tämä jo paljon puhuttu DriveCleaner, scannasin koneeni F-Securen http://support.f-secure.fi/fin/home/ols.shtml
ohjelmalla, tulokseksi tuli "0 virusta" ja "12 vakoiluohjelmaa", toistaiseksi sitä "kummitusta" ei ole näkynyt!
Virusturvana olen käyttänyt Avast:tia ja palomuuri on xp:n oma. Välillä olen tarkastanut koneen Microsoftin omalla scannerilla, mutta aina ilmoittaa että ei mitään "pöpöjä"!
En olisi valmis satsaamaan näihin maksullisiin tietoturva ohjelmiin, eikä taida mitään parempaakaan SUOMENkielistä ojelmaa olla kuin Avast, joka pitäisi vakoiluohjelmat poissa?
Koneellani kummitteli
*____*
1
416
Vastaukset
- eieiei------
"eikä taida mitään parempaakaan SUOMENkielistä ojelmaa olla kuin Avast, joka pitäisi vakoiluohjelmat poissa?"
Avast ei torju vakoiluohjelmia, vaan viruksia.
Avast virusten torjuntaan ja poistoon.
Vakoiluohjelmien torjuntaan Spywareblaster, ja poistoon AVG Antispyware 7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099