Varmaan joku varmaan muistaa tän piirossarjan,
jossa seikkaili Sebastian, joka oli pieni poika
ja Belle oli iso koira. Oli Sebastinilla vielä pikku koira. Ja Belleä ihmiset pitivät vaarallisena, vaikka on kiltti. Eka vhs kasetissa ne karkaa ranskasta Espaniaan. Toisessa vhs videossa kolmikko tapaa Lena nimisen tytön ja tää sairastuu. Sebastian, Belle
ja poliisit lähteivät ettiin lääkäriä vuoristosta. Ja sen filmin nauha loppui silleen
kesken, kun Sebastin kiipeää vuoren rinnettä ylös ja jää pinteeseen. Tuota eteenpäin en oo koskaan nähny. ja kysyn löytyiskö tätä piirettyä vhs:nä tai dvd:nä ois kiva nähä ja tietää miten tuo loppui.
Belle & Sebastian
3
959
Vastaukset
- NoJopas
Kirpparilta olen ostanut kaksi videota, mutta toista en ole tainnut edes katsoa :D Oisko mulla 2 ja 3?
En usko että noita (suomiteksteillä/dubilla) mistään muualta löytyy kuin kirpputoreilta, ehkä videovuokraamoista. Kirjastostakin kannattaa katsoa.
Ulkomailta vois löytyä dvd-julkaisujakin, mutta ei varmasti sisällä suomitekstejä.tiiän mä, että siinä ei puhuta suomea vaan
ruottia. On siinä kuitenki suomenkielinen tekstitys.- ohoo
flareon85 kirjoitti:
tiiän mä, että siinä ei puhuta suomea vaan
ruottia. On siinä kuitenki suomenkielinen tekstitys.Jopas sattui, juuri eilen löysin kirpparilta kolmos- ja nelososat. :)
Kiva sarja on, katsoin joskus pienempänäkin mutta koskaan en noita kasetteja omistanut (kunnes nyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958