vuotta, asun Saarijärvellä, asumme kyllä aika kaukana mutta ajttelin kuitenkin kysäistä.. Pörrö on kiltti mutta ei pidä kynisen leikkuusta eikä ole mikään verraton sylikani mutta kyllä se siihenkin varmaan enemmän tottuis sitte ku pajjausta ja kosketusta sais...

    • Na-Su_

      Mikä on mailisi? minulla olisi myytävänä kääpiöluppa naaras! ikää on n. 1v ja väriltään kani on luonnonharmaa

      • myy__84

        mullakin olis täällä pupuja myynnissä... pari kappaletta 1vuoden ikäsiä ja loput on sit jonkin ikäsiä en oikein tiedä.. olis kiire saada pois ne koska en voi niitä pitää.. värejä on mustaa/ valkosta poikia sekä tyttöjä. tulee toimeen muiden pupujen kanssa on sen verran kauan ollu muiden pupujen seurassa...

        [email protected]


    • Nakkipupu
    • martko

      Mul olis vapaana kaks mustaaa naaras kääpiöluppaa ja yksi sininen vk naaras. Ota yhteyttä sähköpostiini jos kiinnostaa [email protected] asun kouvolassa.

      • apua tarvitseva

        mä haluisin ostaa kääpiölupan pennun.asun lahdessa.Haluaisin myös kanin mukana häkin tai jotain tarpeellista mutta ei pakko.voitte mailata osoitteeseen [email protected]


    • kanihaku

      hei, minulla olisi kaneja myytävänä hyvään kotiin. Hinnasta voidaan neuvotella kunhan rakastava ja huolehtiva koti vaan löytyy. Ovat käsittelyyn ja lapsiin sekä koiraan tottuneita. Asun Vantaalla ja kuljetus lähialueelle kyllä onnistuu. P. 044-9205282 Iiris

    • t-warry

      Täällä olisi myös kaupan luppakorvakani pariskunta (synt. syyskuussa 2010 uros ja naaras marraskuussa 2010). Molemmat erittäin sosiaalisia ja helppoja käsitellä. Pelaavat mm. mielellään pallolla! Hinnasta voidaan neuvotella mikäli sopiva koti löytyy, mukana tulevat häkki ja kaikki tarvikkeet ( hinta arvio n. 40- ) Myös kuljetus onnistuu.!

      Jos kiinnostuit niin otathan yhteyttä [email protected]

    • janinina Korkiakoski

      Minulla olisi sopivasti kaksi ihanaa Uros kania ,joudun vain luopumaan
      Kun itselläni on tällä hetkellä 5 kappaletta ja 2 näistä tapplee niin hirmusti
      ja nämä jotka myisin olisi hyvin toimeen tulevia 2012 11kuu 16 päivä syntyneitä
      Jos kiinnostaa laita vietiä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe