Lokakuussa

menossa

Maltalle. Millaiset lämpötilat mahtaa olla niihin aikoihin, onko jo pudonnut alle 20 ?

10

3858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokakuussa

Toivottavsti on sillon viä hyvät kelit, koska minäkin olen silloin sinne menossa. En oo ikinä ennen käynyt siellä. Odotan innolla matkaa. =)

• leveysasteilla

Siellä on vielä lämmintä lokakuussa. Itse olimme viikoilla 10-11 pari vuotta sitten Maltalla. Ihanan lämmin ja aurinkoinen loma. Ja ihana paikka. Vuokrattiin auto ja kierreltiin kaikki rannat, kaupungit ja nähtävyydet.

• Mrs S.

...vielä lokakuussa ihan riittävästi. Paljon siedettävämmät ilmat kuin nyt heinäkuussa (tällä hetkellä mittari näyttää 42 astetta). Iltaisin on lokakuun puolella jo viileä tuuli, joten pitkähihaista tarvitsee kyllä. Sadekausikin on alkamaisillaan, joten sateen todennäköisyys on hieman suurempi kuin kesällä.

• viime vuonna
        Mrs S. kirjoitti:

...vielä lokakuussa ihan riittävästi. Paljon siedettävämmät ilmat kuin nyt heinäkuussa (tällä hetkellä mittari näyttää 42 astetta). Iltaisin on lokakuun puolella jo viileä tuuli, joten pitkähihaista tarvitsee kyllä. Sadekausikin on alkamaisillaan, joten sateen todennäköisyys on hieman suurempi kuin kesällä.

marraskuussa viikon. Koko viikon oli n. 22, mutta iltaisin olin viileämpää. Viikon aikana oli yksi sadepäivä.

• syyskuussa
        viime vuonna kirjoitti:

marraskuussa viikon. Koko viikon oli n. 22, mutta iltaisin olin viileämpää. Viikon aikana oli yksi sadepäivä.

Olen minäkin ensimmäistä kertaa elämässäni Maltalle lähdössä. Jännittää huisin paljon! Onko ketään muita lähdössä silloin? Pitäisi olla hyvät kelit. :)

• AHI

Menemme Maltalle lokakuun alussa ensimmäistä kertaa. Matkamme on omatoimimatka,onko lentokentällä taxeja saatavissa, vaiko parasta varata jo Suomesta. Paljonko Qawraan taxi suurinpiirtein maksaa?
        Onko Santana resort club hyvällä paikalla, josta on kätevää kulkea yleisillä kulkuneuvoilla muualle saarta? Meitä kiinnostaa nähtävyydet, mitä suosittelette viikon matkalle.Olemme jo n. 60 v. mutta vielä ennakkoluulottomia kaiken suhteen.

• Maltalle
        AHI kirjoitti:

Menemme Maltalle lokakuun alussa ensimmäistä kertaa. Matkamme on omatoimimatka,onko lentokentällä taxeja saatavissa, vaiko parasta varata jo Suomesta. Paljonko Qawraan taxi suurinpiirtein maksaa?
        Onko Santana resort club hyvällä paikalla, josta on kätevää kulkea yleisillä kulkuneuvoilla muualle saarta? Meitä kiinnostaa nähtävyydet, mitä suosittelette viikon matkalle.Olemme jo n. 60 v. mutta vielä ennakkoluulottomia kaiken suhteen.

Taksit taalla ovat hinnoissaan. (pahimmillaan yli Helsingin hintojen). Jos minulla ei ole kiireita teidan saapumispaivana, niin voisin vaikka vieda teidat hotellille. Ilmoitelkaa, jos viela on tarvetta, etteka ole jo tilanneet kuljetusta.

• irkku4
        AHI kirjoitti:

Kyllä kentältä takseja löytyy, jos ihan tavallisen kokoinen riittää.
        Meitä oli isompi joukko ja siksi tilasimme tilataksin valmiiksi, tilataksi Vallettaan 15 liiraa. Samalla tilataksilla myöhemmin Valletasta Melliehaan saaren länsipäähän 15 liiraa.
        Bussiliput: päivän lippu maksaa 1,5 liiraa ja rajaton vaihtooikeus.

• Vierailija

..lämmintä ja aurinkoa riittää lokakuun lopulla lähdössä, ensimmäistä kertaa Maltalle.

• lopussa

Minäkin olen lokakuun lopussa lähdössä Maltalle - toistamiseen, syynä kaukosuhde jota yritän ylläpitää parhaani mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40