mitä voin tehä?

elukka

Muutin joku aika sitten Tampereelle enkä tunne täältä juuri ketään, ja aattelin et vapaaehtoistyön kautta vois tutustua ainaki samanhenkisiin ihmisiin.. Kiinnostaa lähinnä eläinten, varsinkin kissojen jutut. Mutta mitenhän se kun oon ottanu selvää kaikenmaailman eläinsuojelujärjestöistä niin tuntuu että niissä tarvitaan lähinnä "sijaiskoteja" (joka ei minun kissalleni oikein sopisi:)) tai kuljetusapua (ei ole autoa...), ja toisaalta minua ei kiinnosta mennä kadullekaan tyrkyttämään lappuja/tietoa ihmisille joita nuo asiat ei kiinnosta.. Pitänee unohtaa koko juttu. Vai onko ideoita..?

3

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peikonpoikanen-81

      Oot varmaan netistä ettiskelly, löytyskö täältä Tampereelta jotain etsimääs, muttet oo varmaankaa löytäny.. Mä kerran kattelin niitä kans ja mä löysin yhen paikan Tampereelta.. Mut en yhtään muista missä sivustolla se on.. Mut jos ahkerasti etit ni kyllä se sieltä löytyy.. Eipä musta paljon apua ollut..

    • kiinnostaa vai ei?

      Eli sinua kiinnostaa, mutta oman kissasi vuoksi et voi sijaiskotia tarjota? Autoa ei ole eikä huvita lähetellä ja esitellä lappuja ja lippuja?

      Just, ehkä kannattaa sitten unohtaa se vapaaehtoistyö. Valitettavasti nämä vapaaehtoisjärjestöt saavat rahansa sillä, että joku VIITSII mennä tyrkyttämään niitä lippuja ja lappuja silläkin uhalla, että ne eivät kaikkia kiinnosta.
      Ja osaava tietää kyllä missä jakaa ja kenelle.

      Yleensähän nämä yhdistyksen esittelevät toimiintaansa alan tapahtumissa, joten siellä kyllä riittää myös kiinnostuneita.

      Vähän positiivisempaa asennetta, koska jos kaikki miettisivät noin, ei eläimiä kukaan auttaisi.

      Hieno ajatus, jos tulet toisiin aatoksiin niin Tampereen seudulta löytyy kaksikin esyä jotka varmasti tarvitsevat apua.

    • pesulainen

      Hei,tervetuloa Tampereelle.

      Tällä alueella toimii ainakin Pirkanmaan eläinsuojeluyhdistys,
      Pesu ry

      Pesu toimii eläinten hyvinvoinnin edistämiseksi ja auttaa voi monin tavoin, ei tarvitse tarjota tilapäiskotia tai autoa. Toiminnastakin voi lähteä kertomaan standeille, ei tarvitse tuputtaa kenellekään ja esitteitä voi jakaa vaikka oman alueen postilaatikoihin =)
      Sen lisäksi uudet ideat ja aktiivit ovat aina tervetulleita mukaaan (uusia ideoita otetaan vastaan). Myös kaikenlaiset käsityöt auttavat yhdistystä, koska myymme myös itsetekemiämme tuotteita myyjäisissä ja tapahtumissa. Kaikki tämä eläinten hyväksi.

      Tule ihmeessä toimintaan mukaan, jokainen oman panoksensa ja kykynsä mukaan.

      www.pesu.org

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1635
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1067
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      830
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe