Telepatiaa, onko sitä?

Me kaikki tunnemme sähkömagneettiset aallot, kuten valo ja erilaiset radioaallot, joiden avulla kuuntelemme radiota ja katselemme televisiota.

Ovatko nämä ainoita yhteysmuotoja? Koemmeko yhteyksiä ajatusteitse sukulaisiimme ja ystäviimme?

Soitin viikko sitten serkulleni, ikäänkuin pakon sanelemana.

Vastausta en saanut kun kännykkä oli pudonnut maahan ja yhteys katkennut.

Serkkuni poika oli pudonnut puhelinpylväästä ja loukkaantunut lähes kuollettavasti. Tajunnan merkkejä ei vieläkään ole.

Itse ajattelen, että on olemessa niin heikkoja, tuntemattomia värähtelyjä, ettemme herkimmilläkään mittalaitteilla pysty niitä mittaamaan, emmekä siis myöskään usko niihin.

25

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäkin kun tulin tänne huomatakseni kysymyksesi.Herranen aika miten paljon mulla kokemuksia....ja tämä intuitioni.Kerron myöhemmin kun aikaa.

      • tartun tähän kysemykseesi impulsiivisena ihmisenä....sanon mitä mieleni juolahtaa.
        Nykyihmiset kadottavat ja ovat jo kadottaneet nämä alkuihmisten "luonnolliset" tunteet.Me ihmisethän olemme vain pieni osa muuta luontoa.On hienoa,jos vielä pystyy aistimaan näitä alkukantaisia voimia....ei mitään pelättävää.


    • Kokemuksistani tiedän, että telepatia ei ole huuhaata.
      Lapsena koin muutaman kerran telepaattisen yhteyden isäni kanssa. Sitten yhteys katkesi, kunnes isän kuoliyönä kuulin hyvin heikon kutsun.
      Vanhemman poikani kanssa meillä oli pitkään hyvin selvä yhteys. Kun pojat sitten olivat siinä iässä, että he viikonloppuisin olivat omilla teillään, heräsin aina tunteeseen, että he ovat lähellä. Ei mennyt kuin muutama minuutti, ja veljekset kolisivat kotiin.
      Nyt oltuamme pitkään kahdestaan olemme mieheni kanssa alkaneet jakaa toistemme ajatukset!

      Esimerkkejä olisi vaikka miten paljon, ja eiköhän sekin ole telepatiaa, että yht´äkkiä saan päähäni soittaa jollekulle, jonka kanssa en ole pitkään aikaan ollut yhteydessä. Ennen kuin ennätän tarttua luuriin, tämä henkilö soittaakin minulle.

    • Maalaismies*

      Luulenpa, että hyvillä kuskeilla liikenteessä on kehittynyt "telepaattinen" kyky arvioida muiden käyttäytymistä. Havainto- ja reaktiokyky tietenkin ovat ensisijaiset, mutta sitten kyky aavistaa, mitä tuo edelläkulkeva tekee; joo arvasin että kääntyy vasemmalle vaikka ei näyttänyt merkkiä jne.

      • Uskaltaisin lukea tuohon vielä intuition, sisäisen näkemyksen.

        Ajoin kerran päin vihreätä valoa, joka juuri oli muuttunut. "Joku" käski minun kuitenkin pysähtymään ja niin tein. Perässäni ei ollut ketään törmäämässä tai soittamassa torvea, peräänajosta puhumattakaan.

        Vasemmalta tuli punaisia päin auto, yrittämättäkään pysähtyä. Ennakkoon sitä en voinut tietää.

        Sanotaan muuten, että intuitioon tulee aina luottaa. Olen käyttänyt joskus veikkauksessa intuitiota apuna - hyvälläkin tuloksella.

        Intuitioita on vain yksi ainut ja ensimmäinen, oikea jos on.


      • Reska R.
        Ruuneperi kirjoitti:

        Uskaltaisin lukea tuohon vielä intuition, sisäisen näkemyksen.

        Ajoin kerran päin vihreätä valoa, joka juuri oli muuttunut. "Joku" käski minun kuitenkin pysähtymään ja niin tein. Perässäni ei ollut ketään törmäämässä tai soittamassa torvea, peräänajosta puhumattakaan.

        Vasemmalta tuli punaisia päin auto, yrittämättäkään pysähtyä. Ennakkoon sitä en voinut tietää.

        Sanotaan muuten, että intuitioon tulee aina luottaa. Olen käyttänyt joskus veikkauksessa intuitiota apuna - hyvälläkin tuloksella.

        Intuitioita on vain yksi ainut ja ensimmäinen, oikea jos on.

        Esitin toisaalla jo käsitykseni intuitiosta. Oikeastaan olisi pitänyt laittaa selventävä esimerkki. Sellainen on Ruuneperin kirjoituksessa.
        Itselläni on vastaava kokemus.
        Tuli vain tunne tai oivallus. Ei sellaista voi opetella. Se on vaistonvarainen juttu.


    • isin kulta

      Olen aivan isäni näköinen ja luonteinen.Hän kertoi, että nuorena vähän vaarallisillakin retkillä ollessani hän sai telepaattisen varmuuden ,että minulla on kaikki hyvin.Usein aloimme samalla hetkellä laulaa samaa laulua.Tuo Venlastiinan puhelinjuttu on tuttu minullekin monen lähisukulaisen kesken.
      Kun isä sai sydänkohtauksen, heräsin yöllä sydäntä puristavaan tunteeseen ja luulin ensin itse saaneeni kohtauksen.
      Vuosia sen jälkeen, juuri kun olin saanut sanoman hänen kuolemastaan, hän lohdutti minua vielä rajan takaa.En ole sen jälkeen pelännyt kuolemaa.

      • ajastin

        Yöllä heräsin siihen, että mieheni oli tullut kalareissusta kotiin. Minä nousin, menin alakertaan katsomaan. Kello oli yksi. Ihmettelin missä hän oli.
        Seuraavana päivänä hän tuli. Kerroin tapauksesta hänelle. Häntä nauratti, sillä hän oli ajatellut minua juuri silloin. Kello yksi, kun ei saanut unta. Sanoin ettei ajattelisi minua yöllä, nukkuisen mieluimmin.
        Toisen kerran tunsin et pitää mennä rantaan. Oli asia joka piti hänelle toimittaa.Mieheni oli kaverinsa kanssa kalassa. Istuin rantakivellä kun tulivat rantaan. Molemmat katsoivat ihmetellen mistä tiesin heidän tulevan juuri nyt.
        Ajatus on siis telepatiaa.


      • ajastin kirjoitti:

        Yöllä heräsin siihen, että mieheni oli tullut kalareissusta kotiin. Minä nousin, menin alakertaan katsomaan. Kello oli yksi. Ihmettelin missä hän oli.
        Seuraavana päivänä hän tuli. Kerroin tapauksesta hänelle. Häntä nauratti, sillä hän oli ajatellut minua juuri silloin. Kello yksi, kun ei saanut unta. Sanoin ettei ajattelisi minua yöllä, nukkuisen mieluimmin.
        Toisen kerran tunsin et pitää mennä rantaan. Oli asia joka piti hänelle toimittaa.Mieheni oli kaverinsa kanssa kalassa. Istuin rantakivellä kun tulivat rantaan. Molemmat katsoivat ihmetellen mistä tiesin heidän tulevan juuri nyt.
        Ajatus on siis telepatiaa.

        uskon niihin..ihmisillä on sellaisia kykyjä..ja
        niitä pitäisi noudattaa..Juuri äskön juttelin yhden henkilön kanssa sydänoireista..ihmeekseni hän sanoi
        juuri kirjoittaneensa aiheesta tänne keskusteluun,
        joten kävin lukemassa.Lapsena..olin ennenkuin
        tuli hälytys sanonut,että nyt pommi tu lee,äkkiä
        kengät jalkaan..aina oli tullut hetken päästä.
        Kun tytöt olivat vielä kouluikäisiä..niin sattui
        ihme tapaus..tytöt menivät kouluun ja minun piti lähteä bussille..olin jo menossa..niin tuli tunne,
        että pitää mennä takasin..Menin ja siellä oli
        juuri tulipalo leviämässä..oli joku viallinen sähköjohto alkanut käryämään..Kyllä olin iloinen siitä palaamisestani.Tällaisia tapauksia on sattunut vaikka kuinka paljon..Joten on aivan
        todellinen asia..Kannattaa kuunnella intuitiota.
        Nämä telepaattiset yhteydet toimivat täällä sätissäkin..samaa asiaa sanomme yht'aikaa..Tulemme
        sinne,kun joku juuri ajttelee meitä ..tai joku tulee.jota juuri ajattelimme..Kotona.joku soittaa juuri kun ajattelemme soittaa hänelle ym..
        Ihmeellistä on ,mutta totta. Hei..t.Irkku


      • suopursu33
        irkku-37 kirjoitti:

        uskon niihin..ihmisillä on sellaisia kykyjä..ja
        niitä pitäisi noudattaa..Juuri äskön juttelin yhden henkilön kanssa sydänoireista..ihmeekseni hän sanoi
        juuri kirjoittaneensa aiheesta tänne keskusteluun,
        joten kävin lukemassa.Lapsena..olin ennenkuin
        tuli hälytys sanonut,että nyt pommi tu lee,äkkiä
        kengät jalkaan..aina oli tullut hetken päästä.
        Kun tytöt olivat vielä kouluikäisiä..niin sattui
        ihme tapaus..tytöt menivät kouluun ja minun piti lähteä bussille..olin jo menossa..niin tuli tunne,
        että pitää mennä takasin..Menin ja siellä oli
        juuri tulipalo leviämässä..oli joku viallinen sähköjohto alkanut käryämään..Kyllä olin iloinen siitä palaamisestani.Tällaisia tapauksia on sattunut vaikka kuinka paljon..Joten on aivan
        todellinen asia..Kannattaa kuunnella intuitiota.
        Nämä telepaattiset yhteydet toimivat täällä sätissäkin..samaa asiaa sanomme yht'aikaa..Tulemme
        sinne,kun joku juuri ajttelee meitä ..tai joku tulee.jota juuri ajattelimme..Kotona.joku soittaa juuri kun ajattelemme soittaa hänelle ym..
        Ihmeellistä on ,mutta totta. Hei..t.Irkku

        Minulla on myös lukemattomia kokemuksia näistä puhelin soitto jutuista että olen varma että
        telepatiaa on, kun poikani olivat teini ikäisiä
        he lähtivät kouluun usein eriaikoihin ja kerran vanhin poikani oli jostain syystä lähtenyt koulusta kesken päivän ja kun hän meni kotiin hän vastoin tapojaan meni suoraan keittiöön vaikka heidän huoneensa oli toisella puolella eteistä, no hän meni keittiöön ja siellä oli yksi hellan levy päällä ja ihan punainen lähellä oli palavaakin tavaraa mutta ei ehtineet syttyä,nuorempi poika joka lähti myöhemmin oli paistanut kananmunia ja levy jäi päälle, mikä oli se voima joka sai vanhemman poikani lähtemään koulusta ?


    • saara

      kyllä jokaisella tunne siitä ,varjeltiin ,rukoiltiin , veli sodaassa kanaksella , rukoilu toisen puolesta ,voimia niille jotka todella taistelevat . Itellä omia kokemuksia. viterkriget , , vietnamin sodassa oli kokemuksia , en puolustanut suomea , vaan meijän läntistä , jaa elämisentaitoa.

    • Maalaismies*

      Sitten on tämä salatiede, okkultismi. Minä pidän sitä eräänlaisena performanssina eli taidemuotona. Se on myös suuren luokan bisnestä. Salakokoukset edellyttävät suuria järjestelyjä, ennen kuin henget alkavat toimia ja puhua.

      Taikuriseurat (tarkoitan rehellisiä taikureita) ovat tarjoutuneet tsekkaamaan paikat ennen istuntoja, mutta sitä lupaa heille ei ole annettu.

    • Eräs ystäväni sanoo kauniisti, että enkeli kosketti meitä yhtä aikaa, kun tällainen yhteys syntyy.

      Noita puhelimeen yhtä aikaa tarttumisia on äitini, minun ja tyttärieni kesken vähän väliä.
      Kun esikoiseni oli omaa esikoistaan synnyttämässä, heräsin yöllä juuri sillä hetkellä, kun vauva oli syntynyt, ja kohtahan puhelin pirahtikin.

      Naisilla on varmaan "etiäisiäkin" enemmän, kuuluisa "naisen vaistokin" lienee samaa ilmiötä.

      • Oletan, että ihminen on menettänyt suuren osan herkkyydestään.

        Oliko aikanaan esim. profeettojen ja Jumalan välillä jonkinlainen telepaattinen yhteys.

        Miksei Jumala enää puhu meille ihmisille?


      • ei eiei
        Ruuneperi kirjoitti:

        Oletan, että ihminen on menettänyt suuren osan herkkyydestään.

        Oliko aikanaan esim. profeettojen ja Jumalan välillä jonkinlainen telepaattinen yhteys.

        Miksei Jumala enää puhu meille ihmisille?

        ei enää osata kuunnella. Kiire, kiihkeä elämän rytmissä ei ehditä kuunnella.


      • kosketus?
        Vai omaa voimaako vain...Muutama vuosi sitten kaaduin pyörällä ajaesani pahasti,pyörää taluttaessani tajusin,että pääni olisin asvalttiin iskenyt,ellei "joku" olisi päätäni nostanut.Ymmärsin,pyörälläajo riittää.
        Toinen kerta,kun vuosikymmenien pahimmassa myrskyssä ajoin Virossa Haapsalusta Tallinnaan,kun oli pakko uudenvuodenaattona.Hämäräsokea olen,musta asvaltti vie näkyvyyden,myrskysade ja tuuli.Sadan kilometrin matka...melkein neljä tuntia.Sanoin ajamaan lähtiessäni...jos tästä selviän,kaikesta muustakin elämässäni selviän,niin rankka oli matka.Kuin "joku toinen" olisi ajanut silloin puolestani.Sitäpaitsi olin valvonut yhtäpäätä melkein neljäkymmentä tuntia.Nämä niitä elämän ihmeellisyyksiä...


      • susmorsian kirjoitti:

        kosketus?
        Vai omaa voimaako vain...Muutama vuosi sitten kaaduin pyörällä ajaesani pahasti,pyörää taluttaessani tajusin,että pääni olisin asvalttiin iskenyt,ellei "joku" olisi päätäni nostanut.Ymmärsin,pyörälläajo riittää.
        Toinen kerta,kun vuosikymmenien pahimmassa myrskyssä ajoin Virossa Haapsalusta Tallinnaan,kun oli pakko uudenvuodenaattona.Hämäräsokea olen,musta asvaltti vie näkyvyyden,myrskysade ja tuuli.Sadan kilometrin matka...melkein neljä tuntia.Sanoin ajamaan lähtiessäni...jos tästä selviän,kaikesta muustakin elämässäni selviän,niin rankka oli matka.Kuin "joku toinen" olisi ajanut silloin puolestani.Sitäpaitsi olin valvonut yhtäpäätä melkein neljäkymmentä tuntia.Nämä niitä elämän ihmeellisyyksiä...

        odotin aamulaivaa Suomeen....ei mitään hätää.Sen verran oli rahaakin,että sain laivassa lasin vettä.....heh.Helsinkiin päästyäni ostinkin rahat automaatista saatuani lenkin halpaa makkaraa ja litran maitoa.Siitä ajo viel Tampereelle....monen mutkan kautta sekin.
        Kaunis oli tänäänki auringonnousu.


      • Linda Laine
        susmorsian kirjoitti:

        kosketus?
        Vai omaa voimaako vain...Muutama vuosi sitten kaaduin pyörällä ajaesani pahasti,pyörää taluttaessani tajusin,että pääni olisin asvalttiin iskenyt,ellei "joku" olisi päätäni nostanut.Ymmärsin,pyörälläajo riittää.
        Toinen kerta,kun vuosikymmenien pahimmassa myrskyssä ajoin Virossa Haapsalusta Tallinnaan,kun oli pakko uudenvuodenaattona.Hämäräsokea olen,musta asvaltti vie näkyvyyden,myrskysade ja tuuli.Sadan kilometrin matka...melkein neljä tuntia.Sanoin ajamaan lähtiessäni...jos tästä selviän,kaikesta muustakin elämässäni selviän,niin rankka oli matka.Kuin "joku toinen" olisi ajanut silloin puolestani.Sitäpaitsi olin valvonut yhtäpäätä melkein neljäkymmentä tuntia.Nämä niitä elämän ihmeellisyyksiä...

        Neljänkymmenen tunnin valvomisen jälkeen ajo kuvaamissasi olosuhteissa saa ihmisen tuntemaan, että joku toinen ajaa hänen puolestaan.
        Sehän on samaa kuin sokea ajaisi humalassa!
        Moukan tuuria oli "suojelusenkelisi". Sillä ei ole mitään tekemistä intuition tai telepatian kanssa.


      • Linda Laine kirjoitti:

        Neljänkymmenen tunnin valvomisen jälkeen ajo kuvaamissasi olosuhteissa saa ihmisen tuntemaan, että joku toinen ajaa hänen puolestaan.
        Sehän on samaa kuin sokea ajaisi humalassa!
        Moukan tuuria oli "suojelusenkelisi". Sillä ei ole mitään tekemistä intuition tai telepatian kanssa.

        mitä tällä sinun moukkamaisella....ilman sitaatteja....huomautuksellasi.
        Tällaset jatkuu vaan...hohhoijaa.


      • ajjaa pitki teitä
        Linda Laine kirjoitti:

        Neljänkymmenen tunnin valvomisen jälkeen ajo kuvaamissasi olosuhteissa saa ihmisen tuntemaan, että joku toinen ajaa hänen puolestaan.
        Sehän on samaa kuin sokea ajaisi humalassa!
        Moukan tuuria oli "suojelusenkelisi". Sillä ei ole mitään tekemistä intuition tai telepatian kanssa.

        varsinki juur Itärajalla.
        Tunne oma tilasi, anna jäädä henkii muijenki.


      • nyt tuli
        susmorsian kirjoitti:

        kosketus?
        Vai omaa voimaako vain...Muutama vuosi sitten kaaduin pyörällä ajaesani pahasti,pyörää taluttaessani tajusin,että pääni olisin asvalttiin iskenyt,ellei "joku" olisi päätäni nostanut.Ymmärsin,pyörälläajo riittää.
        Toinen kerta,kun vuosikymmenien pahimmassa myrskyssä ajoin Virossa Haapsalusta Tallinnaan,kun oli pakko uudenvuodenaattona.Hämäräsokea olen,musta asvaltti vie näkyvyyden,myrskysade ja tuuli.Sadan kilometrin matka...melkein neljä tuntia.Sanoin ajamaan lähtiessäni...jos tästä selviän,kaikesta muustakin elämässäni selviän,niin rankka oli matka.Kuin "joku toinen" olisi ajanut silloin puolestani.Sitäpaitsi olin valvonut yhtäpäätä melkein neljäkymmentä tuntia.Nämä niitä elämän ihmeellisyyksiä...

        lööperiä. Valvoit neljäkymmentä tunttia, Mitäs jos ryhtysit klertomaan kalajuttuja. Ei ihminen mikään ropotti ole.


      • onpas
        susmorsian kirjoitti:

        kosketus?
        Vai omaa voimaako vain...Muutama vuosi sitten kaaduin pyörällä ajaesani pahasti,pyörää taluttaessani tajusin,että pääni olisin asvalttiin iskenyt,ellei "joku" olisi päätäni nostanut.Ymmärsin,pyörälläajo riittää.
        Toinen kerta,kun vuosikymmenien pahimmassa myrskyssä ajoin Virossa Haapsalusta Tallinnaan,kun oli pakko uudenvuodenaattona.Hämäräsokea olen,musta asvaltti vie näkyvyyden,myrskysade ja tuuli.Sadan kilometrin matka...melkein neljä tuntia.Sanoin ajamaan lähtiessäni...jos tästä selviän,kaikesta muustakin elämässäni selviän,niin rankka oli matka.Kuin "joku toinen" olisi ajanut silloin puolestani.Sitäpaitsi olin valvonut yhtäpäätä melkein neljäkymmentä tuntia.Nämä niitä elämän ihmeellisyyksiä...

        Mannemaiset jutut. Paksua paltuuria. Kuka tommottii ukoo.


      • kyllä #aineet#
        onpas kirjoitti:

        Mannemaiset jutut. Paksua paltuuria. Kuka tommottii ukoo.

        valvottaapi,,,olen kuult

        Mutta muijje henge vaarantaapi.


      • Yön vartija
        kyllä #aineet# kirjoitti:

        valvottaapi,,,olen kuult

        Mutta muijje henge vaarantaapi.

        On lähtenyt mielenkiintoinen alotus harhateille.
        Mutta tieliikenteessä ainakin olisi telepatia tai intuitio tarpeellista kun ei koskaan tiedä minkä lainen liikaa valvonut tai mitä aineita nauttinut tulee vastaan.


    • lavi

      Olen usein tuntenut,että telepatiaa tosiaankin on.Jos,vaikka ajattelen jotain ihmistä,jota en aikoihin ole tavannut,kuulen jotain hänestä.Enneunia myös näen ja olen kuuhullu.Täydenkuun aikan ei nukuta,vaan olen pirteä,kuin peipponen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe