Lokakuussa

menossa

Maltalle. Millaiset lämpötilat mahtaa olla niihin aikoihin, onko jo pudonnut alle 20 ?

10

3828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokakuussa

      Toivottavsti on sillon viä hyvät kelit, koska minäkin olen silloin sinne menossa. En oo ikinä ennen käynyt siellä. Odotan innolla matkaa. =)

      • leveysasteilla

        Siellä on vielä lämmintä lokakuussa. Itse olimme viikoilla 10-11 pari vuotta sitten Maltalla. Ihanan lämmin ja aurinkoinen loma. Ja ihana paikka. Vuokrattiin auto ja kierreltiin kaikki rannat, kaupungit ja nähtävyydet.


      • Mrs S.

        ...vielä lokakuussa ihan riittävästi. Paljon siedettävämmät ilmat kuin nyt heinäkuussa (tällä hetkellä mittari näyttää 42 astetta). Iltaisin on lokakuun puolella jo viileä tuuli, joten pitkähihaista tarvitsee kyllä. Sadekausikin on alkamaisillaan, joten sateen todennäköisyys on hieman suurempi kuin kesällä.


      • viime vuonna
        Mrs S. kirjoitti:

        ...vielä lokakuussa ihan riittävästi. Paljon siedettävämmät ilmat kuin nyt heinäkuussa (tällä hetkellä mittari näyttää 42 astetta). Iltaisin on lokakuun puolella jo viileä tuuli, joten pitkähihaista tarvitsee kyllä. Sadekausikin on alkamaisillaan, joten sateen todennäköisyys on hieman suurempi kuin kesällä.

        marraskuussa viikon. Koko viikon oli n. 22, mutta iltaisin olin viileämpää. Viikon aikana oli yksi sadepäivä.


      • syyskuussa
        viime vuonna kirjoitti:

        marraskuussa viikon. Koko viikon oli n. 22, mutta iltaisin olin viileämpää. Viikon aikana oli yksi sadepäivä.

        Olen minäkin ensimmäistä kertaa elämässäni Maltalle lähdössä. Jännittää huisin paljon! Onko ketään muita lähdössä silloin? Pitäisi olla hyvät kelit. :)


      • AHI

        Menemme Maltalle lokakuun alussa ensimmäistä kertaa. Matkamme on omatoimimatka,onko lentokentällä taxeja saatavissa, vaiko parasta varata jo Suomesta. Paljonko Qawraan taxi suurinpiirtein maksaa?
        Onko Santana resort club hyvällä paikalla, josta on kätevää kulkea yleisillä kulkuneuvoilla muualle saarta? Meitä kiinnostaa nähtävyydet, mitä suosittelette viikon matkalle.Olemme jo n. 60 v. mutta vielä ennakkoluulottomia kaiken suhteen.


      • Maltalle
        AHI kirjoitti:

        Menemme Maltalle lokakuun alussa ensimmäistä kertaa. Matkamme on omatoimimatka,onko lentokentällä taxeja saatavissa, vaiko parasta varata jo Suomesta. Paljonko Qawraan taxi suurinpiirtein maksaa?
        Onko Santana resort club hyvällä paikalla, josta on kätevää kulkea yleisillä kulkuneuvoilla muualle saarta? Meitä kiinnostaa nähtävyydet, mitä suosittelette viikon matkalle.Olemme jo n. 60 v. mutta vielä ennakkoluulottomia kaiken suhteen.

        Taksit taalla ovat hinnoissaan. (pahimmillaan yli Helsingin hintojen). Jos minulla ei ole kiireita teidan saapumispaivana, niin voisin vaikka vieda teidat hotellille. Ilmoitelkaa, jos viela on tarvetta, etteka ole jo tilanneet kuljetusta.


      • irkku4
        AHI kirjoitti:

        Menemme Maltalle lokakuun alussa ensimmäistä kertaa. Matkamme on omatoimimatka,onko lentokentällä taxeja saatavissa, vaiko parasta varata jo Suomesta. Paljonko Qawraan taxi suurinpiirtein maksaa?
        Onko Santana resort club hyvällä paikalla, josta on kätevää kulkea yleisillä kulkuneuvoilla muualle saarta? Meitä kiinnostaa nähtävyydet, mitä suosittelette viikon matkalle.Olemme jo n. 60 v. mutta vielä ennakkoluulottomia kaiken suhteen.

        Kyllä kentältä takseja löytyy, jos ihan tavallisen kokoinen riittää.
        Meitä oli isompi joukko ja siksi tilasimme tilataksin valmiiksi, tilataksi Vallettaan 15 liiraa. Samalla tilataksilla myöhemmin Valletasta Melliehaan saaren länsipäähän 15 liiraa.
        Bussiliput: päivän lippu maksaa 1,5 liiraa ja rajaton vaihtooikeus.


    • Vierailija

      ..lämmintä ja aurinkoa riittää lokakuun lopulla lähdössä, ensimmäistä kertaa Maltalle.

    • lopussa

      Minäkin olen lokakuun lopussa lähdössä Maltalle - toistamiseen, syynä kaukosuhde jota yritän ylläpitää parhaani mukaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe