Onko kukaan ollut lähiaikoina yliaikaa jenkeissä, ja jos yrittänyt takaisin onko sinut käännytetty?
Olin yli 6kk yliaikaa vuonna 2005, ja kuulemma en lähetystön mukaan pääse takaisin 3vuoteen.
Olen kuitenkin ollut yliaikaa ennenkin (alle 6kk, v.2004), virkailija tokaisi usaan mennessä, "milloin lähdit viimeksi usasta"? koska ei nähnyt sitä koneella (en palauttanut vihreää lappua), kerroin valkoisen valheen ja pääsin läpi.
Toimiiko uudestaankin?En tiedä tästä kerrasta.. Viimeksikkään en antanut takaisin lappua, kun oletin että se on taas ihan easyä seuraavalla kerralla.
Ottaako ne johonkin puhutteluun? Saako sakkoja/iän ikuisen kiellon?
Älkää ihmiset tehkö samaa virhettä, jos haluatte joskus usaan uudestaan. Kannattaa noudattaa niitä 90pvä lakeja.
Onko joku ollut yliaikaa?
2
825
Vastaukset
- kraa
tuttava oli yliaikaa jokunen vuosi sitten pari viikkoa ja kun hän meni seuraavan kerra USAan, hänet pysäytettiin rajalla ja otettiin kunnon kuulusteluihin, pari tuntia ainakin oli tiukattu erilaisia asioita ja lopulta oli päästetty maahan, mutta muistaakseni siinä oli joku sellainen juttu, että ei saanut sitä 3 kk:n aikaa, vaan kysyttiin paluulennot ja jos sillä ei olisi palannut olisi seurannut jotakin. Tämä jäi nyt vähän hämäräksi... mutta jotenkin noin se meni.
- ...
ok, koska tosiaan silloin kaksi vuotta sitten pääsin minäkin, piti vaan ilmoittaa päivämäärä milloin olin mukamas lähtenyt ja siinä se, ei mitään puhutteluja, tällä kertaa saattaa joutuakkin, no se nähdään sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714