Mikä ois hyvä bilelaiva?

ei ainakaan serenade

Mikä olis hyvä bilelaiva? Silja Serenade se ei ainakaan ole.

20

4290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hki-Tllin

      hyvä meno....

      • Ei nimimerkkiä

        Kannattaa koettaa Tallinkin Regal Staria ja Kapellaa Paldiski - Kapellskär -reitillä. Hyvä meno sielläkin.


      • Regal Star
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Kannattaa koettaa Tallinkin Regal Staria ja Kapellaa Paldiski - Kapellskär -reitillä. Hyvä meno sielläkin.

        ???


      • Ei nimimerkkiä

      • ihmettelevä ihminen

        onpas täälä vitsikästä porukkaa...


      • Jep Jep

    • Bilehile-

      Mä käyn bilettää usein Isabellalla. Asun Turussa, joten se on helppoa täältä käsin. Syksylläkin on tosi hyviä bileitä tiedossa viikonloppuisin. Dingo, Uniklubi, Menneisyyden vangit, Tik Tak, Ari Koivunen. Torstai 25.10. on rock risteily. Esiintyjinä Uniklubi, Lovex, isäntänä Jone Nikula. Ja paljon muitakin hyviä bändejä, unohtamatta näitä "kakkos" bändejä ja trubaduureja. Ne vetävät hyviä covereita. Helsingistä moni lähtee bilettämään Rosellalle. Se on sopivan mittainen matka yön yli bilettää ja aamulla on jo kotona.

    • kokenut

      Korkeasaaren lautta

      • Ville-Viikinki

        Aurajoen kampiföri?


    • Tinkari

      Ne oli parhaat, kumpaakaan ei enää käytännössä ole. Nyt pitää melkein tyytyä m/s Gabriellan antiin - parempi niistä kahdesta ruotsin laivasta.

      • on ehdoton

        Eikös sentään Europa ole paras, kyllä yli 2000 matkustajan joukossa on aina muutama samanhenkinenkin. Mitä kukin nyt bilettämisellä tarkoittaa...

        Kesällä tosin kaikilla laivoilla on paljon reittimatkustajia.


      • samanhenkinen
        on ehdoton kirjoitti:

        Eikös sentään Europa ole paras, kyllä yli 2000 matkustajan joukossa on aina muutama samanhenkinenkin. Mitä kukin nyt bilettämisellä tarkoittaa...

        Kesällä tosin kaikilla laivoilla on paljon reittimatkustajia.

        mitä tarkoitat,hyi sinua


      • Anonyymi
        on ehdoton kirjoitti:

        Eikös sentään Europa ole paras, kyllä yli 2000 matkustajan joukossa on aina muutama samanhenkinenkin. Mitä kukin nyt bilettämisellä tarkoittaa...

        Kesällä tosin kaikilla laivoilla on paljon reittimatkustajia.

        Europalla white trash elementissään.

        Oikeidenj ihmisten kannattaa pysyä kaukana...


    • Mari~75

      Myös Vikingin Kalypso (Tku-Sto) oli todella hieno laiva. Sielläkin taisi olla paljon bileporukkaa. Oli kuulemma Silja Europan sisarrusalus.

      • mutta europa

        rakennettiin samalla pohjaratkaisulla kuin sisarukset kalypso ja athena, suurempana
        versiona kylläkin.


    • galaxy tietenkin

      Jos olet noin 20-30-vuotias paras bilelaiva on ehdottomasti Tallinkin Galaxy. Itse olen siellä jo kolme kertaa tässä tämän vuoden puolella käväissyt, ottaen huomioon että keväällä en edes asunut Suomessa. Viikkareillakin on tullut käväistyä mutta Galaxyn meininkiä ei voita mikään. Disko on ykkösluokkaa, kesällä varsinkin kun iso terassi tuoleineen on ikkunan takana. Viime kerralla ei tosin diskoon asti edes keretty koska Gepardi veti niin hyvää show:ta laivan 2-kerroksisessa yökerhossa.

      Joten kaikki Galaxylle siis! :)

      PS. Laivalla on myös paljon nuoria joka on ehdoton edellytys bileiden aikaansaamiselle!

      • Laivahullu-75

        Eiks me saada Galaxy Turun linjalle ensi vuonna? Sitten siellä voi käydä useammin.


    • Laivako-ratkaisee

      Oiskohan enempi kiinni matkustajista kuin kuorista.

    • Anonyymi

      Vuosaari - Muuga -laivoilla aivan hillitön meno päällä koko matkan ajan. Hyvä kun pääsee maihin lepäämään.

    • Anonyymi

      Silja Europa on valkoroskan örvellyslaivoista paras.

      Örvellykseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe