missä haluaisit asua?

plag

Eli missä haluaisit asua I-Bssä? laitoin tähän englannin alle kun ei suurempaa kategoriaa löytynyt.

Ehdoton mulle olis Manchester.

6

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä siitä

      ettet ole käynyt missään muualla? Minulle Devon tai Dorset. Ehkä jossain Exterin laitamilla. Exeter on mukavankokoinen kaupunki, jostä ei ole pitkä matka nummille, merelle tai Cornwalliinkaan.

      • plag

        juu olen käynyt kylläkin lontoon bromleyssä, oli paljon mukavampi paikka kun ihan keskusta lontoossa. Manchesterin laitamille haluaisin. Toiseksi muutto on edessä mutta tarkkaa määränpäätä ei ole vielä tiedossa joten olisi kiva kuulla muistakin paikoista. tosin työt sen paikan loppupeleissä määrää..


      • plag
        plag kirjoitti:

        juu olen käynyt kylläkin lontoon bromleyssä, oli paljon mukavampi paikka kun ihan keskusta lontoossa. Manchesterin laitamille haluaisin. Toiseksi muutto on edessä mutta tarkkaa määränpäätä ei ole vielä tiedossa joten olisi kiva kuulla muistakin paikoista. tosin työt sen paikan loppupeleissä määrää..

        mutta kuitenkin pohjoiseen haluan mielummin kun etelään, tosin ihan suositusten vuoksi. Miksi pidät juuri näistä paikoista ja -


      • Jennanne
        plag kirjoitti:

        mutta kuitenkin pohjoiseen haluan mielummin kun etelään, tosin ihan suositusten vuoksi. Miksi pidät juuri näistä paikoista ja -

        Moikka! Oon kanssa ajatellu tosin vasta ensi vuonna lähteä manchesteriin. Ei mulla oo kyllä minkäänlaista vastakkain asettelua etelän ja pohjoisen välillä mutta lontoossa olen käynyt pikavisiitillä ja onhan se vähän suurkaupunkimaista, ja varmasti Man:issä myös mutta ainahan voi muuttaa jos siltä tuntuu!

        avoimet mielet! ja hyvin sujuu. ainakin on sujunut kotimaassa... :D


      • ajatellut...
        plag kirjoitti:

        mutta kuitenkin pohjoiseen haluan mielummin kun etelään, tosin ihan suositusten vuoksi. Miksi pidät juuri näistä paikoista ja -

        Skotlantia? Itse asun Edinburghissa ja tykkään tosi paljon! Uskomattoman kaunista, ystävällisiä ihmisiä, lyhyt matka sekä upeaan luontoon että isomman Glasgown vilinään! Minkä alan töihin olet menossa?
        Kannattaa käydä katsomassa myös www.finn-guild.org/forum/index.html se on Iso-Britanniassa asuvien Suomalaisten keskustelu foorumi.


    • asustella jossakin

      South East osiolla tai ylipäätään etelässä.... Surrey ja Sussexit.... Toisena tulis Essex Yorkshire.... Mutta jos sinne joskus muuttaisin, muuttaisin todennäkösesti työn perässä ja sitä ei voi sit täysin vapaasti valita mutta kylhnä tuolla työpaikkoja on :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe