Monet ovat hermoromahduksen partaalla uusien puhelimiensa kanssa, kun ovat jatkuvasti huollossa..
Mitä uutta nokialaista voitte suositella?
Itselläni samsung nykyisin, mutten tykkää yhtään käyttää tätä :/ Tahtoo nokialaisen. Valitettavasti :D
Tämän hetken paras nokialainen?
6
2829
Vastaukset
- Top of the line
Nokia E90.
Suurin ja kaunein. - N73 NOKIA
N 73 Minulla kytky en huolisi enää moista puhelinta.Itse olisin halunnut Samsungin mutta ei soneralla ollut sellaisiin kytkyä 2kk sitten muuta vaihtoehtoa.
Huonoin puhelin mikä minulla on ollut.- schkebeliä
Hyvä kapula,vanhalla softalla tökkii,hidastelee,kompastelee ja jopa kaatuilee ! Itse känny on hyvä ! Pitää vaan päivittää uudenpaan softaversioon
Kamera,näyttö,galleria,musasoitin ihan hyviä...jopa mainioita ;D
Kevyt kuvanmuokkaustoimintokin on ihan kiva,voi vähän pilailla kavereille... ;D
Videokamerakin ihan kohtuullinen,vaikka vaan 15k/s ja mahtuu yhdenkin gigan kortille paljon kuvia tai videota tai musaa.
Sitä en tiä tukeeko 2Gt korttia,mut voihan ostaa kaks yks gigasta ;) Toisen kuville ja toisen musalle...
En väitä etteikö parenpiakin olis,jopa samassa hintaluokassa,mutta jos N73:sta huonoksi haukkuu,ei vaan oo opetellut käyttämään sitä.
Ominaisuuksiltaan ja opettelun,(ja softapäivityksen jälkeen),myös käytettävyydeltään paras puhelin mikä minulla on ollut ;) Ja minulla on sentään ollut(tai on vieläkin)se Suomen myydyin...
***************** NOKIA 3310 *******************
ZADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM !
- tulossa kohta
Odota uutta tulee koht siltään.
http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_220048
Nokia 6500 slide 3,2megan kamera ym.
Katso tarkemmat tiedot sivulta.
Alustava hinta arvio ollut jotain alle 400€. - Jokainen päivä
- Suzi Nogzu
Sonyn mukaantulon myötä sen puhelimet on nostaneet paljon profiiliaan. Nokialaiset on susia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875