kivaa! Oon kerran ollu pelailees.
Paintball on ihan
9
3400
Vastaukset
- flapparette
Mukavaa puuhaa :P Ja sotkuista. (=
- mukavat puuhat
ovat niitä
"sotkuisia"! :P
- kghjkhkjh
Paikka missä voi harrastaa puuttuu ja samalla jäsentoiminta.
Eli aivan toukkavaiheessa oleva harrastus.- White_Wolf
Nyt ollaan puhumassa asiasta ihan omiaan. Paintballin harrastuspaikkoja löytyy pitkin suomea sekä jäsentoimintakin on olemassa. Toisaalata uusia harrastajia tarvitaan ettei laji "ukkoudu".
- juu...
Nyt ei nimim "kghjkhkjh" kyllä todellakaan tiedä mistä puhuu. Suosittelen tutustumista esim osoitteeseen www.paintball.fi
- Tytteli;
Todella hauskaa on, varsinkin pienemmässä, tutussa kaveriporukassa. Itse olin tässä muutama viikko sitten ekaa kertaa kokeilemassa. Vähän kirpasee välillä ne osumat, mutta se ei menoa haittaa. Kylkeen kun varsinkin tunnahtaa niin sattuu makiasti..Kiva laji todellakin on, tarkoitus olisi mennä uudestaakin mahdollisimman pian. Kaikki vaan koklaamaan, jos ei ole sitä vielä tehnyt!
- maija^
Olin pari viikkoa sitten ekaa kertaa koulusta päin ja mahtavaa oli.. :) Kaikkien kannattaa kokeilla ainaki kerran elämässä.. :P Jonkin verran sotkuista puuhaa, mutta hauskaa varsinkin kaverien kanssa. :>
- Juhaq
Kivaa on se pelaaminen näkee kuka
on oikeesti oikeessa.- gdgdfgfdg
Piikkiöön Huviluvan kentille pelailemaan ne jotka asuvat Turun alueella!
Jos omat aseet löytyy niin maksat vain kuulat, kaasut kaupan päälle. Aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544826
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333993
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493721Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793538- 1003088
- 542915
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172534