Monet ovat hermoromahduksen partaalla uusien puhelimiensa kanssa, kun ovat jatkuvasti huollossa..
Mitä uutta nokialaista voitte suositella?
Itselläni samsung nykyisin, mutten tykkää yhtään käyttää tätä :/ Tahtoo nokialaisen. Valitettavasti :D
Tämän hetken paras nokialainen?
6
2861
Vastaukset
- Top of the line
Nokia E90.
Suurin ja kaunein. - N73 NOKIA
N 73 Minulla kytky en huolisi enää moista puhelinta.Itse olisin halunnut Samsungin mutta ei soneralla ollut sellaisiin kytkyä 2kk sitten muuta vaihtoehtoa.
Huonoin puhelin mikä minulla on ollut.- schkebeliä
Hyvä kapula,vanhalla softalla tökkii,hidastelee,kompastelee ja jopa kaatuilee ! Itse känny on hyvä ! Pitää vaan päivittää uudenpaan softaversioon
Kamera,näyttö,galleria,musasoitin ihan hyviä...jopa mainioita ;D
Kevyt kuvanmuokkaustoimintokin on ihan kiva,voi vähän pilailla kavereille... ;D
Videokamerakin ihan kohtuullinen,vaikka vaan 15k/s ja mahtuu yhdenkin gigan kortille paljon kuvia tai videota tai musaa.
Sitä en tiä tukeeko 2Gt korttia,mut voihan ostaa kaks yks gigasta ;) Toisen kuville ja toisen musalle...
En väitä etteikö parenpiakin olis,jopa samassa hintaluokassa,mutta jos N73:sta huonoksi haukkuu,ei vaan oo opetellut käyttämään sitä.
Ominaisuuksiltaan ja opettelun,(ja softapäivityksen jälkeen),myös käytettävyydeltään paras puhelin mikä minulla on ollut ;) Ja minulla on sentään ollut(tai on vieläkin)se Suomen myydyin...
***************** NOKIA 3310 *******************
ZADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM !
- tulossa kohta
Odota uutta tulee koht siltään.
http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_220048
Nokia 6500 slide 3,2megan kamera ym.
Katso tarkemmat tiedot sivulta.
Alustava hinta arvio ollut jotain alle 400€. - Jokainen päivä
- Suzi Nogzu
Sonyn mukaantulon myötä sen puhelimet on nostaneet paljon profiiliaan. Nokialaiset on susia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815