Jeap. Homman nimi on semmonen et pistäisin tilaukseen pari peliä. Onko kellään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta, että kuinka kauan yleensä kestää, että pelit ovat perillä postilaatikossa?
Pelikauppa: Gamelife Netstore
22
8281
Vastaukset
- noin..
1-10 päivää, jos maahan tuoja ei ole lopettanut. Muuten se lähetetään saman tien kun viesti saapuu..
- kokemuksia on
monella ollut Gamelifestä. Tavara on ollut väärää tai viallista tai hajonnut kohta, ja on ollut vaikeaa saada ehjää tilalle ym. ikävää. Ovat väittäneet, ettei ole takuuta tai vaatineet maksamaan postikuluja, kun on pitänyt vaihtaa risa ehjään.
Omia kokemuksia minulla ei ole (eikä tule), mutta useammallakin keskustelupalstalla on ollut juttua. Huutonetissä niillä on ollut monta tunnusta, kun on tarvinnut vaihtaa vanhat, jotka on saaneet liikaa negatiivista palautetta. Juttua mm. tuolla:
http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=305
Kaiken huippu on, että liikkeen omistaja on selvästi kirjoitellut sinne itseään kehuvia kommentteja, paistaa läpi jo kaukaa =)
Ja tässä toinen:
http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t447837
Sinnekin kirjoitettu omaa kehua, kuten muut keskustelijat huomasikin.- Kaspppeerr
Itte aattelin tilata sielt ps4 mut en enää koska pas** paikka näköjää
- vihaangamelifeä
erittäin paska paikka tilasin xbox lahjakortteja ja maksoin ne jo eikä ole tullut siksipä laitan asian poliisitapaukseksi
- ACho
Täyttä paskaa, aivan perseestä. Älkää tilatko, kuulemma paikan päältä saa helposti, mutta tilaaminen on aivan surkeaa, eikä maileihin vastata.
- krisse.
Tilasin pelin, eikä peliä näkynyt luvatussa ajassa. Pistin mailia kahteenkin kertaan mutta mitään ei kuulunut. Peli ei ole tullut vieläkään, 2 viikkoa on tässä jo odoteltu.
- Paskanmaku suussa
Menin tilaamaan ja se oli selkeästi virhe. Long story short: eivät nähtävästi vastaa mihinkään ja toimitusta ei kannata odotella lähimainkaan luvatussa aikataulussa.
- John Doe
Tilasin sieltä juuri yhden pelin, ja yhtäkkiä sivuilla lukee että he ovat lopettaneet toimintansa! Peliä ei ole tullut ja rahat ovat silti jo heillä!En tule kaipaamaan.
- Elvis Epänormaali
Puolitoista viikkoa mennyt pelin tilaamisesta eikä mitään kuulu. Nettisivuilla ilmoitetaan, että ottavat yhteyttä kaikkiin tilaajiin 21.-25.7. välisenä aikana, mutta saapa nähdä. Huominen päivä enää aikaa.
Prkl olisivat edes ilmoittaneet aikaisemmin sulkemisesta, niin en olisi edes tilannut kys. paikasta! - counter-strike1.6
Heh.. Tilasin gamelifeltä 2 peliä no ihmetelin misä mun pelit on joissa oli 2 päivän vastaan otto no noin 5 päivän sisällä ei kuulunut mitään sitten kävin kattoo niin liike lopetettu no siit 2 päivän päästä tuli toinen peli joka ei toiminut surkee liike ja ei voi valitaa sinne enää et jeee....
- Kohtalotoveri
Samoin kävi minulle, onkohan tälläisissä tapauksissa mahdollisuus nostaa syyte? Summathan ovat pelien tapauksissa varsin pieniä, eli muutamia kymppejä, mutta kyse onkin periaatteesta.
- counter-strike1.6
Kohtalotoveri kirjoitti:
Samoin kävi minulle, onkohan tälläisissä tapauksissa mahdollisuus nostaa syyte? Summathan ovat pelien tapauksissa varsin pieniä, eli muutamia kymppejä, mutta kyse onkin periaatteesta.
no en mä kyllä syytettä tee mutta ei se kyllä ole reilua et liike suljetaan kesken tilausten mut pelit ei ole piraateja vaan huono kuntoisia murrr.. nyt ne etii uusii myyjiä. tietääkö joku miksi ne lopetti............
- tyytyväinen asiakas
siel on myös yhteystiedot. eli otat vaa yhteyttä niihi gamelifes oleviin ja selvität tän asian.
- tyytyväinen asiakas
Kohtalotoveri kirjoitti:
periaattees on mahdollisuus nosta syyte jos liikkeen omistajiin ei saa yhteyttä jne.
ja 30-50 euroo ei oo pien raha, että jos ostaa vaikka 3 pelii 50 euroo/kpl.... sehä ois silloin vaa se muutama kymppi(eli 150 euroo...joo muutama kymppi...) :D että näin :D
- tyytyväinen asiakas
itse olen tilannut gamelifest. tanssimaton,fear ja sen lisä osa. ja toimitukset tuli ihan ajoissa. fear extraction pointis kävi pien kömmähdys.
se oli näytekappale(eli se mikä on siel hyllyssä) minkä tilasin koska varastosta se saapumine ois kestäny nii ne sit päätti että ne lähettää sen "näytekappalee" no soittelin että miks ei oo viel lähten postii nii tää myyjä oli unohtanu varmistaa et onko levy tallel. mutta saman tien se sen asian hoiti kuntoo ja sain levyn 1 pv myöhässä. ja tämä kävi vain yhden pelin kanssa joka oli loppunut siis sieltä liikkeestä(muuten tilaus olisi ollut sillä selvä).
täl hetkel gamelife on näköjää suljettu ja ettii uutta omistajaa :S
mutta gamestop on myös aika hyvä peli liike. - pekka345455
Todella pitkättoimitusajat ihan paska lafka, odottaa saa ja asiakaspalvelu ihan surkeeta,en suosittele!!!
- jare2345
Huonoin kauppa ikinä, en koskaan enää tilaa täältä mitään.
- kjdbdj
Menin hölmönä tilaamaan lapsille gamelifestä 2 peliä oiskoho kellää kokemusta kun kaveri sanoi että ihan paska paikka
- vaiettänäin
Just tilasin yhen pelin. Ei ois vissiin kannattanu...
Noh... Katotaan josko tulisi.- ruffefromfinland
Tilasin heiltä maahantuojalta varastossa olevan tuotteen, odotin viikon ja soitin heille. Eivät olleet vielä edes tilanneet sitä tukkurilta. Ihmeen hidasta touhua! Ensimmäinen ja viimeinen tilaus.
- munkokemukset
Ite olen tilannut useasti pelejä sun muuta ja aina tulleet perille, toimitusajat tosin toisinaan pitkähköt. Kerran oli yhden pelin kotelo hajonnut mutta voi olla että oli postin vika jos olivat liian kiireisiä nurmkkoa leikatessaan ja pahoinpidelleet pakettia.
- Vihainentilaaja
Joo... tässä ooteltu kuulokkeita 11 päivää ja sanoivat tilausvahvisteessa että ilmottaa jos tilauksen saapumisessa kestää enemmän kuin 5 päivää mutta mitään ei oo kuulunut. Laitan sinne viestiä että nyt vähän vipinää siihen toimittamiseen. Sieltä en tule ostamaan enää mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067