Eli siis ongelmani on se, että kun kytken F828 kamerani koneeseen niin en saa kameran muistikortteja luettua, eli siis en voi katsella ottamiani kuvia.
Yleensähän kun kameran kytkee USBilla niin Oma Tietokone -kansioon tulee uusi asema (eli siis kameran stick) ja sen vaan avaa ja ottaa kuvat. Oon yrittäny sonyn sivuilta ladata kaikki USB-driverit mut mitään apua ei oo ollu, ja kun siellä ei ole drivereitä Windows XP 64-bit editionille!! (olen ladannut myös tavallisen XP:n driver-tiedoston, mutta sitten koneeni ilmottaa että sitä ei voi asentaa windows-versiolleni.
Kysyn siis onko joukossa ketään, jolla on käytössä windows xp:N 64-bittinen versio sekä tämä sonyn f828 kamera?! ja miten ootte hommat saanut pelaamaan?!?
DSC-F828 ja Windows XP-64bit edition ongelmia
5
752
Vastaukset
- näin tai jotenkin
otat muistikortit ja laitat ne muistikortin lukijaan - onnistuisko näin?
itselläni oli ensin alkuun viallinen memory stick-kortti. alkuun asentaminen ei tahtonut pelata, tuli joku virheilmoitus kameraan ja sitten lopulta koko kortti sammahti.olisi pitänyt vaan heti sinkauttaa takaisin liikkeeseen ja vaatia toista tilalle mutta kun vaan yritin.
en ole ollut ollenkaan tyytyväinen itse kameraan - enkä myöskään maahantuojan takuuhuoltoon. huolto käyttäytyy ikäänkuin takuukorjaus olisi pois suoraan heidän palkastaan - selviä valmistusvikoja panttaavat ja ehdottavat maksullista huoltoa ranskassa. ja aivan ala-arvoista asiakaspalvelun tyyli myös esittää asiat, tuntee olevansa roisto itse vaikka kyse on rikkinäisestä tuotteesta...päätin, etten hevillä osta enää firman tuotteita niin ei tarvitse asioida takuuhuollon kanssa.- keba . . .
DSC-F828 on toiminut jo vuosia kuin junan vessa. Hinta ja laatu ei tästä parane.
- juuso
keba . . . kirjoitti:
DSC-F828 on toiminut jo vuosia kuin junan vessa. Hinta ja laatu ei tästä parane.
http://support.sony-europe.com/hotnews/DIME/DSCT5/DSCT5.asp?l=fi
jos olet ostanut ko kameran, viallinen pohjalevy vaihdetaan.
http://support.sony-europe.com/hotnews/vista.asp?l=fi&f=cyber
lista kameramalleista joka eivät ole Windows Vista yhteensopivia.
- Mika....
... samanlainen kamera, muttei vistaa tai edes windowsia enää. Toi sony kyllä osaa esittäytyä tietokoneelle ulkoisena asemana joten mitään ajureita ja kortin lukijoita ei yleensä tarvita (mikäli mikkis ei ole tuossa vistassa päättänyt keksiä pyörää uudelleen ja hylätä yleisiä standardeja).
Olet varmaan muistanut tarkistaa kameran asetuksista usb-tilan. Sieltä löytyy ptp, joka on tuettu kaikissa sivistyneissä järjestelmissä (ainakin mac, linux ja winXP) sekä normal, joka meinaa että kamera on käytännössä kortinlukija (sekin on tuettu enkä ymmärrä miksi mikkis olisi sitä lähtenyt kampittamaan jos ei aio kamerabusinekseen).
Ööö... toimiiko koneesi muuten oikein (ymmärtääkö se muita ulkoisia levyjä ja toimiiko usbit etc...?).
On tietysti mahdollista, että kamerasi on viallinen (onko se toiminut muissa järjestelmissä normaalisti?). Kokeile kortinlukijalla niin saat selville onko vika kamerassa vai siirtoväylässä. - jos ongelma vaivaa..
lataa ja asenna kyseiselle käyttikselle tulleet service pack päivitykset. Ne tuovat laajemmat ajurituet ja muutenkin korjaavat ongelmia jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031773- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61907En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5762Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755