Onko kenelläkään tietoa/kokemusta siitä miten H-D Dyna Super Gliden Twin Cam 88 -kone, vaihtesto ja remmi kestää reilumman puoleisen virityksen(n. 100hv takapyörästä)? Viritysosia näyttää olevan runsaasti saatavilla.
Lisää voimaa Dynaan
2
570
Vastaukset
- Sportster
Löytynee varmasti Hoghausista.
www.hoghaus.fi
Hoghaus Oy
Vääksyntie 4, 00510 Helsinki
Tel 358(0)9 774 1800,
Fax 358(0)9 774 1811
Kandee kysyä. Itse olen saanut joka kerta asiallista palvelua. - Dyna
Dynan pitäisi kestää hyvin vielä tuollainen 100 hv takapyörästä.
Tottahan toki, jos remmi on jo vanha, tullee siinä käyttötunnit nopeammin vastaan, kun remmiä oikein venytetään kiihdytyksissä.
Jos Dyna on vm. 98 tai vanhempi, kannattaa vaihdetaatikkoon hankkia alumiininen tukipala, esim.
Hoghaus, V-Tvin City, Suomen 10-Kymppi, tai joku vastaava HD tarvikeosamyyjä osaa kyllä auttaa ja neuvoa.
Uudessa Dynassa ei moottorin ja vaihdelaatikon välistä "vääntöä" synny, koska vaihdeloota on pultattu suoraan koneen perään kiinni.
Ja ei muuta kuin virittelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498