Lomaromanssi turkissa

Purplebunny

Olin viikon lomalla turkin marmariksessa ja siellä ihastuin yhteen paikalliseen mieheen. Voisiko suhde kestääkkin, kun olen kuullut paljon kaikenlaista ikävää. Tosin minulla on pari kaveria jotka ovat naimisissa turkkilaismiesten kanssa jo vuosia ja kaikki toimivat. Onko kellään kokemuksia lomaromansseista ja että ovatko ne kestäneet?

21

8979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas näitä

      Suomalaisten naisten ja turkkilaisten miesten avioliitot kestävät kaikista mokuliitoista heikoimmin. Ja mokuliitot kestävät paljon heikommin kuin Suomi-Suomi suhteet. Uhkapelurina en lähtisi noilla todennäköisyyksillä jonkun baarimikko-Mehmetin matkaan. Varsinkin kun kyseessä on vielä muslimi...

      Omituinen kaveripiiri sulla. Annapa, kun arvaan, olet aika nuori? Ehkä opiskelija, jolla ei ollut varaa matkustaa Turkin Marmarista pidemmälle ja jo heti ensimmäisen baarimikon kohteliaisuudet sai sinut vakuuttuneeksi siitä, että turkkilaiset miehet on ihQui? Kaverisi ovat samanlaisia?

    • kiinnostunut _

      itkemisestä ja murheista ja ongelmista, niin täyttä päätä suhteeseen. muuten niin unohda koko juttu.

    • kalp

      Minä olin aikoinani turkissa kahden viikon lomalla ja tutustuin siellä erääseen mieheen. tämän jälkeen reissasimme molemmat puolin ja toisin jatkuvasti toistemme luo, miehestä tuli "poikaystäväni", jonkun ajan kuluttua kihlattuni ja vuosien yhdessä olon jälkeen aviomieheni. Että kyllä sen oikean voi löytää turkistakin. Mutta se täytyy kuitenkin sanoa, että älä ole sinisilmäinen: turistikaupungeissa työskentelevistä turkkilaisista hyvin suuri osa elää elämää, johon kuuluu "vaihtuvat nais- ja tyttöystävät". Poikkeuksia kuitenkin on, kuten esim. minun mieheni oli poikkeus (ja turha sanoa minua sinisilmäiseksi, olen kaikkea muuta). Opettele tuntemaan ihastuksesi, siis todella tuntemaan. Lyhyet lomat eivät riitä silloin kun toiseen pitäisi tutustua kunnolla. Anna asioille aikaa äläkä tee puoliin tai toisiin suuria päätöksiä hätiköiden.

      • jokainenhan

        haluaa ajatella että juuri se oma mies on poikkeus! Ne on ne muut jotka makaa n. 200 naisen kanssa yhtenä turistikautena.
        Onnittelut että kävi tuuri ja sait olla yksi heistä.


    • hohhoijaa.........

      Just joo!! Heh!
      Tuon turkin gigolon siis täytyi tyytyä lahnaan kun ei ollut saatavilla villejä ruotsalaistyttösiä!
      Älä nyt vaan luule että se olisi sinusta minkään muun takia (kuin sen) kiinnostunut.
      Varmaan teki sille hyvää päästä eroon sinusta iskemään muita suomalaistyttösiä.

      Tää on fakta!

      • Anonyymi

        Ei välttämättä.


    • trolliko?

      tämä on vai kirjoittaako joku vakavissaan..

      Siis lähteä rakentamaan ihmissuhdetta jostain seksikkäästä lomaromanssista.
      Pitkä ja kivinen on tie.

      Seksuaalisesta kanssakäymiseta napsahtaa aina jonkin asteinen tunnekoukku päälle. Samaten siitä kun lomalla elämä hymyilee. Sitä helposti ihastuu.
      No sitten kun arki astuu kuvioon niin se ihastuksin monesti loppuu.

      Tosin jos olet markkinaarvoltasi niin huono, ettet kelpaa muille niin sitten kannattaa ottaa se turkkilainen mies. Pahempaa kai se voi olla se yksinäisyys.

    • :::::

      Kun naisen "parasta ennen" -päivämäärä on umpeutunut, ei nainen ole enää minkään arvoinen.

      Videon lopussa mies kutsuu naista "lihavaksi huoraksi" ja taustalla miehen kaverit nauraa sille.

      http://www.youtube.com/watch?v=s5AO_lDMYB8

      • tapaukset ovat

        itsetunnottomien suomibimbojen suosiossa. Ser sijaan jopa Ruotsissa naiset inhoaa tuota paskasakkia...


      • seuraavaksi suomeen
        tapaukset ovat kirjoitti:

        itsetunnottomien suomibimbojen suosiossa. Ser sijaan jopa Ruotsissa naiset inhoaa tuota paskasakkia...

        Täähän on varmaan suominaisen ihannemies!!!
        Aivan ihq turkinpaska!

        Kyllä suominainen tuollaisen ottaa varmaan heti kun saa!


      • se on sillälailla että on
        seuraavaksi suomeen kirjoitti:

        Täähän on varmaan suominaisen ihannemies!!!
        Aivan ihq turkinpaska!

        Kyllä suominainen tuollaisen ottaa varmaan heti kun saa!

        turkissa hyviäkin miehiä, usko pois. Elämäntyyli eri alueilla turkissa on erilaista, eli on noita paskoja ällöjä miehiä jotka elävät miten elävät, joihin ei voi luottaa paskan vertaa. No haloo, tottakai!! joka maassa on miehiä, ja naisiakin, joiden kanssa yhteiselämä on hankalaa esim. viinan juonnin, pettämisen, paskamaisen käytöksen takia.Kaikki on yksilöitä, itselläni oli ennen sellainen periaate etten koskaan sekaannu mutskuihin..toisin kävi. seurustelen turkkilaisen miehen kanssa, joka on maailman kiltein. Alkuhuuma on mennyt ohi ja arki tullut eteen, ja voi vain sanoa että elämäni ei koskaan ole ollut näin täydellistä. Luottamus, tiivis yhdessä olo, huumori ja toistemme arvostaminen on suhteemme perusta.


      • Femis

        No niin. Lähdetään sitten yleistään, kun muutkin tääl niin tekee.
        Eli mies on samanlainen sika aina oli sitten turkkilainen tai suomalainen.
        Jos tehdään johtopäätös, että kaikki turkkilaiset miehet ovat tuommoisia, niin vetästäänpä sitten lisää johtopäätöksiä samaa logiikkaa käyttäen, että kaikki miehet ovat tuollaisia. Eikö niin?


      • ole mikään feministi
        se on sillälailla että on kirjoitti:

        turkissa hyviäkin miehiä, usko pois. Elämäntyyli eri alueilla turkissa on erilaista, eli on noita paskoja ällöjä miehiä jotka elävät miten elävät, joihin ei voi luottaa paskan vertaa. No haloo, tottakai!! joka maassa on miehiä, ja naisiakin, joiden kanssa yhteiselämä on hankalaa esim. viinan juonnin, pettämisen, paskamaisen käytöksen takia.Kaikki on yksilöitä, itselläni oli ennen sellainen periaate etten koskaan sekaannu mutskuihin..toisin kävi. seurustelen turkkilaisen miehen kanssa, joka on maailman kiltein. Alkuhuuma on mennyt ohi ja arki tullut eteen, ja voi vain sanoa että elämäni ei koskaan ole ollut näin täydellistä. Luottamus, tiivis yhdessä olo, huumori ja toistemme arvostaminen on suhteemme perusta.

        kun tiedetään Turkkilainen madonna/huora-systeemi, mutta eihän se tasa-arvo kaikille sovikaan.

        On paljon heikkoja naisia, jotka haluavat pikkuvaimoiksi ja tyttöystäviksi machoille...


      • Tietotoimisto
        Femis kirjoitti:

        No niin. Lähdetään sitten yleistään, kun muutkin tääl niin tekee.
        Eli mies on samanlainen sika aina oli sitten turkkilainen tai suomalainen.
        Jos tehdään johtopäätös, että kaikki turkkilaiset miehet ovat tuommoisia, niin vetästäänpä sitten lisää johtopäätöksiä samaa logiikkaa käyttäen, että kaikki miehet ovat tuollaisia. Eikö niin?

        Jaha, sitä sitten lintsattiin äidinkielen tunneilla?

        Jäsennä nyt ensin mitä haluat sanoa ja sitten hae joku joka osaa kirjoittaa niin saadaan aikaan oikea keskustelu.

        Eihän tuosta kirjoituksesta ota pirukaan selvää.


      • Femis
        Tietotoimisto kirjoitti:

        Jaha, sitä sitten lintsattiin äidinkielen tunneilla?

        Jäsennä nyt ensin mitä haluat sanoa ja sitten hae joku joka osaa kirjoittaa niin saadaan aikaan oikea keskustelu.

        Eihän tuosta kirjoituksesta ota pirukaan selvää.

        Että oli teikäläiselle sitten vähän liian vaikea ja pitkä lause? Tavuviivojako tääl pitäis käyttää?
        Jos vetäset noin asian vierestä, niin ihan vaan voisit sit itekin perehtyä pilkkusääntöihin...


      • €$@
        Femis kirjoitti:

        No niin. Lähdetään sitten yleistään, kun muutkin tääl niin tekee.
        Eli mies on samanlainen sika aina oli sitten turkkilainen tai suomalainen.
        Jos tehdään johtopäätös, että kaikki turkkilaiset miehet ovat tuommoisia, niin vetästäänpä sitten lisää johtopäätöksiä samaa logiikkaa käyttäen, että kaikki miehet ovat tuollaisia. Eikö niin?

        Miehissä on eroja. Kulttuuri, uskonto, vanhempien malli, kaverit, kasvatus jne. vaikuttavat miehen käytökseen.


    • äitiksi kasvanut

      Olin kanssa vuosi sitten marmariksessa.
      Kaksi ihanaa viikkoa vietin siellä, tapasin ihanan miehen ja hän teki lomastani täydellisen.
      Viimeisenä iltanamme olimme baarissa ja humalatilassa mies hermostui koska juttelin suomalaisten miesten kanssa lomamme kulusta.
      Emme selvinneet edes baarista ulos kun mies löi minua ja syytti että käyttäydyn sopimattomasti hänen ystäviensä nähden. :O
      Olin ihmeissäni että missä se on se ihana ja hellä mies kenen kanssa olen viettänyt melkein koko lomani. Samalla miehellä oli silmissä vain vihaa ja halveksuntaa...
      sillä hetkellä ajattelin että kukaan ei enää ikinä lyö minua ja sano mitä saan tehdä ja kenen kanssa jutella.
      Palasin suomeen ja joskus yhteydessä messengerin kautta.
      Huomasin olevani raskaana, perhe ja sukulaiset varoittivat minua kertomasta miehelle asiasta.
      Hänen sukunsa tulee muka hakemaan lapsen turkkiin kun se syntyy...
      Pitkään mietin mitä teen... hymyissä suin palasin kotiin neuvolasta kun olin kuullut lapseni ensi sydämenlyönnit.
      Pelon vallassa ja kuohuvin tuntein salasin raskauden. Halusin olla varma siitä että lapseni on turvassa.
      Tiedän tehneeni väärin miestä kohtaan kun en kertonut, olihan hänellä oikeus tietää lapsestaan. Ratkaisuni oli oikea, kyseisellä miehellä oli paljon naisia, yhteydenpito harveni ja ne pari ainutta sähköpostia mitä sain tämän vuoden alussa vähän ennen lapseni syntymää olivat lyhyitä ja en olisi ihmetellut jos ne rakkauden luritukset olisivat menneet saman tien monelle muullekkin naiselle.
      Minun lomaromanssi kesti aikansa, mutta se ihana rakkauden voima sai vatsassani kasvamaan uuden elämän. Minulla on kaunis 4 kk ikäinen tyttö, ruskeat tummat simmut ja tumma tukka.
      En kadu mitään, olen onnellinen tyttärestäni ja teen mitä vain turvatakseni tytön elämän.
      Tämä oli minun valintani mutta halusin kertoa sinulle minun omakohtaisen tarinan.
      Onnea ja toivon että sinulla on parempi onni kuin minulla...

      • Tietotoimisto

        Että OLET KUVOTTAVA HUORA.

        Jälkiabortti olisi oikea sinun ja äpäräsi tapauksessa.


    • Yenge

      ...olipa kyse mistä kulttuurista hyvänsä. Miehen ja naisen yhdessäelo ei pitkällä aikavälillä koskaan suju ongelmitta, olipa kyseessä sitten lomaromanssi, tai viikonlopun kotibileistä matkaan tarttunut kumppani. Kaikki on mahdollista ja kaikkeen on paras varautua. Itse olen lomaromanssini kautta saanut rinnalleni maailman parhaan aviomiehen, 10 vuotta naimisissa, 2 lasta, elämä välillä myötä- ja välilä vastamäkeä. Eikös kaikilla? (Provosoijat älkööt vaivautuko... Mulle riittää se, että tiedän itse olevani onnellinen.)

      • adsftta

        Herukan satokausi on pääsemässä vauhtiin. Herukan pääsatokausi alkaa heinä-elokuun vaihteessa ja satoa korjataan aina syyskuun alkuun asti.

        Herukkasadosta odotetaan tänä vuonna keskinkertaista. Oikukkaan talven säät sekä kevään kylmät jaksot ovat verottaneet satomäärää. Talven jäljiltä pensaissa on ollut paljon kuivuneita versoja.

        Vaurioita on ollut erityisesti mustaherukalla, paikoin myös puna- ja valkoherukalla. Puna- ja valkoherukan kukinta oli hyvä, mutta jonkin verran raakileiden varisemista on kuitenkin tapahtunut. Kaikkien herukoiden marjat ovat kuitenkin hyötyneet sateista ja kehittyvät marjat ovatkin nyt kookkaita.

        Mustaherukka onkin eniten viljelty herukkalajimme.


      • asiaa.
        adsftta kirjoitti:

        Herukan satokausi on pääsemässä vauhtiin. Herukan pääsatokausi alkaa heinä-elokuun vaihteessa ja satoa korjataan aina syyskuun alkuun asti.

        Herukkasadosta odotetaan tänä vuonna keskinkertaista. Oikukkaan talven säät sekä kevään kylmät jaksot ovat verottaneet satomäärää. Talven jäljiltä pensaissa on ollut paljon kuivuneita versoja.

        Vaurioita on ollut erityisesti mustaherukalla, paikoin myös puna- ja valkoherukalla. Puna- ja valkoherukan kukinta oli hyvä, mutta jonkin verran raakileiden varisemista on kuitenkin tapahtunut. Kaikkien herukoiden marjat ovat kuitenkin hyötyneet sateista ja kehittyvät marjat ovatkin nyt kookkaita.

        Mustaherukka onkin eniten viljelty herukkalajimme.

        oikein.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe