Eli missä haluaisit asua I-Bssä? laitoin tähän englannin alle kun ei suurempaa kategoriaa löytynyt.
Ehdoton mulle olis Manchester.
missä haluaisit asua?
6
585
Vastaukset
- tämä siitä
ettet ole käynyt missään muualla? Minulle Devon tai Dorset. Ehkä jossain Exterin laitamilla. Exeter on mukavankokoinen kaupunki, jostä ei ole pitkä matka nummille, merelle tai Cornwalliinkaan.
- plag
juu olen käynyt kylläkin lontoon bromleyssä, oli paljon mukavampi paikka kun ihan keskusta lontoossa. Manchesterin laitamille haluaisin. Toiseksi muutto on edessä mutta tarkkaa määränpäätä ei ole vielä tiedossa joten olisi kiva kuulla muistakin paikoista. tosin työt sen paikan loppupeleissä määrää..
- plag
plag kirjoitti:
juu olen käynyt kylläkin lontoon bromleyssä, oli paljon mukavampi paikka kun ihan keskusta lontoossa. Manchesterin laitamille haluaisin. Toiseksi muutto on edessä mutta tarkkaa määränpäätä ei ole vielä tiedossa joten olisi kiva kuulla muistakin paikoista. tosin työt sen paikan loppupeleissä määrää..
mutta kuitenkin pohjoiseen haluan mielummin kun etelään, tosin ihan suositusten vuoksi. Miksi pidät juuri näistä paikoista ja -
- Jennanne
plag kirjoitti:
mutta kuitenkin pohjoiseen haluan mielummin kun etelään, tosin ihan suositusten vuoksi. Miksi pidät juuri näistä paikoista ja -
Moikka! Oon kanssa ajatellu tosin vasta ensi vuonna lähteä manchesteriin. Ei mulla oo kyllä minkäänlaista vastakkain asettelua etelän ja pohjoisen välillä mutta lontoossa olen käynyt pikavisiitillä ja onhan se vähän suurkaupunkimaista, ja varmasti Man:issä myös mutta ainahan voi muuttaa jos siltä tuntuu!
avoimet mielet! ja hyvin sujuu. ainakin on sujunut kotimaassa... :D - ajatellut...
plag kirjoitti:
Skotlantia? Itse asun Edinburghissa ja tykkään tosi paljon! Uskomattoman kaunista, ystävällisiä ihmisiä, lyhyt matka sekä upeaan luontoon että isomman Glasgown vilinään! Minkä alan töihin olet menossa?
Kannattaa käydä katsomassa myös www.finn-guild.org/forum/index.html se on Iso-Britanniassa asuvien Suomalaisten keskustelu foorumi.
- asustella jossakin
South East osiolla tai ylipäätään etelässä.... Surrey ja Sussexit.... Toisena tulis Essex Yorkshire.... Mutta jos sinne joskus muuttaisin, muuttaisin todennäkösesti työn perässä ja sitä ei voi sit täysin vapaasti valita mutta kylhnä tuolla työpaikkoja on :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882