Edinburghiin

Christabel

Kokemuksia Edinburghista? Onko kukaan majoittunut Herald House -hotelliin?Kokemuksia kaivataan, kaikkea Edinburghiin liittyvää :)

5

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nim. Kokemusta on

      Jos menet sinne Edinburgh Int. Festivals -aikaan (10 August - 2 September, 2007), niin varaudu siihen että majoistuspaikat ovat tupaten täynnä. Toimi siis nopeasti. Itse jouduin aikoinani jonnekin huitsin nevadaan kesähotelliin.

    • Edinburghissa au pairina ja suurin harrastus oli jalkaisin kaupungin tutkiminen :)
      Saa kysyä jotain, mutta hotelleistä en osaa mitään sanoa kun isäntäperheessä kerta olin. Edinburgh ei ehkä ole paras shoppailupaikka, mutta baareja/pubeja ja yökerhoja löytyy ja erilaisia ruokailupaikkoja on kadut IHAN TÄYNNÄ! Edinburgh on kuitenkin kallis paikka ja kaikki on yleensä kalliimpaa kuin Suomessa. Arkkituurisesti kaupunki on mitä ihanin ja kannattaakin tehdä kävelymatkoja ympäri kaupunkia, ja ehdottomasti keskustasta ulospäin missä näkee tavallisia skotteja arkielämässä :) Leith (pahamainen kaupunginosa) oli mun lempipaikka, sillä vaikka siellä näki surkeita olojakin ( ei kuitenkaan mitään itseväsättyjä pahvislummitaloja! xD), niin siellä oli sellainen aito ja oikea arkipäiväinen tunnelma, kun taas keskustassa vaikka Princes Streetillä kävelessä näkee vaan sellaisia hienoja pissiksiä tai tuhannen punnan puvuissa käveleviä businessmiehii ja -naisia. Edinburghissa asuu myös erittäin paljon miljonäärejä ja kannattaa pitää silmät autotiellä, missä näkee toinen toistaan hienompia autoja ;)Avoautosta ei luovuttu edes syksyn tuulessa ja sateessa xD

      • -paol

        mitä kautta sä lähdit tonne edinburghiin vaihtoon? olisin ite kiinnostunut lähtemään, olin siellä nimittäin viime viikolla lukioporukan kanssa reissussa ja se oli ihana paikka :)!!


      • susifani

        Julkisilla on ainakin halpa reissata,pint maksaa about 4 euroa. Sapuskat kohtuuhintaan.


    • sAAmari

      kirjoitin juuri tuohon alempaan viestiin. Mainitsemaasi hotellia en tunne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe